הכירו את ORO קליניק – קליניקה לאסתטיקה רפואית יחידה מסוגה

(0)
לדרג
תוכן מקודם

העלמת קעקועים, הסרת והדמיית שיער, השתלות שיער וטיפולי פנים ייחודיים בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות כלייזר, מזותרפיה וקרבון לטיפול בכתמים, קמטים וצלקות אקנה. כל היופי הזה ב-ORO קליניק בבקה אל גרביה

שירותי אסתטיקה רפואית
053-9376523 (מספר מקשר)

אורו קליניק הוקמה ב-2012 ביפו על ידי כתאני בהאא, ולאחר שנה עברה לבקה אל-ע'רביה (אל גרביה). מאז זוכים תושבי האזור לטיפולים מתקדמים לנשים ולגברים, ביניהם העלמת קעקועים, הסרת שיער, הדמיית שיער, השתלות שיער וטיפולי פנים ייחודיים, הכוללים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו לייזר, מזותרפיה וקרבון לטיפול בכתמים, קמטים וצלקות אקנה.

מקצועיות, יחס חם ואמינות מול הלקוח

המקצועיות היא ערך עליון בקליניקה והכל נעשה בידיים המנוסות ביותר, עם המכשור והחומרים הנכונים והטובים ביותר. ערך המקצועיות באורו קליניק בא לידי ביטוי גם בשמירה על שקיפות, תיאום ציפיות ותיאור אמיתי בפני כל לקוח ולקוחה של הטיפולים, משמעותם והתוצאות שניתן לצפות להן.

הטיפולים הייחודיים של אורו קליניק

השתלות שיער: אנחנו מלווים את לקוחותינו להשתלות שיער באיסטנבול. האבחנה עצמה נעשית אצלנו בקליניקה, עם בדיקה מעמיקה להתאמת הלקוח להשתלה. למי שאנחנו מוצאים שאינו מועמד מתאים להשתלה, אנחנו מציעים לבצע במקומה הדמיית שיער.

הדמיית שיער: הדמיית שיער היא טיפול אסתטי שנועד להחליף השתלת שיער, או לתקן את המראה האסתטי של השתלות שיער שלא צלחו והותירו צלקות או כוויות.

מניעת נשירת שיער: עבור אנשים מסוימים ניתן לנסות ולעצור מבעוד מועד את נשירת השיער. לאחר האבחון אנחנו פועלים בשילוב של מספר טכניקות: שימוש בשמפו מיוחד, טיפולי PRP, הזרקות ועוד.

העלמת קעקועים: אנחנו מסירים קעקועים בשיטות מתקדמות, אך חשוב לדעת שלא הכל ניתן להעלים. אנחנו בוחנים את הקעקועים ומסבירים מה ניתן לצפות להסיר, וכמה מפגשים וזמן יידרשו לשם כך. כל מקרה הוא שונה, מבחינת העומק אליו הוכנסה המחט, יכולת הריפוי האיניבידואלית של העור, בעיות בריאותיות ועוד.

הסרת שיער

הסרת שיער גוף: בקליניקה מבוצעים טיפולי הסרת שיער מתקדמים. חשוב לדעת שאין באמת הסרת שיער לצמיתות, שכן לאחר כמה שנים השיער יכול לחזור באזורים אחרים. כמו כן, מידת ההצלחה תלויה בגוון השיער והעור. אנחנו בוחנים כל מקרה ומקרה ומציעים את הפתרון הטוב ביותר.

טיפולי פנים: אנחנו מציעים טיפולי פנים מתקדמים, כמו טשטוש צלקות אקנה, העלמת כתמים וטשטוש קמטים על ידי טיפולי מזותרפיה ולייזר קרבון, ובהמשך טיפול ביתי בחומרים בהתאמה אישית ללקוח.

נשמח לראותכם אצלנו בקליניקה, להבין יחד מה תרצו להשיג, וללכת איתכם את הדרך לשם

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום