השתלות שיניים – כי האיכות כן קובעת

(0)
לדרג
תוכן מקודם

אובדן שיניים גורם לחוסר נעימות בזמן הדיבור והאכילה, לפגיעה בדימוי העצמי ולחוסר נוחות לחייך או לצחוק. בנוסף, מחסור בשיניים עלול לפגוע בשיניים הבריאות הקיימות. הפתרון הוא השתלת שיניים. מה חשוב לכם לדעת לפני שאתם פונים להשתלת שיניים?

טיפולי שיניים ,מומחה לרפואת שיניים ציבורית
077-9976349 (מספר מקשר)

תחום רפואת השיניים עובר שינויים מרחיקי לכת ומתקדם בצעדי ענק בעזרת אמצעים טכנולוגיים לטיפולים לבריאות השן שתורמים גם לאסתטיקה של הפה. אחד הטיפולים הנפוצים הוא השתלת שיניים - שיטה יעילה שנועדה להחליף את השיניים הטבעיות בשיניים מלאכותיות, מבלי להשתמש באפשרות של שיניים תותבות. טיפול של השתלת שיניים מאפשר את שיקום הפה ותפקוד תקין של השיניים ושל המבנה שתומך בו. סנד אבו בכר, בעליה של "מרפאת העמקים", מסביר את כל מה שכדאי לכם לדעת טרם השתלת שיניים.

באילו מקרים נעשית השתלת שיניים?

"אובדן שיניים יכול להתרחש מסיבות שונות", מסביר סנד, "אחד הגורמים לכך הוא עששת שיניים חריפה או מחלת חניכיים, ריקבון שיניים או טראומה כמו חבלה או שבירה של השיניים. ייתכן שהדבר ינבע גם מפגם גנטי או מום מולד".

אילו שיטות קיימות להשתלת שיניים?

"יש את השיטה הקלאסית הדו שלבית. בשלב ראשון משתילים אל תוך העצם את השתלים הדנטליים, ובשלב השני מבריגים עליהם את כתר השן המלאכותית, שיכולה להיות על בסיס מתכת או על בסיס קרמיקה כמו כתר זירקוניה. הכתרים עצמם יכולים להיות ממתכת בציפוי פורצלן או מפורצלן. שיטה זו מתאימה כאשר רוצים להשתיל רק מספר שיניים או גשר.

שתלי שיניים

"שיטה נוספת שקיימת היא שיטת ההעמסה המיידית ובה אנו משתילים את השתלים הדנטליים ואת הכתר באותו טיפול. השיטה הזו חוסכת הרכבת שיניים תותבות באופן זמני ואת הטרטור של הלקוח ומסייעת להחלמה מהירה של אזור ההשתלה ולריפוי החניכיים. היתרון בשיטה הוא שהסיכון לסיבוכים ותופעות לוואי הוא די נמוך, מה גם שהשתלים עמידים יותר.

"שיטה אחרת שקיימת במרפאתנו היא השתלה בשיטת All On 4. בפתרון זה משתמשים להשתלת ארבעה שתלים ועליהם תותבת איכותית המחוברת בחוזקה לשתלים ואינה נשלפת. שיטה זו היא מדויקת מאוד שכן היא נעזרת באמצעים טכנולוגיים כדי להחליט במדויק היכן למקם את השתלים. תהליך ההשתלה במקרה זה הוא הרבה יותר בטוח ומדויק וגם הרבה יותר מהיר לעומת השיטות האחרות.

"השתלה בזאלית, לעומת זאת, היא השתלה למחוסרי עצם. בשיטה הזו משתילים את השתלים ומעמיסים על השתלים שיקום זמני למשך שבוע, כאשר לאחר שבוע מקבלים את השיקום הקבוע מכתרי זרקוניה או חרסינה".

השתלות שיניים

האיכות כן קובעת

אחד הפרמטרים המשמעותיים להצלחת טיפול שיניים הוא בחירת רופא השיניים והמרפאה בה נערכים הטיפולים. סנד אבו בכר מציין שבמרפאת העמקים ניתן למצוא את הרופאים המקצועיים והמנוסים ביותר באזור הצפון, וחוג הלקוחות נהנה מטיפול איכותי ומקצועי.

"מרפאת העמקים הוקמה בעפולה על מנת להעניק לתושבי האזור רפואת שיניים מתקדמת ואיכותית. אנו מחוייבים לתת ללקוחותינו יחס אישי וטיפול מקצועי ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש בטכניקות המתקדמות ביותר בעולם רפואת השיניים", אומר סנד. "במרפאת העמקים קיימת גם מעבדת שיניים ואנו מעניקים ללקוחותינו ספקטרום רחב של שירותים: הלבנות, השתלה ממוחשבת, סריקה דיגיטלית ללא חומרי מטבע, השתלה בזאלית, שירותי מעבדה ועוד".

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום