"מדטקס" – המוצרים שעוזרים לאנשים עם מוגבלויות ומשפרים את איכות חייהם

(0)
לדרג
תוכן מקודם

חברת מדטקס, המתמחה בטכנולוגיות ובחידושים בתחום הטקסטיל הרפואי, מציעה פתרונות שיקלו על חיי המטפלים והמטופלים וישפרו את איכות חייהם. החל מפתרונות ייחודיים למניעת פצעי לחץ ועד מוצרי העברה וניידות

משווקי אביזרי שיקום
077-7299059 (מספר מקשר)

נתונים לשנת 2020 של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מעידים כי בישראל חיים למעלה מ-1.5 מיליון (1,566,100) איש בעלי מוגבלויות, המהווים 17% מהאוכלוסיה. מהם, כ-44% חיים עם מוגבלות פיזית. אנשים עם מוגבלות פיזית סובלים מקושי במוביליות ומפצעי לחץ הנגרמים כתוצאה ממצבם הסטטי.

ליאת גורקביץ, מנהלת השיווק של חברת מדטקס, מסבירה אילו מוצרים יכולים לסייע לאנשים בעלי מוגבלויות ולהפוך את חייהם ליותר נוחים.

"מדטקס היא חברה המתמחה בטכנולוגיות וחידושים בתחום הטקסטיל הרפואי. מגוון המוצרים שאנו מציעים נותן מענה לקשיים הפיזיים המתעוררים בטיפול בבן משפחה סיעודי או מוגבל", אומרת גורקביץ ומוסיפה: "נכון להיום, קופות החולים אינן מסבסדות ציוד סיעודי באופן חלקי או מלא ואנו פועלים מולן על מנת לשנות את המצב ולקבל סבסוד חלקי במסגרת הביטוחים המשלימים. קהל היעד שלנו נכון לעכשיו הוא בעיקר אנשים וגופים פרטיים כגון בתי אבות ודיור מוגן, וכמובן, גם בעלי מקצוע מתחום הסיעוד והמקצועות הפרא-רפואיים כמו פיזיותרפיסטים, שמכירים את מוצרי החברה ומפנים אלינו מטופלים".

מוגבלות

לדברי גורקביץ, מוצרי חברת מדטקס מיובאים מחברות אירופאיות מובילות מספרד ומאנגליה, ובקרוב תתחיל "מדטקס" לייבא מוצרים מחברה מובילה בארה"ב. כלל המוצרים מאושרים על ידי משרד הבריאות בארץ.

פתרונות לפצעי לחץ

לא מעט קשישים מוגבלים או מרותקים למיטה וסובלים לעתים קרובות מפצעי לחץ. רוב הפצעים מסבים סבל רב, קשים לריפוי ולעתים, עקב סיבוכים, עלולים להוביל גם לזיהומים קשים ואף למוות.

גורקביץ מסבירה שלחברת מדטקס יש מגוון מוצרים ייחודיים למניעת פצעי לחץ. "אחד המוצרים הוא תחתון עם סקוטש המגן על אזור האגן מפני פצעי לחץ. התחתון מיוצר משתי שכבות של בד דמוי משי הנארג באריגה מיוחדת. במעבר מהמיטה לכיסא או בזמן שינוי תנוחה, שתי השכבות נעות זו על זו ובכך מפחיתות את החיכוך ומונעות היווצרות פצע לחץ בעצה, בישבן ובירכיים".

גורקביץ מספרת כי אחד מלקוחות החברה, נכה צה"ל, ניסה את כל האפשרויות, ביניהן משחות וחבישות, "עד שהגיע אלינו והתחתון היה הדבר היחיד שעזר לו".

מוצרי העברה וניידות

תחום נוסף של מוצרים הוא מוצרי העברה וניידות כמו קרש העברה, חגורת העברה או סדין העברה, שמטרתם לסייע לאדם בעל מוגבלות פיזית, וגם לאדם המטפל בו, להעבירו מהמיטה לכיסא או לשנות תנוחה. סדיני העברה מאפשרים שינוי תנוחה תוך הפעלת מאמץ מינימלי וללא צורך בהרמה של המטופל.

הבעלים ומייסד החברה הוא אברהם גורקביץ, אביה של ליאת. "משפחתו של אבי הקימה מפעלי טקסטיל במדינת ישראל מיד עם קום המדינה, וממשיכה לעסוק בתחום עד היום. אבי בוגר 'שנקר', אני הגעתי מתחום הפארמה שבו עבדתי מעל ל-16 שנה. עשינו את החיבור המתבקש ו'מדטקס' היא התוצאה", אומרת גורקביץ.

מוגבלות, נכות

"באנו ממקום שבו אנו רוצים לעזור לאנשים בעלי מוגבלויות לשפר את איכות החיים שלהם ולהגביר את עוצמת הנוחות. ב'מדטקס' אנו מקפידים על זמינות, יחס אישי ומחירים נגישים, על מנת שכולם יוכלו להיעזר במוצרים שלנו".

משרדי חברת מדטקס ממוקמים בגבעת שמואל. ניתן להתרשם ולרכוש ממוצרי החברה בתיאום מראש, בטל': 0507-213213. בנוסף, כל המוצרים מוצגים ונמכרים באתר מדטקס. החברה מספקת שירות משלוחים עד בית הלקוח ומתחייבת להגעת המשלוח בתוך חמישה ימי עסקים.

    רוצה לדרג?
    זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

    עוד בתחום