מכון גד מדיקל: קוסמטיקה מתקדמת ושירות אבחון ראשוני בווטסאפ!

(0)
לדרג
תוכן מקודם

במכון הקוסמטיקה גד מדיקל יודעים איך ליצור שינוי משמעותי בעור. בעלת המכון, הקוסמטיקאית הפרא-רפואית ענבר גד, מבית חוה זינגבוים, מציעה שירות אבחון עור ייחודי ללא תשלום ומבלי שתיאלצו לצאת מהבית

שירותי הסרת שיער
053-4872456 (מספר מקשר)

מכון גד מדיקל לאסתטיקה רפואית, מבית חוה זינגבוים, מציע טיפולי אייג'ינג ואנטי אייג'ינג. טיפולים להבהרת העור והיפר-פגמנטציה וכן מגוון טיפולי יופי. כמו כן, המכון מציעים טיפולים לאקנה וטיפולי מזותרפיה.

המכון, הממוקם בראשון לציון, מנוהל על ידי ענבר גד, קוסמטיקאית פרא-רפואית שעברה הכשרה במכללות מובילות בתחום הקוסמטיקה כמו בית הספר ללימודי קוסמטיקה רפואית של חוה זינגבוים, נייל סטודיו, אור לאור וחברת 4MP. במסגרת ההכשרות, גד למדה אבחון וטיפול מעמיק לעור, פדיקור-מניקור, קעקועי גבות, הסרות שיער ועוד. הטיפולים במכון נעשים בעזרת מכשור מתקדם שלא נופל באיכותו מהמכונים הגדולים ובאמצעות חומרים פעילים ואיכותיים של מגוון חברות הקוסמטיקה.

צפו בסרטון של ענבר גד ומכון גד מדיקל בפעולה >>

קוסמטיקה מבוססת מדעית

גד היא קוסמטיקאית פרא-רפואית מוסמכת ParaMedical Esthetician -  P.M.E – שיטת קוסמטיקה מתקדמת המבוססת על תשתית מדעית ורפואית ושמה דגש על תוצאות ושינוי משמעותי בעור הפנים ברמות האקנה, הפיגמנטציה וההזדקנות של העור. במכון גד מדיקל מוענק גם שירות ייחודי ללא תשלום של אבחון העור באופן ראשוני באמצעות וואטסאפ והתאמת תכשירים מתאימים ללקוחות.  

לקוחות מספרים

קוסמטיקאית טובה נשענת על לקוחות מרוצים שמעבירים את ההמלצה מפה לאוזן. הנה שורת המלצות על מכון גד מדיקל וענבר גד: "הטיפולים מרעננים, משילים מעלי את כל הדאגות והמתחים היומיומיים... מגע קסום ומופלא שאין כמותו! בקיצור, הנאה מושלמת של גוף ונפש יחד". לקוחה אחרת כותבת: "ענבר נותנת יחס אישי לכל מטופל ופרטיות. ממליצה בחום לכל מי שאוהב שירות אישי וטיפול מכף רגל ועד ראש"; וגם: "ענבר מדהימה ומקצועית, תמיד יש תחושה ביתית שמגיעים אליה... אני ואשתי מטופלות אצל ענבר כבר כמעט שנה ומאוד מרוצות מהמקצועיות ומהשירותיות".

  • צור קשר
גד מדיקל
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום