ברוק שילדס, מאחורייך: הכירו את הטיפול החדשני להמסת שומן

(0)
לדרג

אתם מתאמנים בחדר כושר, אוכלים בריא ועושים הכל כדי לשמור על הבריאות וגם על המראה. למרות זאת, מצבורי השומן העקשניים שמסביב לבטן, מאחורי הזרועות או בירכיים - מסרבים להעלם. הכירו את הפתרון המהפכני שכבש את אמריקה. צרכנות רפואית

בשנים האחרונות נכנסו לשוק הטיפולים האסתטיים, מכשירים חדשניים ושיטות מהפכניות מגוונות, ששינו לחלוטין את הגישה הטיפולית, ובהתאמה - גם את האופציות העומדות בפני המטופלים. כיום אפשר למצק, למתוח ולשפר בקלות את המראה, ללא צורך בניתוח, ומבלי לפגוע בחיי השגרה. המסת שומן למשל היא טיפול פופולרי ויעיל, שהולך וצובר תאוצה בזכות יכולותיו המשופרות. אחד המכשירים היעילים ביותר בתחום, הוא ה"סקלפצ'ר" (SculpSure), שהושק לאחרונה בארץ. המכשיר המשרת נאמנה כוכבי הוליווד רבים, (ביניהם ברוק שילדס המשמשת כנציגה הרשמית של המותג), מאפשר להשיג תוצאות מהירות במינימום תופעות לוואי.

טכניקה המאפשרת לפסל אזורים עקשניים בגוף. צילום: שאטרסטוק

כיצד פועל המכשיר?

בעוד שדיאטות שונות לעיתים רבות מסייעות להפחית במשקל הכללי, הן לא תמיד מסייעות להיפטר דווקא ממצבורי שומן באזורים מסוימים. כאן בדיוק נכנסת לתמונה הטכנולוגיה להמסת שומן: מדובר בטכניקה המאפשרת "לפסל" ולעצב אזורים "עקשניים" בגוף, כמו למשל: במותניים, מתחת לצוואר, בירכיים, בזרועות ובשיפולי הבטן. בניגוד למכשירים הקלאסיים, הפועלים באמצעות הקפאת האזור הרלוונטי, ובהם נעשה שימוש בקור, מכשיר הסקלפצ'ר פועל באמצעות חימום תאי השומן – פעולה המונעת מהמטופל לחוות תופעות לוואי פחות רצויות כמו בצקות קשות והתנפחות של האזור.

 

למי מיועד הטיפול?

הטיפול במכשיר הסקלפצ'ר מתאים לאנשים בריאים בעלי משקל יציב, המעוניינים להיפטר משומן עיקש באזורים ספציפיים. יש לציין שהטיפול אינו מתאים למי שסובל מהשמנת יתר משמעותית, לנשים בהריון או למניקות. אגב, הוא אינו מסייע להפטר מ"עור מדולדל", אלא מפחית כאמור את מצבורי השומן באופן ממוקד.

כיצד מתבצע הטיפול?

ראשית, הרופא המטפל מבצע חישוב BMI (שקלול של נתוני משקל וגובה), ובהתאם לכך בוחן האם הטיפול אכן יכול להתאים עבור המטופל. הטיפול עצמו כולל שימוש בזרועות לייזר המונחות על גבי האזור הרלוונטי, שגורמות לחימום תאי השומן הספציפיים וממיסות אותם. התאים המומסים נפלטים באמצעות מערכת הלימפה וכך נעלמים.

האם הטיפול במכשיר מלווה בסיכונים?

לא. לעומת שימוש במכשירים אחרים, הטיפול במכשיר ה  SculpSureיעיל ובטוח, והוא בעל אישור FDA, כולל אישור ישראלי ואירופאי.

 

כמה טיפולים נדרשים כדי להשיג תוצאות?

רוב האנשים זקוקים ל 2-3 טיפולים של 25 דקות, בהפרש של 6-12 שבועות.

אילו תוצאות מתקבלות בזכות השימוש במכשיר?

מכיוון שתאי השומן ההרוסים למעשה "מתים", מדובר בטיפול לצמיתות. המכשיר מאפשר צמצום של 24-25% ממצבורי השומן הרלוונטיים, כלומר בין סנטימטר לסנטימטר וחצי בהיקף. תוצאות אופטימליות לרוב מתקבלות לאחר 12 שבועות מתחילת השימוש במכשיר. לאחרונה פרסם אתר "ריל סלף" חוות דעת של אמריקאים שניסו את הטיפול. כ – 90 אחוזים מהם הביעו שביעות רצון מעולה מהתוצאות.

האם הטיפול כרוך בתופעות לוואי?

מדובר בתופעות לוואי קלות ומקומיות לטווח קצר בלבד. השומן השרוף עלול ליצור "גושים", וכדי לזרז את יציאתם מהגוף המטופל יידרש לעסות את המקום באופן יומי. מעבר לכך, לא צפויות תופעות נוספות.

תוצאות מקסימליות הנשמרות לצמיתות. צילום: שאטרסטוק

מהן ההנחיות אחרי הטיפול?

נוסף לעיסוי מקומי, חשוב להקפיד על שתיה מרובה, המסייעת לגוף לפנות את השומן המיותר. כמו כן, חשוב להימנע מחשיפה ישירה לשמש בימים הסמוכים לטיפול, וזאת כדי להימנע מהסיכון להופעת כתמי פיגמנטציה.

לסיכום: המסת שומן בחום באמצעות מכשיר ה"SculpSure" היא הדרך הבטוחה והיעילה, המאפשרת להיפטר ממצבורי שומן במקומות "עקשניים". השיטה מיועדת לאנשים בריאים שאינם סובלים מהשמנת יתר קיצונית. ניתן להשיג תוצאות מקסימליות, הנשמרות לצמיתות, תוך 2-3 טיפולים.

בארץ, הטיפול מבוצע באופן בלעדי במרפאת "ד"ר מוני פרידמן".

  • לתאום ולפגישת ייעוץ 03-6045777

 

ד"ר מוני פרידמן הוא מומחה לכירורגיה כללית, העוסק ברפואה אסתטית ובמכשירי לייזר והמחזיק הבלעדי של מכשיר ה"SculpSure" בארץ.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל הלפרין, כתבת zap doctors.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום