כאבי שיניים בלילה? יש מי שייתן לכם עזרה ראשונה

(19)
לדרג
תוכן מקודם

מה עושה אדם שמתעורר בלילה עם כאבי שיניים בלתי נסבלים? עבור מצבים כאלה ומצבי חירום נוספים קיים שירות עזרה ראשונה של Arman Dental Clinic בירושלים, הפועל 24/7 כדי להקל עליכם ולפתור כל בעיה וכמה שיותר מהר

טיפולי שיניים
077-8053277 (מספר מקשר)

אין כאב בלתי נסבל כמו כאב שיניים, את זה יודע כל מי ש"זכה" לחוות כאבים כאלה. מרגע שהם מתחילים, לרוב לא יעבור זמן רב עד שייהפכו לבלתי נסבלים ממש. הכאבים עלולים להיות עד כדי כך קשים, שלא יעזרו כל משככי כאבים, והפתרון היחיד שיכול להפסיק את הכאב הוא טיפול במרפאת השיניים.

אבל מה קורה אם הכאבים תוקפים בלילה, לאחר שעות העבודה, כאשר המרפאות סגורות? כאבי שיניים הם לרוב לא מסוג הכאבים שניתן למשוך איתם עד הבוקר, ונדרש טיפול, או לפחות "עזרה ראשונה" לשיניים. טיפול עזרה ראשונה צריך להינתן על ידי מרפאה שמומחית לכך, שכן לרוב לא ייערך במקום טיפול מקיף ויש צורך באיתור מדויק של הבעיה והתאמת הפתרון הנכון שייתן מענה נאות לכאבים, עד לקבלת הטיפול המקיף במקור הכאב.

מתי יש צורך בטיפול עזרה ראשונה לשיניים?

הסיבות להגעה לטיפול חירום בשיניים רבות ומגוונות, אך לרוב נובעות מהזנחת הפה, שכן שמירה על היגיינת פה טובה וביקורים קבועים אצל רופא השיניים אמורים לאתר כל בעיה כשהיא רק מתחילה. לרוב יגיע מטופל לטיפול חירום בעקבות כאבים עזים שנובעים מחור בשן, שן שנשברה, דלקת בחניכיים, דימום, פצעים בפה וכדומה.

עזרה ראשונה לכאבי שיניים

הסוג השני של מטופלים שמגיעים לקבל עזרה ראשונה הם כאלה שאינם סובלים מכאב גדול, אבל משהו קורה בפה שמעיב על התפקוד התקין, כמו שן שנשברה, סתימה שנפלה, כתר שהתנתק, שן סדוקה, שברים בשיניים התותבות וכדומה.

כיצד מבוצע טיפול חירום?

טיפול חירום צריך להתבצע באופן מיידי על מנת לעצור את הכאב או לאפשר המשך תפקוד, ולכן הוא צריך להתקיים בטווח קרוב ככל הניתן לפניית המטופל, בכל שעה משעות היממה. הטיפול יתחיל באיתור מהיר של הבעיה, ולאחריו יותאם הטיפול באופן פרטני למטופל.

הטיפול יכול לכלול מתן תרופות לשיכוך כאבים, השלמת שן או סתימה זמנית, אך לרוב לא יתאפשר טיפול מקיף, וזאת מאחר שטיפולים אלה מתקיימים בלילה או בין תורים של מטופלים אחרים. בסיום טיפול החירום ייקבע תור מסודר להשלמת הטיפול הכולל.

טיפולי עזרה ראשונה 24/7

מרפאת Arman Dental Clinic של ד"ר ארמן אחמד ממוקמת בשכונת בקעה בירושלים ומעניקה טיפולי חירום 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, למטופלי המרפאה הקבועים וללקוחות שמגיעים בחירום. ד"ר ארמן עצמו תמיד זמין, בכל שעה, במטרה לעזור לכל אחד ואחת באופן מיידי וכדי להפסיק את הכאב.

עזרה ראשונה לכאבי שיניים

מעבר לטיפולי החירום, המרפאה מתמחה בטיפולי שורש ועקירות, השתלות שיניים, טיפולים אסתטיים וטיפולי שיננית. בין היתר מתבצעים במרפאה הטיפולים הבאים: שיניים תותבות, השתלות שיניים, עקירות וטיפול שורש, כתר זירקוניה, כתר חרסינה, שתלים דנטליים, הלבנת שיניים ועוד.

היחס במרפאה תמיד חם ומזמין. לא משנה אם הגעתם לטיפול שנקבע מראש או באמצע הלילה לטיפול חירום. ד"ר ארמן שם לו למטרה לעזור ולסייע לכל אחד ואחת, בכל זמן, והדבר ניכר גם בתוצאות.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום