הטיפולים האסתטיים לשיניים שישדרגו את המראה בקיץ הזה

(0)
לדרג
תוכן מקודם

הקיץ כבר פה, מזג האוויר חם, יש אווירה של חופש באוויר וזה הזמן הטוב ביותר לחשוב על אסתטיקה – קצת אחרי שנת הלימודים וקצת לפני החגים, ד"ר בשאר חלילייה מרחיב על טיפולי האסתטיקה לשיניים שישדרגו את המראה בקיץ הזה

רופא שיניים
053-6110998 (מספר מקשר)

ציפויי חרסינה

ציפויי חרסינה הפכו לכינוי נרדף – לחיוך ההוליוודי – חיוך צחור מקצה לקצה החושף שיניים במראה מעוצב ומלוטש שרואים רק בפרסומות. ציפויי חרסינה רווחים בתחום רפואת אסתטיקת השיניים כבר שנים אבל לאחרונה התחלנו לעבוד עם חומרים חדשים, עמידים ודקיקים, ששומרים על השיניים אף יותר, מונעים אובדן של "חומר שן" יקר וחד-פעמי ומביאים לתוצאות מרהיבות שנשמרות לאורך זמן. נוסף לכך, נהוג להיעזר בציפויי חרסינה גם במקרים קלים המצריכים יישור שיניים וכן בטיפול אסתטי משלים לאחר שיקום שיניים (גם על גבי כתרים).

למי מומלץ? טיפול בטוח ומתאים לרבים, אך יש להיוועץ עם רופא שיניים להתאמת הטיפול הנכון.

הבהרות שיניים

עבור אלה שאינם מעוניינים בגירוד חומר שן, או לחלופין נהנים משיניים בריאות, מומלץ לבחון טיפולי הבהרות שיניים אשר מאפשרים להבהיר את השן עד שמונה טונים ומעניקים מראה שיניים צחור שהולם את גוון העור הטבעי, גוון החניכיים וגוון השפה. שיטת ההבהרה המומלצת ביותר היא השיטה המשלבת בין הבהרה מקצועית במרפאת השיניים לבין הבהרה ביתית.

במרפאתנו בחרנו בהבהרת שיניים של המותג Polaoffice, אשר ידוע בדרגת בטיחותו הרבה, שבאה לידי ביטוי בשמירה מיטבית על החניכיים ועל השיניים וכן ברמת עמידותו. הטיפול במרפאה עמיד לטווח של שנה עד שנה וחצי – בהתאמה להרגלי שמירת ההיגיינה היומיומית של המטופל, אך ניתן להאריך תוצאות אלו באמצעות שילוב של הבהרה ביתית שנעשית באמצעות אותו החומר רק במינון נמוך יותר למשך תקופה של שבועיים לאחר הטיפול.

למי מומלץ? רק לבעלי שיניים בריאות מעל גיל 14.
למי לא מומלץ? לנשים הרות ולנשים מניקות, כאשר ישנם כתרים רבים בפה וכאשר נדרשים לטיפולי שיקום.

יישור שיניים

יישור שיניים הוא טיפול רווח ובמשך עשורים רבים משמש ליישור שיניים באמצעות סמכים דנטליים שניתן להרכיב בקדמת השיניים או מאחוריהן. נוסף לכך בשנים האחרונות אנחנו משלבים שיטת טיפול נוספת שנעשית באמצעות סמכים שקופים (כאשר החברה הבולטת בתחום היא אינזוליין).

יישור שיניים מתקדם

קיימים הבדלים בין שתי שיטות טיפול אלו ברמת האסתטיקה וברמת המעורבות של המטופל במהלך הטיפול. בעוד ששיטת הסמכים המסורתית הנסמכת על סמכים קבועים, שיוצרים לחץ על מבנה קשת השיניים במשך זמן, אינה דורשת כל מעורבות מהמטופל – שיטת האינזוליין מצריכה מעורבות יום יומית שבאה לידי ביטוי בשיתוף פעולה מלא מצד המטופל – עליו להרכיב את הקשתית על שיניו במשך כ-20 שעות, הוא יכול להסיר אותה לצורך אכילה, ניקיון או דיבור מול קהל ועליו לגשת למרפאה כל שלושה שבועות כדי להחליף קשתית בהתאם להתקדמות הטיפול.

איזו שיטת יישור שיניים מומלצת ובאילו מקרים? יש לבחון כל מקרה לגופו בבחירת שיטת היישור המועדפת, כאשר ברוב המקרים השיקולים נובעים מסוג המקרה, גיל המטופל, יכולת שיתוף הפעולה של המטופל וכמובן התקציב העומד לרשותו.

כתרי זירקוניה לשיניים קדמיות

רפואת השיניים מתקדמת אל העתיד והדבר בא לידי ביטוי בהחלפת שיטות טיפול מסורתיות, שהתבססו על מודלים פלסטיים, הן שיטות טיפול דיגיטליות הנסמכות על סורקים אינטרה-אורליים ואבי-טיפוס הנבנים באמצעות מיכון מתקדם ובמכונות CNC.

אחד השדרוגים הבולטים בא לידי ביטוי בשיטות שחזור מתקדמות לשיניים שבורות. אם בעבר היה נדרש מהרופא להניח חומר דמוי פלסטלינה על השן, שממנו הורכב מודל, אשר עבר לטכנאי שעיצב את השן, כיום המצב שונה: ניתן לבצע שחזורים אסתטיים במקרה של שבר בשן או לאחר עששת באמצעות תוכנת מחשב. השיטה הטכנולוגית נוחה יותר למטופל ומביאה לתוצאות מדויקות המאופיינות באסתטיקה גבוהה.

טיפולי שיניים בקיץ

בקיץ מטיילים יותר ונהנים משעות אור יום רבות. אנשים מבלים בחוץ ונפגשים עם אנשים אחרים. בקיץ אנשים פנויים יותר ביחס למועדים אחרים בשנה וכבר נערכים לתקופת החגים, שמחכה ממש מעבר לפינה. הקיץ הוא פרק זמן מיטבי לשדרג את מראה השיניים, לרפא תחלואות ולחייך בביטחון מלא!

ד"ר בשאר חלילייה הוא בעל מרפאת שיניים לטיפולי שיניים מתקדמים ביישוב זרזיר בצפון, לפרטים נוספים ולקביעת תורים לטיפולי שיניים, צרו קשר  

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום