בלי סכינים וללא טיפולים פולשניים: 3 דרכים יעילות וידידותיות למיצוק עור הפנים

(1)
לדרג
תוכן מקודם

לטשטש קמטים, למחוק כתמים ולטפל בעור רפוי - כיום אפשר לשפר באופן משמעותי את מראה עור הפנים, ללא כל צורך בביצוע פעולות פולשניות. הנה שלושה טיפולים ידידותיים ואפקטיביים במיוחד שכדאי להכיר

שירותי אסתטיקה רפואית
077-2303084 (מספר מקשר)

ככל שאנחנו מתבגרים, העור שלנו עובר שינויים טבעיים המשפיעים על המראה שלו. אחת הסיבות העיקריות לכך היא ייצור מופחת של קולגן ואלסטין – שני רכיבים המשפיעים על המראה המוצק והמתוח של העור. גם גורמים סביבתיים כמו חשיפה לשמש, עישון וסטרס יכולים להשפיע מאוד על איכות ומראה העור.

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לשפר בקלות את סימני הגיל, באמצעות טיפולים ממוקדים ויעילים שאינם מצריכים שימוש באמצעים פולשניים.

להלן שלושה סוגי טיפול פופולריים ואפקטיביים במיוחד, שיעזרו לכם לזכות בעור פנים מוצק ומתוח יותר:

אולטרסאונד - מעודד ייצור של קולגן ואלסטין

כאמור, עם השנים פוחת ייצור הקולגן והאלסטין אשר מעניקים לעור את מראהו המוצק והגמיש. טיפול באמצעות אולטרסאונד גורם להפעלה של גלי קול שמעודדים ייצור של רכיבים אלה. תוך מספר טיפולים בודדים ניתן לראות שיפור ניכר במראה ובמרקם העור.

תופעות לוואי אפשריות: תיתכן מעט אדמומיות.

מספר טיפולים: 3 טיפולים אחת לחודש.

מתי ייראה שינוי לטובה? בין 60 ל–90 יום מהטיפול האחרון.

הזרקת פלזמה PRP - מעודדת תהליכי ריפוי ובנייה

מדובר באחת הטכניקות החדשניות והמתקדמות ביותר בעולם האסתטיקה הרפואית. הטיפול עצמו כרוך בלקיחת דם מהמטופל, ממנו מייצרים נוזל פלזמה עשיר בטסיות, אותו מזריקים לפנים. הפעולה מעודדת יצירת כלי דם חדשים המעודדים את תהליכי הריפוי והבנייה המחודשת. הטיפול משפר את מרקם העור ומאפשר להשיג מרקם מוצק וגון אחיד יותר.

תופעות לוואי אפשריות: תיתכן מעט רגישות בעור שתחלוף בתוך זמן קצר לאחר הטיפול.

מספר טיפולים: 4 טיפולים אחת לשבועיים.

מתי ייראה שינוי לטובה? בתוך חודש–חודשיים.

סקין בוסטר - להחייאת מראה העור הכללי

הטיפול כולל הזרקה של חומצה היאלרונית בכל חלקי הפנים. חומצה זו נקשרת למולקולות המים וכך מאפשרת את שמירתם בתוך העור למשך תקופה של כחצי שנה. טכניקה זו משפרת את מראה העור הכללי. היא מיועדת לטיפול בקמטים עדינים ומומלצת במיוחד עבור אלה הסובלים ממראה עור עייף וחסר חיוניות.

הזרקות לפנים

תופעות לוואי אפשריות: תיתכן מעט אדמומיות.

מספר טיפולים: שני טיפולים אחת לשלושה שבועות.

מתי ייראה שינוי לטובה? בתוך חודש–חודשיים.

לסיכום, אם אתם מעוניינים לשפר את מראה הפנים, להחליק קמטים, לטפל בכתמים ולהיראות רעננים יותר, אין צורך בניתוח פנים. כיום עומדות לרשותכם מספר טכניקות יעילות ובלתי פולשניות שיוכלו לחולל פלאים במראה ובמרקם העור.

"מדרה קליניק" היא מרפאה המתמחה בטיפולי אסתטיקה

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל הלפרין

  • צור קשר
מדרה קליניק -MEDERA CLINIC
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום