נעים להכיר: מרפאת השיניים והאסתטיקה Dr. Lana בעכו

(0)
לדרג
תוכן מקודם

ד"ר לנא אבו ורדה, רופאת שיניים ואסתטיקה, בוגרת האוניברסיטה העברית והדסה עין כרם בירושלים, מציעה במרפאתה מגוון טיפולי שיניים מתקדמים לצד טיפולים אסתטיים בידי מומחית. תשכחו מחרדה דנטלית: הכל נעשה שם באווירה תומכת, מקצועית וידידותית למטופלים

רופא שיניים
050-8887933

במרכז עכו שוכנת מרפאת השיניים Dr. Lana שהוקמה ומנוהלת על ידי ד"ר לנא אבו ורדה – רופאת שיניים ואסתטיקה, בוגרת האוניברסיטה העברית והדסה עין כרם בירושלים. המרפאה קטנה, חמימה ויפה, ועוסקת בשיקום ובאסתטיקה, תוך מתן יחס אישי לכל מטופל ומטופלת.

המרפאה מחולקת לשני חלקים: הקליניקה, שבה מבוצעים טיפולים, והמעבדה, שבה נעשית העבודה הטכנית על ידי טכנאי מנוסה ובעל ידע רב, עם החומרים האיכותיים ביותר ובטכניקות חדשות ומתקדמות של עיצוב בתוכנות דיגיטליות וחריטה.

במרפאה ניתן מגוון רחב של טיפולים על ידי רופאים מומחים בתחומם: רופאה כירורגית מבצעת השתלות, השתלות עצם וניתוחים; רופאה אותרודנטית מבצעת יישור שיניים בשיטה הקונבנציונלית של סמכים ובשיטה החדשה והמתקדמת דיגיטלית של קשתיות שקופות; וד"ר לנא עצמה עוסקת בשיקום ובאסתטיקה.

מומחים בכל הקשור בשיקום הפה

שיקום הפה הוא תחום רחב שנמנים עליו, בין היתר, טיפולי גשרים, כתרים, תותבות, כתרים על גבי שתלים ואסתטיקה של השיניים. לעתים נעשה ממש עיצוב מחדש של החיוך, עם טיפולים כמו ציפויי חרסינה, ציפויי קומפוזיט, השלמת שיניים שנשברו תוך שינוי הגוון והצורה של השן לכדי צורה אחת הרמונית ואסתטית לכל השיניים, הלבנת שיניים ביתית או במרפאה, ועוד.

טיפולי שיניים

במרפאה ניתנים גם טיפולי אסתטיקה לעור הפנים, עם טיפולי בוטוקס וחומצה היאלורונית. לצד המקצועיות הבלתי מתפשרת, ד"ר לנא שמה דגש מיוחד על אווירה משפחתית, חמה ואמפתית למטופלים, במיוחד לאלה שסובלים מחרדה דנטלית.

"הגעתי לד"ר לנא אחרי נסיונות אצל כמה רופאים, והייתי אמורה לעבור טיפול שיניים שמאוד פחדתי ממנו", מעידה הפציינטית מירב אדרי. "בגלל זה הזנחתי וחיכיתי כל כך הרבה שנים. ד"ר לנא היא היחידה שהצליחה להרגיע אותי. עברנו את רוב הטיפולים ללא כאב וללא בעיות. הרגשתי שהגעתי למקום הנכון. ראיתי את רמת העדינות והמקצועיות שלה, וגם ההחלמה, שפחדתי ממנה, לא היתה נוראית בכלל. ד"ר לנא היא גם מומחית לאסתטיקה ואני עושה אצלה טיפולי בוטוקס ומרוצה מאוד. אני ממליצה רק עליה לכולם".

  • צור קשר
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום