פתאום הבחנתי בקמטים שלא ראיתי לפני זה, ובעיקר – העור נראה נפול יותר

(3)
לדרג
תוכן מקודם

איבוד נפח הפנים ועור נפול הם תופעות מוכרות שמטרידות נשים רבות שחצו את גיל 40. החדשות הטובות הן שלא חייבים לבחור בין מראה עייף ומבוגר לבין טיפולים פולשניים. אך איך נלחמים בכוח המשיכה ללא הזרקות? ההסבר מיד

קוסמטיקאית
077-2313140 (מספר מקשר)

ביום הולדתה ה-40 של מירית היא הביטה במראה והבינה שמשהו בפנים השתנה. "פתאום הבחנתי בקמטים שלא ראיתי לפני כן, ובעיקר – העור נראה נפול יותר. גם קו הלסת נעשה מטושטש והפנים נראו הרבה יותר מבוגרות. אולי זה בגלל יום ההולדת שמסמל את אמצע החיים, ואולי פשוט התחלתי לבחון יותר דברים בעצמי, אבל העובדה היא שהפנים שלי השתנו ולא היה לי קל לקבל את זה", היא מספרת.

הסיפור של מירית מוכר לנשים רבות שחצו את גיל 40, ולמעשה יש כאלו שמדווחות על שינויים מהסוג הזה כבר מגיל 35. הסיבה לתופעות הללו קשורה בעיקר לעובדה שבגילים אלה הגוף מייצר פחות קולגן ואלסטין - שני רכיבים חיוניים לשמירה על מראה מוצק, גמיש ומתוח יותר.

גם רקמת השומן התת עורי משפיעה על המראה וכשזו פוחתת, מבחינים בשינוי. בפועל, התוצאה יכולה להתבטא בעור נפול ועייף יותר, קו הלסת נעשה פחות ברור, הלחיים מאבדות מהנפח וניכרים יותר קמטוטים – מסביב לעיניים, מסביב לפה ובאזור המצח.

בלי בוטוקס ובלי חומצות

בשנים האחרונות טיפולי הבוטוקס וההזרקות למיניהן צברו תאוצה בקרב נשים בוגרות וגם בקרב גברים המעוניינים לשפר את מראה העור שלהם. אף שלרוב מדובר בטיפולים שבהחלט מאפשרים לשפר באופן ניכר את מראה הפנים, הם עלולים לפגוע במראה הטבעי בייחוד כאשר משתמשים בבוטוקס, שלמעשה משתק את פעילות השריר ומונע הבעה באזור שבו נעשית ההזרקה.

הצערת העור

הבשורה היא שלא חייבים לבחור בהזרקות או בפתרונות פולשניים אחרים כדי להשיג מראה פנים מורם ומוצק יותר. למעשה, כיום קיימות טכנולוגיות זמינות ונוחות שאינן כרוכות בכאב או בתופעות לוואי.

מכשירי האולטרסאונד החדישים, למשל, הם אופציה מצוינת עבור כל מי שמחפש לשפר, להדק ולמצק את העור ללא פעילות פולשנית. מכשיר ההיפו (HIFU)  הוא הדבר החם הבא בתחום – מדובר בטכנולוגיות אולטרסאונד שעובדת נפלא על הידוק קו הלסת ומיצוק עור הפנים והצוואר. הפעולה נעימה, בטוחה ואינה כרוכה בכאב, ואת התוצאה אפשר לראות כבר תוך טיפול אחד עד שלושה.

במקביל לעבודת המיצוק שנעשית בעזרת מכשיר ההיפו ללא מחטים ותורמת למראה הדוק ומורם יותר, ניתן להשלים את הטיפול על ידי שימוש במכשירים נוספים שמאפשרים להשיג גם מרקם עור חלק יותר ופחות קמטוטים. מכשירים נוספים שמסייעים בהשגת מטרה זו הם למשל מכשיר ה"פרקשנל" שכרוך בדקירה מבוקרת של העור באמצעות מחטים זעירות ומשולב עם טכנולוגיה של לייזר. המכשיר מאפשר להגיע עד לשכבת הדרמיס של העור (השכבה האמצעית), מה שתורם לחידושו.

גם המזותרפיה היא שיטה מצוינת שמסייעת להחדיר חומרים מזינים לעור. בניגוד למכשיר ה"פרקשנל", היא פועלת בצורה שטחית יותר ומאפשרת לשפר את מרקם העור.

חשוב להבהיר כי אף שטיפול המיצוק המתקדמים בהחלט מאפשרים לשפר באופן ניכר את מראה העור, עדיין ישנם מספר כללים חיוניים לשמירה על עור הפנים שעליהם רצוי להקפיד בכל עת: שמירה על אורח חיים בריא שכולל תזונה מאוזנת, שינה איכותית ורצופה, שתיית מים והימנעות מחשיפה ישירה לשמש – כל אלה יסייעו להשגת המטרה הרצויה ויאפשרו לכם ליהנות מעור בריא וקורן יותר.

לסיכום, אם הגעתם לגיל שבו מראה הפנים מטריד אתכם ונראה נפול ועייף, כדאי שתדעו שיש פתרונות נוחים ומתקדמים שאינם כרוכים בהזרקות או בתופעות לוואי לא נעימות. מכשירי לייזר מתקדמים כמו ההיפו, לצד פתרונות טיפוליים כמו מזותרפיה ומכשיר ה"פרקשנל", יאפשרו לכם ליהנות גם ממראה מוצק יותר וגם מעור פנים חלק וזוהר.

  • צור קשר
רוזיטה קוסמטיקס
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום