השתלות שיניים All on 4

(0)
לדרג
תוכן מקודם

שיטת השתלת השיניים אול און פור- all In 4 צברה אהדה רבה בשל מהירות הטיפול והבטיחות הנלווית אליה. מהי השיטה? מהם יתרונותיה ולמי היא עשויה להתאים? ד"ר כיואן מוחמד ממרפאת Kewan Dent עונה על כל השאלות בכתבה הבאה

טיפולי שיניים
053-9347495 (מספר מקשר)

מהי שיטת השתלת השיניים All on 4 ?

שיטת All In 4 היא למעשה גשר של 12 שיניים המורכב על ארבעה שתלים מיוחדים. הטיפול מתבצע ביום אחד בלבד ולו יתרונות רבים: הטיפול מהיר, בטוח הודות שליטות עבודה חדשניות ובקרת עומסים. התוצאה אסתטית, וניתן לבצע שימוש בתותבת המהירה כבר מהיום הראשון לטיפול. בהשתלות שיניים בשיטת All on 4 זמן הכאב וזמן ההחלמה מתקצר באופן משמעותי. אמינות גבוהה, שבאה לידי ביטוי בשיטת העבודה הכוללת החדרת שני שתלים קדמיים בזווית של 90 מעלות ושני שתלים אחוריים בזווית של 45 מעלות היוצרים מבנה קבוע ויציב תוך הפחתה ניכרת ברמת הכאב והימנעות מטיפולי הכנה להשתלות שיניים כמו השתלות עצם והרמות סינוס, ההחלמה מהטיפול מהירה וכבר מהיום הראשון ניתן לשוב לשגרה ללא הגבלות.

לאחר הטיפול טונוס שרירי הפנים מתחזק וכך משוחזר מראה הפנים המדויק וניתן לחייך מאוזן לאוזן ובפה מלא, התוצאות טבעיות וכך גם התחושה בפה.

כיצד מתבצע הטיפול?

על ידי החדרת השתלים במקום השיניים החולות, שעוברות עקירה או החסרות. הטיפול מבוסס על צילומי CT בסריקה תלת ממדית של חלל הפה ועצם הלסת וזאת במטרה לשמור על משאב העצם היקר, למנוע את התנוונותו בשל חסר שיניים ולדייק את מיקום השתלים.

למי מתאים טיפול השתלות שיניים All on 4:

בראש ובראשונה לאנשים עם חסר בשיניים על הלסת העליונה, על הלסת התחתונה או על שתיהן, אנשים הסובלים מחוסר עצם או עם מעט עצם ונדרשים להרמת סינוס או השתלות עצם על מנת לבצע טיפולי השתלות שיניים, לבעלי גשרים ולבעלי שיניים תותבות, אנשים בכל הגילאים, שמעדיפים שתלים על מנת לשפר את יכולת הלעיסה ומכאן להשפיע לחיוב על איכות החיים.

מהם שלבי הטיפול ומהם הגורמים להצלחתו?

רוב רובו של הטיפול מתמקד בשלב התכנון ומבוסס על צילומי CT כך שניתן לתכנן באופן מדויק את מיקום השתלים על מנת שאלו יוכלו לעמוד בעומס גשר השיניים ולהעניק פתרון ארוך טווח למי שמעוניין בהשתלות שיניים ביום אחד.

לחייך מאוזן לאוזן תוך זמן קצר. (צילום: שאטרסטוק)

שלבי הטיפול:

  • בשלב הראשון נערכת בדיקה מקדימה לבחינת מצב השיניים והלסת בהמשך מבוצע צילום CT במטרה לבחון את איכות העצם ולתכנן את קשת השיניים ומיקומי השתלים.
  • בשלב השני מבוצעת עקירה של השיניים החולות או הפגומות, אשר לא ניתן לטפל בהן במסגרת טיפולי שורש, סתימות וניקיון – וזאת מתוך נקודת הנחה, ששיניו הטבעיות של האדם הן הפתרון הביולוגי הנכון ביותר עבורו- אך אם לא ניתן "להציל" אותן אין מנוס מביצוע עקירה והחדרת שתל לשמירה על עצם הלסת.
  • בשלב השלישי מבוצעות הכנות ליצירת משטח אחיד להחדרת השתלים- במקרים ייחודיים אלו ייתכן ויהיו צורך בהוספת חומר עצם.
  • השלב הרביעי כולל את החדרת השתלים- 2 שתלים קדמיים בזווית של 90 מעלות ושני שתלים אחוריים בזווית של 45 מעלות במטרה ליצור מבנה יציב לגשר, אשר ישחזר את השיניים החסרות.
  • השלב הבא הוא למעשה תחילתו של תהליך השיקום על ידי הרכבת גשר השיניים על בסיס ארבעת השתלים, שהוחדרו לעצם.
  • לאחר מכן המטופל יידרש למעקב רפואי, שלאחריו (בטווח של מספר חודשים) יורכבו על גבי השתלים, שהוחדרו לעצם הלסת השיניים הקבועות של המטופל.

ד"ר כיואן מוחמד מנהל מרפאת Kewan Dent מציע טיפולי All on 4 בשילוב רפואת שיניים דיגיטלית ומתקדמת לתוצאות מדויקות ומחמיאות. לפרטים נוספים, צרו קשר: 053-9347495

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום