מורייה סמייל: כל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת

(0)
לדרג
תוכן מקודם

כירורגיה דנטלית, עקירות, שיקום שיניים, התאמת תותבות וכתרים – במרפאת השיניים "מוריה סמייל" מבית ד"ר פוקארא, תמצאו מגוון רחב של טיפולי שיניים מתקדמים, המוענקים על ידי צוות מומחים מיומן ומקצועי

רופא שיניים
053-5292039 (מספר מקשר)

כל מי שסבל בחייו מבעיות שיניים יודע שמדובר בתענוג מפוקפק למדי. פעמים רבות, המטופל נדרש להגיע למספר טיפולים ולעתים גם לנדוד בין כמה מרפאות עד שהוא זוכה למענה ראוי.

במרפאת השיניים "מוריה סמייל" תוכלו למצוא מענה כמעט לכל בעיה דנטלית: כתרים, עקירות, טיפולי שורש, טיפול במחלות חניכיים, כירורגיה דנטלית, שיקום שיניים תותבות ועוד. כמו כן, במקום קיימים שירותי אסתטיקה וטיפולי הלבנת שיניים בשיטות חדשניות. לצד מרפאת השיניים, פועלת גם מעבדת שיניים מתקדמת, מה שלעתים קרובות חוסך טרטור וזמן המתנה.

נוחות, ציוד מקצועי ושירות מקצועי

מרפאת "מוריה סמייל" פועלת בסטנדרט מודרני הכולל שימוש במכשור דיגיטלי חדשני, לרבות סורק דיגיטלי המאפשר לקבל את מידות השיניים הנדרשות כבר באותו היום.

המרפאה פועלת בשיתוף פעולה עם מיטב המומחים: כירורג פה ולסת, מומחה לשתלים, מומחה לאסתטיקה ומומחה לאורתודנטיה. במרפאה פועל גם טכנאי שיניים, המאפשר להרכיב למטופל שיניים זמניות עוד באותו היום שבו נלקחות המדידות, או שיניים קבועות כבר לאחר מספר ימים.

כך זה עובד: בשלב הראשון, המטופל או המטופלת מגיעים לפגישת ייעוץ. בשלב הבא, הם עוברים צילום פנורמי או צילום CT. לאחר מכן נערך הסבר מפורט על אודות הטיפול הנדרש. לאורך כל שלבי הטיפול, מתבצע מעקב הדוק על ידי צוות ומומחי המרפאה, שמקפיד להיות בקשר עם המטופל.

ד"ר מוחמד פוקארא בעל מרפאת השיניים מוריה הוא רופא שיניים מוסמך

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום