שוקלים יישור שיניים? כדאי שתקראו את השורות הבאות

(0)
לדרג
תוכן מקודם

בשונה מיישור שיניים קלאסי בעזרת סמכים מברזל - קשתיות שקופות ליישור שיניים פותרות את הבעיה האסתטית ואת אי הנעימות של ברזלים בשיניים, שרבים נרתעים ממנה. כך החזירו הקשתיות השקופות את יישור השיניים למשחק

רופא שיניים
055-4318501 (מספר מקשר)

בשנים האחרונות עולה מאוד המודעות בקרב צעירים ומבוגרים כאחד לגבי בריאות הפה, וזאת לצד הפן האסתטי שבדבר – כולם רוצים חיוך יפה ובריא. ועם זאת, בשיטות המסורתיות שנהגו עד כה ברפואת השיניים וביישור השיניים היה מקובל להשתמש בטכניקת יישור שיניים שאיננה אסתטית כלל, שהרתיעה מבוגרים וגם צעירים, שוויתרו על שיפור האסתטיקה של הפה והפנים ועל יישור השיניים. היום, חשוב לדעת, יש לבעיה פתרון.

"כלי חשוב שהביא לעליית מדרגה בעולם רפואת השיניים האסתטית הן הקשתיות השקופות ליישור שיניים", פותח ד"ר רושדי אבו יונס, רופא שיניים בוגר אוניברסיטת קרול דה וילה שבבוקרשט, רומניה. לדבריו, בשונה מיישור שיניים קלאסי בעזרת סמכים מברזל - קשתיות שקופות ליישור שיניים פותרות את הבעיה האסתטית של הברזלים בשיניים, שרבים נרתעים ממנה, והן מחזירות את יישור השיניים למשחק.

צפו בתוצאות עוד לפני שהתחלתם את הטיפול

"הקשתיות השקופות ליישור שיניים מתוכננות בעזרת תוכנה מתקדמת, אשר באמצעותה ניתן לראות הדמיה מדויקת לכל שלבי היישור ולתוצאה הסופית שתתקבל, עוד טרם תחילת הטיפול", מסביר ד"ר רושדי. הדמיה שכזו יכולה לחסוך הן במובן הכלכלי, שכן אם תוצאות הטיפול בהדמיה אינן מתאימות לנו, לא נתחיל את הטיפול, והן במובן הנפשי, למניעת צער או עוגמת נפש שעלולים להופיע לאחר טיפול ארוך שלא הביא למטופל את התוצאות הרצויות.

לשאלה לאילו מקרים מיועד הטיפול בקשתיות שקופות, עונה ד"ר רושדי: "באמצעות הקשתיות השקופות ניתן לטפל במקרים קלים וגם במקרים מורכבים, כמו שיניים עקומות, שיניים מסובבות, שיניים עם רווחים גדולים או בעיות במשנן. במרפאתי הפרטית אני עובד היום עם מערכת מתקדמת מאוד מחו"ל שנקראת solutions 3D, ובאמצעותה אנו מבצעים סריקה דיגיטלית של הפה, שולחים מידה מדויקת מאוד למומחים בחו"ל, מאבחנים את המקרה ביחד וקובעים תכנית טיפול עם הדמיה לתוצאה הסופית ומספר הקשתיות הנדרש".

יתרונות השימוש בקשתיות שקופות ליישור שיניים

לשימוש בקשתיות שקופות יש כמה יתרונות בולטים במיוחד. ראשית, שיטת יישור השיניים על ידי קשתיות שקופות לא פוגעת במראה החזותי האסתטי של המטופל. מדובר בעניין גדול, שאכן הרתיע מטופלים רבים במהלך השנים מלבצע את הטיפול. האסתטיקה חשובה מאוד לכולם, ובמיוחד בשנים האחרונות ישנו דגש על מודל היופי ועל נראות טובה.

"בשל כך, השיטה גם לא פוגעת בביטחון העצמי ובהתנהלות היומיומית", מוסיף ד"ר רושדי. "הקשתיות שקופות ובלתי נראות, ואף אחד לא יודע שאתם נמצאים במהלכו של טיפול ליישור שיניים". ואכן, מדובר בבשורה גדולה. שיטת יישור השיניים באמצעות קשתיות שקופות מתאימה לבני נוער וגם למבוגרים, שלא הרגישו נוח להסתובב עם ברזלים בפה שגרמו גם לתחושה לא נעימה בפה ומטופלים רבים לא הצליחו להתרגל אליה. לשיטת הקשתיות השקופות יש אם כן יתרון אסתטי והן יתרון של נוחות.

"יתרון משמעותי נוסף לקשתיות השקופות הוא הגמישות", מסביר ד"ר רושדי. שימוש בסמכים מברזל לא מאפשר גמישות, מדובר במכשור נוקשה המולבש על השן ואין אפשרות לקחת ממנו הפסקה. הקשתיות השקופות, לעומת זאת, ניתנות להסרה בקלות. המטופל בעצמו יכול להסיר את הקשתיות השקופות מהשיניים שלו לפי רצונו".

יישור שיניים שקוף

מובן שבסופו של דבר, מומלץ שהקשתיות יישארו במקומן, וזאת כדי להגשים את המטרה הסופית של יישור השיניים, ועדיין, ישנן סיטואציות בהן נעדיף להסיר את הקשתיות, למשל לפני פעילות ספורטיבית או צילום לספר מחזור, בזמן האוכל, לפני דייט, לפני פגישה עסקית או לפני אירוע משפחתי. מיד לאחר מכן, ניתן להרכיב אותן שוב בצורה פשוטה.

"היתרון הזה משמעותי גם לשמירה על היגיינת הפה ברמה טובה", מסביר ד"ר רושדי. "ניתן להסיר את הקשתיות בסוף היום, לשטוף, לצחצח אותן ולהימנע מריחות לא נעימים ומהתפתחות של דלקות חניכיים". עוד חשוב לציין שמשך הטיפול בקשתיות הוא די קצר ונע בין חצי שנה לשנה.

"אם עד כה נמנעתם מיישור שיניים בשל חשש ממראה הברזלים ואי הנוחות בפה במהלך הטיפול – היום קל ונוח להגיע לחיוך יפה באמצעות השימוש בשיטת הקשתיות השקופות", מסכם ד"ר רושדי.

במרפאתו של ד"ר רושדי אבו יונס נותנים מענה לכל הקשור לרפואת שיניים ולרפואה אסתטית. למידע נוסף, פנו למרפאה

  • צור קשר
ד"ר רושדי יונס -רופא שיניים
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום