האם הסרת שיער שומרת על העור

(3)
לדרג
תוכן מקודם

הסרת שיער בקרן אור הוכחה כשיטה יעילה, נוחה ומהירה, אך על אף שמדובר על אפשרות הקיימת כבר שנים רבות, השאלה המרכזית היא האם היא בטוחה ובעלת תמורות חיוביות לעור?

שירותי הסרת שיער
053-2423213 (מספר מקשר)

הסרת שיער הוא טיפול הנעשה במכשור מתקדם משולב קרן אור וקירור במטרה להביא לצמצום משמעותי בצמיחת השיער ומניעת צמיחתו במקומות המפריעים למטופל. הטיפול עצמו פועל על תאי המלנין בשכבות העור ובזקיקי השערה  ומטרתו לפגוע בתאי המלנין, לפרק את זקיק השערה ובכך להביא לעיכוב עד למניעה של צמיחת השיער המחודשת באזור.

האם שיטת הסרת שיער במכשור קרן אור מחזיקה מעמד לאורך זמן?

"הסרת שיער בקרן אור היא טיפול הנועד לדלל באופן משמעותי את כמות השיער הצומחת על הגוף, ניסיוננו מלמד אותנו שלאחר מעבר של שישה עד עשרה מחזורי צמיחה (ובהתאמה טיפולי הסרת שיער) ניתן להגיע אל כל השערות הצומחות על העור. יש לציין שהטיפול שונה מאדם לאדם ומאזור לאזור בשל מאפיינים של צבע עור, סוג עור, עובי השערה וכדומה, אך אנחנו יכולים להעיד שטיפולים משפרים את איכות החיים של מטופלנו, חוסכים להם זמן ומסייעים להם להגיע לרמה אסתטית גבוהה".

מדוע הטיפול טוב לעור?

הטיפול מהווה חלופה טובה לעור ביחס לאפשרויות האחרות העומדות בפני מי שמעוניין להפטר משיער מיותר. כך למשל גילוח קבוע עלול להביא להופעת גירויים ואף לדלקות בעור וכן לתופעה של צמיחת שיער עבה יותר, זאת בשל גירוי הסכין על העור. מנגד יש את השעוות, זהו טיפול כואב המושך את השערה מהעור- והתוצאות לא נשמרות לאורך זמן, כך יוצא שהמטופל תלוי בתורים תכופים ומשועבד. יש את המשחות הביתיות, שעלולות לגרות את העור וגם הן לא מביאות לתוצאות ארוכות טווח. ויש את האפלציה, זוהי שיטה איטית מאוד, כואבת וגם יעילותה תלויה בעובי השערה ובמיקום – ואם מדובר על אזור הורמונלי כמו סנטר הרי שהתוצאות לא בהכרח מובטחות.

יש לך שאלה? חיים או מוריה ישמחו לענות: 053-2423213

עוד בנושא: בצל הקורונה: בדרך לחתונה עוצרים אצל הפלסטיקאי>>

 אז הטיפול בריא יותר מהחלופות המקבילות?

בדיוק. זהו טיפול המתמקד בשורש הבעיה, תרתי משמע. טיפול הסרת שיער בקרן אור יעיל ומועדף בקרב מטופלים רבים כבר יותר משלושה עשורים. אנו ממליצים לכל מי שרוצה להסיר שיער, לחסוך בזמן ולשפר את איכות החיים לנסות את הטיפול - ללא התחייבות לחבילות ולסדרות, אלא בהתאם לתקציבו וביחס לאזורים בהם הוא מעדיף לטפל.

כיצד מבוצע הטיפול עצמו?

הטיפול נעשה על ידי מטפלים מוסמכים, אשר בוחנים את האזור המטופל ומתאימים לו את הטיפול האידיאלי עבורו. האבחון הוא חלק מהותי מהטיפול ונעשה לפני כל טיפול.

כהכנה לטיפול, מתבקשים המטופלים להתגלח – מומלץ יומיים לפני. כמובן, שישנם אזורים שבהם לא נמליץ על גילוח – לנשים (למשל, פנים). למרות שמדובר בטיפול בקרן אור, אשר שורף את הבולבוס (מקור הופעת שורש השערה), הטיפול נעים וללא כאב כלל.

שלבי הטיפול כוללים: ניקוי האזור, מריחת גליידר, טיפול בידית קרה של לאונרדו וניקוי האזור שוב. כעבור שבוע עד עשרה ימים, השערות מתחילות לנשור ולהיעלם. ממשיכים לטפל עד שהשערות נעלמות.

יתרונות הטיפול

  • מהיר וללא כאב- טיפול ייחודי ללא תחושת כאב או צריבה ובמהירות שיא
  • מערכת קירור- מערכת קירור ומים המאפשרת אלחוש בהקפאה
  • התאמה אישית- סוג הטיפול מותאם אישית ונעשה בהתאם לצמיחה
  • אישור בטיחות- למכשיר אישור משרד הבריאות, ארגון הבריאות האירופי CE ומכון התקנים הישראלי
  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום