שיטת השערה: פנקי את הגבות שלך

(5)
לדרג
תוכן מקודם

עד לא מזמן, נשים שסבלו מקרחות בגבות או מגבות דלילות נאלצו לקעקע או לצייר גבות והתוצאה היתה מראה לא טבעי. שיטת המיקרובליידינג, "שיטת השערה", שינתה את התמונה והיום כל אחת יכולה ליהנות מגבות מושלמות, מלאות וטבעיות לאורך זמן. בא לכן אולי לשנות את העיצוב? גם זה אפשרי

שירותי הסרת שיער
077-2316073 (מספר מקשר)

"לכל אישה יש את שגרת הטיפוח שלה. יש נשים שמשקיעות יותר בטיפוח ואחרות שפחות, אבל כמעט אף אישה לא תוותר על עיצוב גבות. הגבות שלנו ממסגרות את הפנים וגבות מטופחות ומעוצבות יוצרות מראה מטופח ומוקפד. לכן, אפשר להבין את הצורך הנשי להשקיע בגבות מעוצבות", אומרת אפרת שלום, בעלת "בוטיק לייזר" בבני ברק ומומחית בשיטת השערה.

"כשיש גבות דלילות או 'חורים' וקרחות בגבות, אם זה בגלל הגיל, מריטות אינטנסיביות או בגלל תורשה, זה מאוד מטריד ופוגע בדימוי העצמי", היא מוסיפה ומסבירה כי במשך שנים רבות עולם הטיפוח והביוטי לא מצא לבעיה פתרון אמיתי, עד שהגיעה שיטת השערה. בשיטה זו, מציירים בעזרת מחטים זעירות גבות שנראות זהות לשערות אמיתיות  בכל הקשור למראה השערה, הגוון וכיוון הצמיחה.

איך נעשה הטיפול?

"בעזרת עט ידני עם מחטים זעירות בגודל של זקיקי שערה, אני משרטטת את הגבות מחדש. המחטים מחדירות פיגמנטים לאזור הגבות והתוצאה נראית טבעית ממש כמו שערות אמיתיות".

במה שונה השיטה משיטות אחרות?

"בשיטת המיקרובליידינג, שיטת השערה, אפשר להגיע לרמת דיוק מדהימה ברמה של שערה בודדת. לא חייבים לעצב את כל הגבה, אפשר להוסיף שערות בודדות אם יש קרחת נקודתית, אפשר אפילו להאריך שערה קיימת או לעצב את הגבות במבנה מסוים. האפשרויות בלתי מוגבלות. עוד הבדל חשוב הוא שהתוצאה היא לא קבועה לכל החיים, ואחרי שנה עד שנתיים השערות שציירתי נעלמות. זה חשוב מאוד כי עם השנים תווי הפנים שלנו משתנים ובשיטת השערה אני יכולה להתאים את הגבה מחדש למבנה הפנים של האישה".

עיצוב גבות

מה חשוב לבדוק לפני הטיפול?

"חשוב לברר באילו חומרים המטפלת משתמשת. מטפלת שמקפידה על איכות תבחר בפיגמנטים איכותיים. בעזרת חומרים איכותיים אפשר גם להתאים את הגוון המדויק ביותר והדומה ביותר לגוון הטבעי של הגבות. בנוסף, חשוב לברר לפני הטיפול מהו נסיונה של המטפלת בתחום כדי שהתוצאה תהיה מיטבית ומדויקת".

האם הטיפול כואב?

"רמת הכאב משתנה ממטופלת למטופלת ואני מקפידה להשתמש במאלחש איכותי מאוד, שמוריד את הכאב למינימום. אני מתחלה את הטיפול בשרטוט הגבה ואחר כך מנקה שערות מיותרות באזור. לפני החדרת הפיגמנט, אני מורחת מאלחש שמקל על תחושת הכאב".

כמה זמן אורכת ההחלמה?

"אחרי הטיפול מופיעה מעט אדמומיות באזור, שנעלמת בתוך שעה עד שעתיים ואפשר להמשיך בשגרה רגילה. בשיטת הקעקוע, לעומת זאת, זמן ההחלמה ארוך יותר, כשבוע ויותר".

בבוטיק לייזר מציעים לתקופה מוגבלת טיפול בשיטת השערה במחיר 1,300 שקל (במקום 1,900) ל-2 טיפולים.

לפרטים נוספים, צרו קשר: 077-2316073

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום