מהפכה טכנולוגית בייצור מדרסים - אצלכם בבית

(0)
לדרג
תוכן מקודם

התאמת מדרסים יכולה להיות תהליך ארוך ומייגע, שכבר שנים רבות נעשה בעזרת תבניות בשיטות מסורתיות. פיתוח טכנולוגי מתקדם של אמן מדרסים מנוסה עשה מהפכה בתחום והיום, בזכות טכנולוגיה של הדפסת תלת ממד וסריקות ממוחשבות בשילוב עיצוב אישי של המדרס, אפשר לבצע התאמת מדרסים מדויקת בבית הלקוח

משווקי נעליים אורתופדיות
053-2212406 (מספר מקשר)

אם יש לכם מדרסים, אתם בוודאי מבינים את החשיבות של ההתאמה המדויקת לכף הרגל. מדרסים מותאמים משפיעים ישירות על כל רגע ביום יום, על איכות החיים ועל יכולות התפקוד שלכם. עד היום תחום המדרסים לא עבר שינויים רבים, והתאמת המדרס נעשית בשיטות מסורתיות של מדידות ידניות וייצור בעזרת תבניות.

בשיטות אלו יש הרבה מקום לטעויות אנוש וחוסר דיוק והתהליך ארוך ומסורבל, במהלכו הלקוח נדרש להגיע למכון המדרסים לפחות פעמיים. גם לאחר שהמדרסים מוכנים ונראה כי יש התאמה, תמיד יש סיכוי שלאחר כמה ימים תרגישו שמשהו מציק ותאלצו להגיע לחנות פעם נוספת. אבל בשנים האחרונות תחום האורתופדיה שילב טכנולוגיה מתקדמת בתהליכי המדידות והייצור של מדרסים והביא למהפכה של ממש.

איזו טכנולוגיה יכולה לסייע בייצור מדרסים?

הטכנולוגיה הראשונה שאני משתמש בה היא הסריקה. טכנולוגיית הסריקה כבר עשתה מהפכה בתחום רפואת השיניים למשל, שעברה ממדידות ידניות בעזרת תבניות סיליקון למשל לסריקה ממוחשבת. הסריקה הממוחשבת הפכה את תחום רפואת השיניים להרבה יותר מדויק והתהליך כולו התקצר משמעותית.

גם בייצור המדרסים הבסיס לייצור מדרס איכותי ומותאם הוא מדידת הרגל של הלקוחות. ככל שהמדידה תהיה מדויקת יותר, מותאמת יותר לרגל ולתנועה הטבעית שלה, כך המדרס יהיה מתאים ומדויק יותר. בנוסף, לא חייבים להגיע למקום כדי לבצע את המדידות.

בשיטה שלי, הפיזיותרפיסט מגיע לבית הלקוח עם סורק של כף הרגל ומבצע במקום את כל המדידות בדרך המקצועית והמדויקת ביותר. הנתונים שמספק הסורק הממוחשב מדויקים ברמה הרבה יותר גבוהה מהעין האנושית, ובעזרתם יוצרים הדמיה של המדרסים.

טכנולוגיה נוספת שאני משלב בהכנת המדרסים היא מדפסת התלת ממד. היום אפשר לבנות הכל בעזרת מדפסת תלת ממד, אפילו בתים, לכן היא מאוד מתאימה לייצור מדרסים. כמובן שאת הטכנולוגיה מלווה המגע האישי והניסיון הרב.

מהם יתרונות השיטה?

היתרון הבולט הראשון הוא רמת הדיוק המדהימה, שמבטיחה מוצרים באיכות גבוהה מאוד ומקטינה משמעותית את התיקונים והשינויים שצריך לעשות אחרי שהמדרסים מוכנים. היתרון השני הוא חיסכון משמעותי בזמן - העברת המידע מהירה מאוד ומאפשרת להתחיל ייצור בשיא המהירות. הלקוח לא צריך להגיע לשום מקום, הכל נעשה בפגישה אחת של לקיחת מידות על ידי פיזיותרפיסט ופגישה נוספת בה הוא מביא את המדרסים לבית הלקוח וכמובן בודק שהכל מותאם במדויק.

עוד יתרון חשוב הוא העובדה שלמרות השימוש בטכנולוגיה, הליבה של הצלחת המדרס עדיין תלויה באמן שמעצב אותו. מדובר באומנות לכל דבר כמו גילוף, פיסול וציור, לכן האמן שמעצב את המדרסים מלווה את כל התהליך, מפקח עליו ומוודא שהמוצר הסופי מתאים ומדויק.

עניין נוסף הוא ההפרדה בין המוכר למייצר: אין כאן מעורבות של חברת מדרסים זו או אחרת ואין אינטרסים אחרים, מלבד טובת הלקוח ואיכות המוצר שהוא מקבל.

למי מתאימה השיטה?

מדרסים המיוצרים בטכנולוגיה זו מתאימים לכל מי שמעוניינים במדרסים איכותיים ומדויקים במיוחד ובעיקר לספורטאים או מתאמנים בעצימות גבוהה, אנשים עם בעיות יציבה שכבר משתמשים במדרסים ורוצים לעלות כיתה למוצר איכותי יותר וכמובן כאלה שרוצים לחסוך הרבה זמן וטרחה.

לסיכום, מדרסים המיוצרים בעזרת חידושים טכנולוגיים, כמו סריקה ממוחשבת ומדפסת תלת ממד, הם מדויקים ואיכותיים הרבה יותר. בשיטה זו כל התהליך של ייצור המדרסים התקצר, המדידות ואספקת המדרסים נעשים בבית וכך נחסך  ללקוח זמן רב.

אדם מזיג, בעל חברת ADAM's 3D Orthotics, מתמחה במערכות דיגיטליות לייצור מדרסים

    רוצה לדרג?
    זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

    עוד בתחום