קוסמטיקה למתבגרות - האומנם?

(1)
לדרג
תוכן מקודם

תקראו לזה עלייה במודעות, אידאל היופי או העצמה נשית. בשנים האחרונות אנו עדים ועדות לעלייה משמעותית בביקוש לטיפולי יופי ואנטי אייג'ינג. בין כל הטיפולים וההליכים, ישנה גישה רווחת המקדמת טיפולי יופי בגיל מוקדם וזאת על מנת לשמור על מראה מתוח ונטול קמטים גם בגילאים מאוחרים. באיזה גיל ניתן להתחיל? איך מתאימים את הטיפול לקבוצת גיל ומתי ניתן לראות תוצאות? כל הפרטים בכתבה

קוסמטיקאית ,מומחית לדרמטולוגיה-מחלות עור ומין
053-5392741 (מספר מקשר)

ניתן לומר שכיום, אין גיל נכון או מתאים להתחיל בטיפולי יופי. חלק מבני הנוער מתחילים בטיפולים בגיל ההתבגרות כשהם מגלים פצעי אקנה מטרידים על הפנים. קבוצה אחרת אלו הן נשים בסוף שנות העשרים שלהן המתחילות להיות מודעות להזדקנות העור - זה השלב בו מתחילים להופיע קמטוטים קטנים בצדי העיניים ובאזור השפתיים והן ממהרות להתעדכן בחידושים בתחום האנטי אייג’ינג כדי לעכב את ההתקמטות והרפיון בעור. קבוצה נוספת היא נשים או גברים שמרגישים צורך להתחיל בטיפולי פנים בגיל מאוחר יותר.

הכי חשוב זה להיות קשוב לגוף ולפעול בהתאם לרצון ולצורך. ככל שמקדימים לטפל המראה הצעיר הטבעי של העור והפנים יישמר. מאוד חשוב לשתות הרבה מים, להימנע מקרני השמש, ולהשתמש במקדמי הגנה גבוהים על בסיס יומיומי אשר מונעים ומעכבים את תהליכי ההזדקנות.

שיטת IPL - טיפול אנטי אייג'ינג בטוח ללא כל תופעות לוואי

כשבשוק קיימת שיטה חדשנית ומוכחת המשלבת טיפולי אנטי אייג'ינג ,טיפולי פיגמנטציה, הסרת שיער לצמיתות, טיפולי אקנה וטיפול בפטרת, יותר ויותר נשים עוברות לשיטה המשולבת, שנקראת שיטת  הIPL-.

מדובר בטיפול בטוח וללא תופעות לוואי הנעשה באמצעות מכשיר מבוסס אור. בטכנולוגיית IPL אורכי גל האור מרובים (בין 500 ל-1,200 ננומטר) שמתפזרים בתוך העור כשהמטרה היא פגיעה בפיגמנט השערה.

אם סובלים משיעור יתר, אם סובלים מפריחה באזור הגילוח או השעווה או אם כשמביטים במראה רואים התחלה של נפילה בעור ורוצים להקדים תרופה למכה, זה הזמן להתחיל לטפל ב-IPL.

לא רק למפורסמים - מכשיר פלא אחד שמספק הרבה פתרונות קוסמטיים

רויטל בבאני, בעלת מכון קוסמטיקה מוביל בפתח תקווה, בוגרת לימודי קוסמטיקה של חוה זינגבוים, בוגרת לימודי דרמטולוגיה במרכז הרפואי איכילוב, מומחית בתחום הדרמטולוגיה מחלות עור ומין, מקפידה להשתמש בשיטת IPL ומבטיחה טיפול לא כאבים עם תוצאות ארוכות טווח.

המכון המרשים מציע את כל סוגי טיפולי הפנים לגברים, נשים ובני נוער: הבהרת כתמים, אנטי אייג'ינג', הסרת שיער, אקנה, פוטותרפיה, טיפולים קוסמטיים לפנים ולגוף, מזותרפיה, פיגמנטציה וטיפולים למיצוק העור. המכון משרת את לקוחותיה מהעיר והסביבה ומספק את מיטב הפתרונות הקוסמטיים המבוקשים בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות.

לדברי בבאני, "מכשיר אחד שמספק כל כך הרבה פתרונות קוסמטיים - זה ממש פלא! אני משתמשת בו בכל עונות השנה והלקוחות סופר-מרוצים מהתוצאות. אחת הנשים המפורסמות הראשונות שהשתמשה בשיטה היא אנג'לינה ג'ולי", מספרת בבאני. "גם בנות האצולה הארמנית - משפחת קרדשיאן כמובן - קלואי וקנדל ג'נר - מכורות לטיפולי IPL. קנדל התחילה לטפל בצלקות כתוצאה מאקנה שממנו סבלה מילדות וגם כדי לשמור על גוון עור אחיד וחלק".

אבל חשוב לדעת: "השיטה הזו כבר מזמן לא שמורה יותר רק לסלבס ולמפורסמים - היום כל אחד יכול", מציינת בבאני ומדגישה: "המסר שלי הוא: התמדה מביאה לתוצאות. קחו בחשבון שכבר אחרי הטיפול הראשון תראו תוצאות, אך כדי להגיע לתוצאות טובות עליכם להתמיד בסדרת טיפולים (בדרך כלל סדרה של 12)".

רויטל בבאני, קוסמטיקאית, מומחית לדרמטולוגיה - מחלות עור ומין

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום