תתקדמו לדיגיטל – גם בתחום רפואת השיניים

(2)
לדרג
תוכן מקודם

רפואת שיניים דיגיטלית היא שם כולל לכל טיפול במכשור דנטלי מתקדם המשלב רכיבים בשליטה ממחושבת כמו לייזרים, מצלמות, סורקים ועוד. ד"ר כיואן מוחמד, ממרפאת Kewan Dent מסביר איך זה עובד ובעיקר איך כל הטכנולוגיות הללו תורמות להצלחת טיפול השיניים המסורתי?

טיפולי שיניים
053-9347495 (מספר מקשר)

רפואת שיניים דיגיטלית משלבת מכשור מכני הנשלט על ידי מצלמה במטרה למזער פעולות פולשניות ושימוש בחומרים, שהמגע שלהם לא נעים בחלל הפה. המכשור הדיגיטלי כולל מצלמות תלת ממד המצוידות בסורק אינטרה-אוראלי מתקדם ומחרטות רובוטיות לסריקת כתרי זרקוניה כחלק מטיפולי שיניים מדפסות תלת ממד, רדיוגרפיה דיגיטלית (צילומי MRI, CT, CBCT) פוטוגרפיה ולייזרים דנטליים השימוש במכשור מתאים בשלבי האבחון, הטיפול והשחזור.

לקריאה נוספת: ד"ר כיואן מסביר הכל על השתלות שיניים ALL ON 4>>

כיצד הרפואה הדיגיטלית משפרת את חווית הטיפול?

הרפואה הדיגיטלית מאפשרת לשפר את חווית הטיפול באמצעות שני גורמים: הראשון-צילום והשני מדידה:

  • צילום דיגיטלי- מאפשר לאבחן את הבעיה באופן ברור ואף מפחית קרינה.
  • המדידה נעשית בטכנולוגיית תלת ממד באופן שמאפשר נוחות גבוהה יותר למטופל תוך קיצור זמן הטיפול במטרה לקבל כתר העשוי מזרקוניה, חומר בריא, אסתטי וידידותי יותר לחניכיים.

מהם יתרונותיה של רפואת השיניים הדיגיטלית בתחום השתלות השיניים?

בהשתלות רבות נדרשת לבצע חתך בפה, שלא רק מביא לאי נוחות אלא עלול לסכן את המטופל בתחלואה, המדידה הדיגיטלית מאפשרת לתכנן את השתלות השיניים באופן ממוחשב על סמך צילום ומידה יתרון זה מסייע לתהליך מדויק ונח יותר.

מדוע דווקא כתרי זרקוניה ולא כתרי מתכת?

כתרים מתכתיים עלולים לגרום לתגובה של דלקת בחניכיים ועם הזמן נוצר חריץ כהה בין הכתר לחניכיים, אשר מביא לפגיעה אסתטית משמעותית, אלו הסיבות אשר הביאות לכך שחרטתי על דגלי, שמרפאתי אינה מבצעת כל שימוש בחומר מתכתי כלשהו, ולכן אני מציע לכל לקוחותיי, בפרט אלו הרגישים למתכות, אשר נדרשים לכתרים או לציפויי שיניים ולכל מי שמבצע שתלים וטיפולי שורש לבחור בכתרי זרקוניה, שכן כאמור הם ידידותיים יותר לחלל הפה, אסתטיים במראה ומגיעים במבחר גוונים להתאמה מושלמת למטופל.

אילו טיפולים נוספים ניתן למצוא במרפאת Kewan Dent?

במרפאתנו אנו מציעים יישור שיניים בשיטה מתקדמת יותר – סדים שקופים, זהו טיפול נח, ואסתטי, ומועדף על פני שיטות יישור שיניים קלאסיות אחרות כמו שיטת הקוביות. הטיפול מתאים למבוגרים, שמעוניינים ליישר את שיניהם באופן דיסקרטי וליהנות מרמת אסתטיקה גבוהה. יתרון נוסף, שזהו טיפול המאפשר לשמור על רמת היגיינה גבוהה במהלך הטיפול. את הסדים יש להרכיב עד 22 שעות ביממה, וניתן לשמור על היגיינת השן על ידי צחצוח יום יומי ויסודי (בשונה מהקוביות, שמסתירות חלק משטח השן)  גם שיטה זו נסמכת על צילומים דיגיטליים והסדים נבנים במעבדות מתקדמות ובהתאמה מקסימלית למבנה הלסת של המטופל.

לסיכומו של עניין, רפואת שיניים דיגיטלית מייתרת את הצורך בשימוש בחומרים, שעלולים להיות לא נוחים ואף מזיקים לבריאות המטופל ומסייעת בביצוע מדידות מדויקות. בזכות רפואת השיניים הדיגיטלית הנסמכת על מצלמות תלת ממד (cam/cad), סורקים אינטרה-אוראליים מתקדמים ותכנון כתרים, גשרים וסדים ניתן ליהנות מטיפולים נוחים, ללא כאב נלווה, מהירים יותר ואסתטיים לאורך זמן וכן מתמורות בריאותיות נרחבות כתוצאה מנטרול השימוש בחומרים מתכתיים בחלל הפה.

לפרטים נוספים על שיטת הטיפול הייחודית, צרו קשר: 053-9347495

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום