מחפשים רופא שיניים? כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה

(2)
לדרג
תוכן מקודם

זקוקים לטיפול שיניים? חוששים ללכת לרופא השיניים האחרון שביקרתם אצלו? מחפשים רופא שיניים מקצועי ואיכותי שיעניק לכם טיפול ברמה הגבוהה ביותר? הכירו את ד"ר מועאד חאסקיה, מומחה בכירורגיית שיניים ושיקום הפה

רופא שיניים
053-3390040 (מספר מקשר)

ד"ר מועאד חאסקיה הוא רופא שיניים מיוחד במינו, כזה שכבר קשה למצוא כיום. מעבר ליכולותיו המקצועיות, הוא מתייחד ביתרונות נוספים, שעליהם נספר בשורות הבאות:

הכל במקום אחד

ראשית, מרפאת השיניים של ד"ר מועאד חאסקיה היא מרפאת שיניים רב תחומית. כלומר, שלל שירותים וטיפולים מוצעים לכל מטופל במרפאה, כך שלא יצטרך לנוע בין מרפאות שונות עבור כל טיפול וטיפול. הסיבה לכך היא שד"ר חאסקיה הוא בעל התמחות בכירורגיית שיניים, מה שמאפשר לו לבצע טיפולים מסובכים הדורשים ידע ודיוק רבים. טיפול מורכב כזה אצל רופא שאינו מומחה עלול להסתיים בשבועות של כאבים וחרטה על בחירת הרופא הלא נכון.

יתרה מכך, ד"ר חאסקיה מתמחה בשיקום הפה ובטיפולים אסתטיים, לבד מהטיפולים השגרתיים והכירורגיים. זאת ועוד, במרפאתו ניתנים סוגי טיפולים שונים כגון יישור שיניים, שיקום פה וטיפולי חניכיים, טיפולי שורש, שתלים וכתרים, הלבנת שיניים, טיפולי חירום ועוד ועוד.

מקצועיותו ונסיונו רב השנים מעניקים לד"ר חאסקיה את הכלים לביצוע הטיפולים בצורה המיטבית וכן מונעים מראש שיקום ארוך ומייגע ותופעות לוואי לא נעימות לאחר הטיפול. גם בכל הקשור לטיפולי חירום, ד"ר מועאד חאסקיה לא יהסס לרגע ויתאמץ כדי לפתור את הבעיה שצצה. שיחת טלפון אחת אליו, והוא יחכה לכם בזרועות פתוחות בכניסה למרפאתו.

חדשנות וטכנולוגיה

שנית, מרפאתו של ד"ר מועאד חאסקיה היא מרפאה מטופחת ואסתטית, עם מתקנים נקיים וחדשניים ביותר. כמו כן, במרפאה קיימים מכשירים רבים שפועלים בטכנולוגיות מתקדמות. בין היתר במרפאתו עושים שימוש במכשיר צילום שיניים פנורמי – מכשיר שאינו קיים ברוב המרפאות אחרות.

יחסי אנוש מעולים

הגורם השלישי ליתרונות הטיפול אצל חאסקיה - וזו אולי הנקודה המשמעותית ביותר - הוא היחס האישי והאופי המיוחד של הרופא. יכולותיו האנושיות הגורמות לכל מטופל או מטופלת להרגיש כבן או בת משפחה, מאור פניו והחמימות שהוא משרה על מטופליו הם משאב שאין לו תחליף או תחרות. די בשיח קצר ובחיוך שעולה על פני לקוחותיו כדי להבין שמדובר ברופא מסור שנותן את ליבו למקצוע.

ד"ר חאסקיה מייצר עם לקוחותיו קשרי חברות של ממש. אחד מלקוחותיו המרוצים מספר, שכמעט בכל פעם שהוא עובר מחוץ למרפאת השיניים והרופא מבחין בו, הוא מזמין אותו לקפה "על חשבון הבית". החברות הזו והיחס האישי שמלווה את הטיפולים כולם גורמים למטופלים להרגיש בנוח בזמן הטיפול, להירגע ולסמוך על הרופא המסור והמקצועי בעיניים עצומות.

שילוב זה בין מקצועיות, ניסיון רב שנים ויחס אישי המאופיין בטוב לב הוא שילוב מיוחד ולקוחותיו של חאסקיה מעידים שזה מה שעושה עבורם את כל ההבדל בטיפולי השיניים. לדבריהם, הוא מציע שירות אחר, שונה לגמרי באיכויותיו מזה של רופאים אחרים, ורואה שליחות אמיתית במקצוע שבו בחר לעסוק. המטופלים זוכים בשקיפות, אמינות והוגנות, וכך יחד עם הרופא המוערך הם מקבלים את ההחלטות הטובות ביותר לטיפול.

בואו לבקר בעצמכם

אם עד עכשיו לא השתכנעתם שמדובר ברופא משכמו ומעלה, בואו לביקור במרפאה ותיווכחו בעצמכם. כתובת המרפאה: רח' רוטשילד 86 כפר סבא. שעות הפתיחה: א'-ד', 20:00-08:00. ד"ר מועאד חאסקיה ישמח לקבל את פניכם בברכה, להבין מכם את מצבכם המדויק ולהעניק לכם טיפול איכותי ואישי שיותיר אתכם בריאים ומרוצים.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום