בלי למצמץ: כך תוכלו לטפל בשקעי העיניים בקלות

(12)
לדרג
תוכן מקודם

שקעים מתחת לעיניים, לעיתים רבות גורמים למראה עייף וחסר חיוניות. החדשות הטובות: היום אפשר לפתור את הבעיה בקלות, באמצעות הזרקת חומצה היאלרונית עדינה שמעניקה לאזור מראה טבעי ומואר. להלן כל המידע החיוני בנושא

שירותי אסתטיקה רפואית
074-7018666

אתם ישנים מצוין, בריאים כמו שור, ובכל זאת - כל הזמן מעירים לכם על כך שאתם נראים עייפים. נשמע מוכר? ובכן, אתם לא לבד. שקעים עמוקים מתחת לעיניים, הם תופעה מוכרת, הגורמת למראה עייף וחסר חיוניות. מיד נדבר על הבעיה וגם על הפתרון הפשוט המאפשר להשיג מראה צעיר וחינני.

דק ועדין יחסית לשאר האזורים בפנים. צילום: שאטרסטוק

ממה נובע מראה השקעים מתחת לעיניים?

באופן טבעי, העור שמתחת לעיניים הוא דק ועדין יחסית לשאר האזורים בפנים. אצל חלק מהאנשים האזור הזה שקוע וכהה, מה שיוצר את המראה האופייני בדמות שקעים. הסיבות לכך יכולות להיות מגוונות - מצבים רפואיים, גנטיקה וגיל הם הגורמים המובילים.

 

מהו הפתרון שמציעה הרפואה האסתטית?

חומצה היאלרונית היא חומר שהגוף שלנו מפריש באופן טבעי, אשר עם השנים, חלה ירידה באיכותו. בין היתר, הוא אחראי על המראה המוצק והגמיש של העור. כיום ניתן לשפר מאוד את מראה השקעים, באמצעות הזרקת חומצה היאלרונית, המותאמת בייחוד לאזור העדין שמתחת לעיניים. הטיפול מתבצע באמצעות "קנולה" –  מעין מחט גמישה, והוא נעשה בשני שלבים, המאפשרים להתאים את כמות החומר האידאלית עבור המטופל.

למי זה מתאים?

הטיפול מתאים לכל מי שסובל ממראה פנים עייף הנגרם כתוצאה משקעי עניים עמוקים. עם זאת, הוא אינו מתאים למי שסובל גם מ"שקיות", כלומר לאנשים בעלי מראה עור נפול במיוחד.

האם הטיפול כרוך בסיכון או בתופעות לוואי?

תיתכן נפיחות קלה לאחר הטיפול הראשון, שתעלם במהירות.

האם נדרשת הרדמה?

ניתן לאלחש את האזור באמצעות קרם ייחודי המכיל לידוקואין. בכל מקרה, ההזרקה באזור לרוב אינה כואבת.

תוך כמה זמן רואים את התוצאות?

כבר מיד לאחר הטיפול הראשון ניתן להבחין בשינוי. המראה המתקבל הוא טבעי ורענן.

 

מראה חיוני ומואר באופן מידי. צילום: שאטרסטוק

לכמה זמן ניתן ליהנות מהתוצאות?

למעשה, אחד היתרונות המשמעותיים בטיפול מהסוג הזה, נובע מהשפעתו ארוכת הטווח. בעוד שהזרקות שונות בפנים בד"כ מאפשרות ליהנות מתוצאות של כחצי שנה, תוצאות  הזרקת חומצה היאלרונית באזור שקעי העיניים נשמרות אף מעבר לשנה. (קיימים הבדלים בין החומרים השונים ובין מטופל למטופל).

לסיכום: שקעים מתחת לעיניים הם תופעה מוכרת, שלעיתים רבות פוגעת במראה האסתטי של הפנים. הזרקת חומצה היאלרונית המותאמת בייחוד לאזור זה תסייע להשיג מראה חיוני ומואר באופן מידי. מדובר בפרוצדורה קלה וידידותית, המאפשרת להשיג תוצאות הנשמרות לאורך תקופה ארוכה.

דפנה גסר, מנהלת ובעלת קליניקת "פייס איט".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל הלפרין, כתבת zap doctors.

 

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום