הקעקוע כבר לא מתאים? זה הזמן להכיר את Pure Laser - הסרת קעקועים בלייזר

(8)
לדרג
תוכן מקודם

אנחנו עושים קעקועים כדי לייחד את עצמנו, אבל יום אחד, מעבר לקעקוע הדהוי, הוא אינו מתאים לנו ואנחנו רוצים להיפטר ממנו. האם זה הפיך? אדם דרמון, בעל הקליניקה Pure Laser, מסביר על תהליך הטיפול להסרת קעקועים ומבטיח: "אחרי הטיפול האחרון, זה נעלם לגמרי"

שירותי אסתטיקה רפואית
077-8038990 (מספר מקשר)

"אפשר לקרוא לי קעקועולוג", אומר אדם דרמון, בעל הקליניקה Pure Laser  בעכו ובחריש. לדבריו, "כמו שיש אנשים שקוראים ברשתית של העין, אני יכול להסתכל על קעקוע של אדם ולדעת באיזה מצב היה בזמן שעשה את הקעקוע".

אנחנו עושים קעקועים וחושבים שמעכשיו הם איתנו לתמיד, אך בחלוף הזמן, אנחנו משתנים וכך גם משתנה דעתנו על הקעקוע שמעטר את גופנו. "יש כאלה שזה תופס אותם להרבה שנים, ויש כאלה שחושבים שזו אמנות והם מלאים בקעקועים – אלה באים אליי כדי להסיר קעקוע ולפנות מקום לקעקוע אחר. אך יש גם את אלה שהקעקוע שסימל בעבר משהו מאוד משמעותי עבורם - בין אם זה שמות של אקסים, פורטרט של חיית המחמד או ציורים אחרים - איבד את משמעותו והם מחפשים דרכים להסיר את הקעקוע".

דרמון נקלע לתחום מתוך מסע אישי. לאחר שחזר בתשובה ורצה להסיר את הקעקועים שהיו לו, הוא נתקל בחוויה לא מוצלחת והחליט לעשות תיקון שיעזור גם לאחרים. לאחר שחקר את הנושא, החליט לעלות מדרגה וליצור מקום שבו יתאפשר להסיר קעקועים באופן בטיחותי ואיכותי. לצד אשתו שני, קוסמטיקאית במקצועה, הקים את קליניקת Pure Laser, בתחילה בעכו ובהמשך בחריש, ומשם יוצאים לקוחות מחויכים לאחר הסרת קעקועים, הסרת איפור קבוע והסרת הדמיית שיער.

כיצד מסירים את הקעקוע?

"אנו עובדים עם טכנולוגיה שנקראת Q-Switched. זו מכונה ששולחת פולס לייזר עוצמתי ומהיר אל מעבר לעור מבלי לפגוע בו. הלייזר מזהה את הצבע של הקעקוע ומפרק אותו לחלקיקים. כשהדיו מתפרק לחלקיקים, כחלק מתהליך פינוי הרעלים הטבעי שלנו, הגוף דוחה אותם ומעוניין לפנות אותם מהגוף. במכונה ישנם אורכי גל שונים וכל אחד מהם פוגע בצבע שונה בקעקוע, ובכך מובטחת הסרה אחידה ואיכותית.

"חשוב לדעת שיש המון מכונות מזויפות,שמגיעות בדרך כלל מסין והן עלולות לגרום לפגיעה בעור. בקליניקה שלנו אנחנו עובדים עם הטכנולוגיה המקורית, מכשירים שמיובאים מאירופה ועומדים בתקנים בינלאומיים, כך שתהליך ההסרה הוא זהיר ומהיר".

הסרת קעקועים

האם הוותק של הקעקוע על העור משפיע על מהירות ההסרה?

"ככל שהצבע יותר חדש הוא חזק יותר בעור. הגוף שלנו לא אוהב חומרים זרים וקעקוע שנמצא כבר 10-12 שנה עבר כבר כמה מלחמות עם המערכת החיסונית ולכן הסרתו תהיה מהירה יותר".

כמה טיפולים נדרשים כדי להסיר קעקוע?

"בממוצע בין שבעה לתשעה טיפולים ולפעמים גם יותר. זהו תהליך הדרגתי שבו חודרים שכבה אחרי שכבה כדי להסיר את הקעקוע. חשוב לגייס את הסבלנות הנדרשת, כי לא מדובר כאן בטיפול של 'זבנג וגמרנו' - בין טיפול לטיפול יש צורך להמתין בין חודש לחודש וחצי כדי לתת לעור את הזמן הנדרש להחלמה, וכך יוצא שהסרת קעקוע יכולה לארוך כשנה. בנוסף, יש אזורים בגוף שבהם הקעקוע יורד מהר יותר, כמו לדוגמה בכתף האחורית. לעומת זאת, יש מקומות יותר עקשניים כמו באזור הרגליים".

מה אורך הטיפול והאם הוא כרוך בכאב?

"זמן טיפול הוא דקות אחדות, וכן, הטיפול כרוך בכאב אך היום אנו משתמשים במספר שיטות לאלחוש, ביניהן משחה מאלחשת (לא אמלה) שעושה עבודה מעולה ומסייעת למי שעובר את הטיפול".

דרמון מוסיף כי הטיפול אינו כרוך בסיכונים וכי טרם תהליך הטיפול יש להשיב על שאלון שבודקות את הרקע הרפואי וההתאמה לטיפול. לעתים כתוצאה מהטיפול נוצרת נפיחות או אדמומיות או גרד אך תופעות לוואי אלו חולפות בתוך זמן קצר. מעבר לעבודה המקצועית והאיכותית, בני הזוג דרמון מעניקים שירות אישי ואמין ויחס חם, ומציעים מחירים שאין להם תחרות. "אנחנו רואים את העבודה שלנו כשליחות", מוסיף דרמון, "ואנחנו רוצים לאפשר לכל אדם שחפץ בכך, להשאיר את העבר מאחוריו".

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום