חתונה: אל תשכחו לדאוג לחיוך!

(7)
לדרג
תוכן מקודם

מתחתנים? מחתנים את הילדים? חתונה היא ערב חד פעמי ובלתי נשכח - אבל הזיכרונות והתיעוד יישארו לנצח. לכן, חיוני להשקיע זמן בטיפולים אסתטיים לשיפור החיוך, כדי ליהנות מחיוך הוליוודי בערב המרגש

טיפולי שיניים
077-9968471 (מספר מקשר)

מתכננים את יום החתונה כבר שנה שלמה? בחרתם שמלה, אולם ודי-ג'יי, הלכתם לאינספור מדידות וטעימות - אבל שכחתם את החיוך שלכם, המושפע ישירות ממצב השיניים. ומה אתכם, הורי החתן והכלה? והאחים הנרגשים? כל כך הרבה מחשבה וזמן יקר השקעתם בבגדים, בשיער ובאיפור, ובסופו של יום, בתמונות שיישארו אתכם לנצח, תתביישו לחייך במלוא הפה, מכיוון שהחיוך שלכם פשוט נראה רע. לא חבל?

החיוך הוא חלק בלתי נפרד מהאסתטיקה ומהמראה שלנו, ומקרין על כל הרושם שאנחנו יוצרים, במיוחד ביום שמח וחשוב כל כך. כשם שכל סעיפי האירוע מקבלים התייחסות ותכנון מראש, חשוב לתכנן גם את הטיפולים האסתטיים הנדרשים, כדי להגיע ליום האירוע עם החיוך המושלם.

 להגיע ליום האירוע עם החיוך המושלם. צילום: שאטרסטוק

אילו טיפולים אסתטיים יכולים לשפר את מראה החיוך?

קיימות מספר שיטות לשיפור מראה החיוך: חלקן שיטות מיידיות, המספקות את התוצאה הרצויה תוך טיפול אחד, ואחרות מצריכות מספר טיפולים. לכן, מומלץ להגיע לפגישת ייעוץ עם רופא שיניים, כדי להבין מהי השיטה המתאימה ביותר עבורכם וכמה זמן נדרש לצורך ביצוע הטיפול.

השיטות המובילות לשיפור החיוך:

שיטות מיידיות - שחזורי קומפוזיט וציפויי קומפוניר: מדובר בשתי שיטות מהירות, המתבצעות תוך כדי טיפול יחיד. לאחר מכן, תוכלו לצאת ממרפאת השיניים עם חיוך יפהפה ובוהק.

השיטה הראשונה, שחזורי קומפוזיט, מתבצעת על ידי בניית שכבות קומפוזיט (החומר המשמש לביצוע סתימה לבנה) על גבי השן, לשם יצירת צורה וצבע המתאימים למבנה הפה, החיוך, צבע העור וצורת השפתיים של המטופל.

השיטה השנייה היא בניית ציפויי קומפוניר מיידיים, ציפויים דקים המודבקים על חזית השיניים הקדמיות, ליצירת חיוך מושלם. שיטות אלה מתאימות במיוחד למי ששכח להקדיש זמן לטיפולים ממושכים יותר, בין כל סידורי האירוע החגיגי. זאת, מכיוון ששיטות אלה אינן מחייבות יותר מטיפול אחד הנמשך כ-3 שעות. התוצאות מיידיות. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי תוצאות השיטות האלה אינן עמידות לטווח הארוך. הן צפויות להחזיק מעמד משך 3 עד 5 שנים.

שיטות עמידות לטווח הארוך - ציפויי חרסינה למינייט וכתרי זירקוניה או Emax: ציפויי חרסינה למינייט הם ציפויים חזקים ועמידים יותר, המודבקים אף הם על חזית השיניים הקדמיות, אך מחייבים סדרה של שלושה טיפולים, שיתבצעו על פני שבועיים - חודש. במקרים מורכבים יותר, כדאי לעשות כתרי זירקוניה או Emax. גם כתרים אלה ידרשו סדרה הנמשכת מספר טיפולים, שתתבצע לרוב תוך שלושה שבועות עד חודש. שתי שיטות אלה מחייבות היערכות מראש וכרוכות בעלויות יותר גבוהות, אך ברוב המקרים גם יחזיקו מעמד לטווח יותר ארוך, בין 10 ל-15 שנים.

הלבנת שיניים: חלק מהותי באסתטיקה של החיוך הוא שיניים לבנות. במקרים רבים, בעקבות עישון, שתייה מרובה של קפה או תה, היגיינה לקויה ועוד - גם אם צורת השיניים מושלמת, צבען רחוק מאוד מהצבע של שמלת הכלה. במקרים אלה, ניתן לבצע הלבנת שיניים שתשיב לשיניים את הלובן הזוהר והמיוחל. לקראת אירוע, ניתן לבצע הלבנת שיניים מיידית, המתבצעת בטיפול אחד במרפאת השיניים. תוצאותיה צפויות להחזיק מעמד לזמן ארוך.

מומלץ להתייעץ עם רופא שיניים כבר כחצי שנה לפני האירוע. צילום: שאטרסטוק

בשנים האחרונות נפוצים גם טיפולי פנים אסתטיים במרפאות השיניים. האם גם טיפולים אלה מומלצים לקראת אירוע חשוב?

בהחלט כן. מראה הפנים ומרקם העור הם חלק בלתי נפרד מהרושם שיוצר החיוך שלנו. זאת, עוד לפני שהזכרנו כי מרקם עור בריא, מתוח וחלק יותר, יגרום לכל איפור להיראות טוב יותר. לכן, מומלץ מאוד, לקראת אירוע חשוב, לבחור בטיפול משולב, המתייחס גם למראה השיניים וגם לאסתטיקה של הפנים, תוך כדי שימוש בחומרי מילוי, כגון חומצה היאלורונית ובוטוקס.

גם אם הפנים צעירות ומתוחות, יכולים חומרים אלה לשפר את מראה החיוך עצמו, על ידי שימוש בחומצה היאלורונית, לצורך הוספת נפח לשפתיים, או הזרקת בוטוקס לקו החיוך, לתיקון קו חיוך גבוה או נמוך מדי.

לסיכום: בין כל ההכנות, המתבצעות לקראת אירוע משפחתי חשוב, אל תזניחו את מראה החיוך שלכם, העלול לפגוע במראה הכולל שלכם, על אף שהשקעתם שעות בשמלה, באיפור ובשיער. מומלץ להתייעץ עם רופא שיניים כבר כחצי שנה לפני האירוע, כדי להבין מהן השיטות לשיפור החיוך המומלצות עבורכם. שיטות אלה עשויות לכלול הלבנת שיניים, ציפויי שיניים מיידיים או שחזורי קומפוזיט (בטווח קצר); או שיטות לטווח יותר ארוך, כגון: ציפויי חרסינה למינייט או כתרים. כדאי לקחת בחשבון גם טיפולים אסתטיים המתייחסים לפנים ולמרקם העור, לשם השלמת התמונה וקבלת מראה זוהר ומושלם.

ד"ר אירנה זילברשר היא בעלת נסיון רב שנים ברפואת שיניים, מקבלת מטופלים במרפאת השיניים ד"ר זילברשר בזכרון יעקב, במרפאה מבצעים טיפולים כירורגים מומחי פה ולסת מומחה פריודונט(מחלות חניכיים) וטיפולי אסתטיקה של הפנים.

סייעה בהכנת הכתבה: ענת ניסני, כתבת zap doctors.

  • צור קשר
ד"ר זילברשר - מרפאת שיניים
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום