שיקום וחידוש עור הפנים בלי ניתוחים מיותרים

(1)
לדרג
תוכן מקודם

עם ההיפרדות ההדרגתית שלנו מהמסיכות ועם הקיץ שמתקרב, נשים וגברים רבים מעוניינים לשדרג את מראה עור הפנים ומעוניינים לעשות זאת ללא הליכים פולשניים כמו ניתוח. מהם הטיפולים הנפוצים בתחום וכיצד הם מבוצעים?

שירותי אסתטיקה רפואית
074-7018666

אנחנו חיים בעולם המעניק חשיבות יתרה ליופי ואסתטיקה. מראה חיצוני מטופח משפיע על הדימוי העצמי והתדירות בה אנחנו יוצרים קשרים חברתיים ומטפחים אותם. נשים וגברים, שהגיעו לעשור הרביעי בחייהם מתמודדים עם מצב שיש בו ניגודיות מובנית, מחד תוחלת החיים עלתה, הם חשים את גופם צעיר ואיתן ומנגד הפנים מאבדות מהנפח, החיוניות ומשנות את המראה.

בתקופת הקורונה עלה הביקוש לטיפולים אסתטיים, טוענת דפנה גסר הבעלים של קליניקת פייס איט. דפנה מעידה, שהם מבצעים טיפולי בוטוקס יותר מימים עברו. צילום: שאטרסטוק.

"אנחנו עושים טיפולי בוטוקס יותר מאי-פעם, בעיקר בוטוקס בשליש העליון של הפנים, רבות מעדיפות כך, כי רוב הזמן הפנים מוסתרות על ידי מסכות. טיפולים בשליש העליון של הפנים כוללים מילוי שקעי עיניים באמצעות חומצה היאלורונית, מילוי הרקות, הזרקת בוטוקס באזור המצח ופיסול אף באמצעות חומצה היאלורונית".

פיסול פנים באמצעות חומצה היאלורונית ובאמצעות חוטים ולעיתים הזרקות בוטוקס מהווה חלופה אפשרית לניתוחי פנים. הטיפול נעשה תחת העור ומאפשר להשיב נפחים, לשפר את מרקם העור ולהקנות לפנים מראה מוצק ומטופח.

מהן החלופות האיכותיות והנפוצות כיום בעולם היופי והאסתטיקה לטיפולי מתיחת פנים וצוואר ללא ניתוח?

פיסול פנים באמצעות חוטים

פיסול פנים באמצעות חוטים הוא טיפול אסתטי המאפשר להרים את רקמת העור ולמתוח אותה על פני השריר, כשהטיפול משולב באמצעות חומצה היאלורונית מושגות מטרות נוספות כמו השבת נפחים ושיפור משמעותי במרקם העור.

"חשוב לי לציין, שפיסול פנים באמצעות חוטים אינו מביא לתוצאה, שרואים בדרך כלל לאחר ניתוח מתיחת פנים, אך המראה המתקבל לאחר טיפול זה בהחלט משיג את המטרה – הפנים מוצקות יותר, אזורים "שנפלו" מתהדקים על השריר והתחושה הכללית היא שהפנים זוכות למראה מטופח וחיוני, יש לציין שהטיפול מחזיק מעמד עד שנה וחצי – פרק הזמן בו החוטים למעשה נמסים".

האם ישנם הבדלים בין סוגי החוטים השונים?

"יש חוטים חלקים, שמגיעים באורכים שונים, אלו חוטי המזותרפיה והשפעתם היא מזערית לחלוטין, תפקידם במקרה זה הוא לעודד את ייצור הקולגן בעור. יש חוטים חזקים יותר הנקראים LFL  לחוטים אלו יש זיזים והם מתאימים למנעד רחב של גילאים, במספר חוטים מכל צד וממש למשוך את הפנים כלפי מעלה וכאשר מעוניינים הרמה מסיבית על כל הפנים אפשר להשתמש בחוטי האפטוס Aptos)) (אנחנו שמשתמשים בחוטי האפטוס Aptos)) (Visage שמקנים מראה של מיני-מתיחת פנים".

בלי למצמץ: כך תוכלו לטפל בשקעי העיניים בקלות>>

מריונטה, בולדוג ואובדן נפחים

נשים רבות מגיל מסוים מאבדות את צורת הפנים הטבעית, הלחי נעשית "כבדה" ו"נופלת" (לחי בולדוג) נוצרים קמטים בצדי הפה (קמטי מריונטה), והפנים מאבדות מהנפח שלהן, באמצעות פיסול פנים באמצעות חוטים ושילוב של חומצה היאלורונית ניתן למשוך את חלקי הפנים הללו כלפי מעלה, "להדק" אותם על השרירים, לטפל בעודפי העור שנוצרו ולקבל מראה מחוטב.

"אפשר לומר, שמהכניסה לעשור החמישי בחיים אנחנו משתנות מדי יום וברמות שונות, דברים חדשים צצים, ובניהם קמטי המריונטה שמעמיקים, לא בכל המקרים ניתן לטפל בחומצה היאלורונית, ונצטרך להרים את הפנים יחד עם החוטים, אשר מותחים את העור ומעניקים מראה טבעי יותר"

"נוסף לחוטים, אם אנחנו רואים מקומות שאיבדו מהנפח שלהם, אנחנו נבצע תיקונים, בין אם מדובר על הרמה ובין אם מדובר על מילוי. כמו כן מומלץ להגיע אחת לשנה כדי לתחזק את התוצאות".

קו לסת משורטט

ישנן נשים עם קו לסת לא משורטט, שנוצר בעקבות נפילת העור, קו הלסת נוגע לענייני פיסול הפנים. כיצד הדבר נעשה?

"קו הלסת נוגע לענייני פיסול, פעמים רבות אנחהו בחומצה היאלורנית סמיכה מאוד ויש מקרים שבהם נשלב גם חוטים חזקים. כך אנחנו מעצבים את קו הלסת ומשיבים את הפנים למקומן".

האם הטיפול כואב?

"הטיפול לא כואב, כרבע שעה לפני הטיפול מורחים קרם אלחוש חזק מאוד ובמקרים של טיפולי חוטים, אנו מבצעים הרדמה מקומית עם לידוקאין. הטיפול עצמו מהיר והחזרה לשגרה מיידית".

מתי היית ממליצה למישהי או למישהו להתחיל?

"כאשר מרגישים את הצורך, כשמשהו מפריע או מציק, אפשר להתחיל גם בגילאי ה-20 וה-30 זה לא מזיק אך זה גם לא בהכרח הדבר הנכון. בגדול, אם מישהי או מישהו מרגיש שהוא "קצת לא הוא" ומעוניין בשדרוג – אז אפשר להתחיל, אין גיל לזה בכל מקרה, כאשר מדובר על טיפולי חוטים עדיף להתחיל לקראת גיל 36-40 במטרה להדק את העור ולהרים את הפנים".

הזכרת מקודם את השילוב של החומצה ההיאלורונית כחלק מפיסול הפנים, מה תרומתה לתהליך?

"עצם ההזרקה עצמה מעוררת את ייצור הקולגן, כאשר תחת העור אנחנו מוסיפים חומצה היאלורונית, שמרווה את העור מלמטה, ואז מתקבל עור מתוח ורווי יותר. יש לציין, שכאשר מזריקים חומצה היאלורונית בכמות הנכונה אז הטיפול יחזיק מעמד כשנה במקרים אלו מומלץ לשמוע להמלצת הרופא, כאשר פיסול פנים מצריך לפחות שלושה מזרקים".

קליניקת פייס איט היא מרפאת בוטיק בתחום האסתטיקה הרפואית. המרפאה מנוהלת על ידי דפנה גסר, אשר הקימה אותה לפני כעשור במטרה להעניק חלופה מיטבית למגוון הטיפולים המוצעים בשוק. המרפאה כוללת צוות רופאים מנוסה ומיומן וחרטה על דגלה יחס אישי ואדיב. למרפאה שני סניפים- האחד ברמת החייל והשני בחיפה, לפרטים נוספים, צרו קשר: 074-7018666

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום