הדור החדש של מכשירי השמיעה: כל היתרונות

(0)
לדרג
תוכן מקודם

יש לכם מכשיר שמיעה מסדרת Marvel של חברת פונאק? הקשיבו טוב, יש לנו חדשות מצוינות בשבילכם: בימים אלה, הושק הדור החדש של המכשירים, הכולל טכנולוגיית Roger Direct. העדכון זמין גם לבעלי המכשירים הקיימים, ללא תשלום. צרכנות רפואית

ספקי מכשירי שמיעה ואביזרים
077-9977214 (מספר מקשר)

תחום מכשירי השמיעה התקדם מאוד בשנים האחרונות, הן מבחינת איכות השמע והן מבחינת נוחות השימוש. מי שחתומה על פריצת הדרך המשמעותית ביותר בתחום היא חברת פונאק (Phonak) שהשיקה לפני כשנה, בנובמבר 2018, את מכשירי השמיעה מסדרת Marvel שהוגדרו ע"י מומחים כמהפכה של ממש.

עתה, רגע לפני השנה החדשה, מכריזה החברה על פריצת דרך משמעותית נוספת, ומשיקה את הדור החדש והמתקדם של מכשירי השמיעה Marvel, המשדרגים עוד יותר את איכות השמע ונוחות השימוש. החדשות הטובות עוד יותר הן שבאופן תקדימי ומאד יוצא דופן בתעשיית מכשירי השמיעה, כל השדרוגים שהושקו זמינים גם לכל המשתמשים שכבר רכשו מכשירי Marvel, ללא תוספת תשלום!

מאפשרת לבצע שיחת טלפון ללא צורך בהחזקת הטלפון ליד האוזן. צילום: באדיבות חברת Phonak

מהי החדשנות המהפכנית של מכשירי Marvel?

כאמור, בנובמבר 2018 השיקה חברת פונאק את מכשירי Marvel שהיוו מהפכה בתחום מכשירי השמיעה:

  • הראשונים להתחבר באמצעות בלוטות' (BT לכל סוג טלפון סלולרי).
  • הראשונים לפעול בשיטת BT Hands Free, המאפשרת לבצע שיחת טלפון ללא צורך בהחזקת הטלפון ליד האוזן.
  • הראשונים שהזרימו שיחות טלפון, מוסיקה וכל סיגנל אודיו אחר, מכל מכשיר עם BT לשתי האוזניים, בו זמנית.
  • הראשונים בהם כל סיגנל מוזרם זוהה וקיבל את ההגברה המיטבית עבורו - למשל מוסיקה בשונה משיחות טלפון, פודקאסטים ועוד.

מהו הדור החדש של מכשירי Marvel?

סדרת הדור החדש של מכשירי השמיעה כוללת דגמים חדשים של מגוון מכשירים ובהם:

  • לסדרת המכשירים מסוג RIC (רמקול בתעלה) יתווסף דגם שהוא גם בעל קישוריות BT, גם נטען וגם כולל סליל השראה מגנטי המאפשר חיבור להנגשות סביבתיות (T).
  • סדרת מכשירים מאחורי האוזן, המתאימים לבעלי ירידות שמיעה חמורות יותר, או לאנשים המעוניינים במכשירים גדולים יותר (נטענים ובעלי סוללות רגילות).
  • מכשירים ייעודיים לילדים.
  • אביזרים שונים לשיפור חווית המשתמש.

מהם החידושים המשמעותיים ביותר בדור החדש?

בין החידושים המשמעותיים ביותר של מכשירי Marvel מהדור החדש:

Roger Direct

אחד החידושים המהפכניים ביותר הוא ""Roger Direct - טכנולוגיה מהפכנית שמאפשרת לכל מכשירי ה-Marvel מהדור החדש, גם הקטן ביותר, לתקשר עם משדר רוג'ר (FM) ללא צורך בחיבור מקלט פיזי! טכנולוגיית רוג'ר מאפשרת לסנן רעשי רקע בסביבות רועשות ולבודד עבור המשתמש את הקול של הדובר, בצורה אלחוטית. עד היום, כדי להיעזר ברוג'ר, נאלצו המשתמשים לשאת מקלט ייעודי על הצוואר, או לחבר מקלט פיזי אל מכשיר השמיעה עצמו, מה שהגדיל את מכשירי השמיעה והיווה מחסום בפני השימוש. כעת, מאפשרת הטכנולוגיה החדשה לקלינאי התקשורת להטמיע את מקלט הרוג'ר במכשיר המרוול כך שניתן להשתמש בו ללא נשיאת המקלט הפיזי. מדובר בחידוש משמעותי מאוד, שישפר דרמטית את נוחות וזמינות השימוש.

הגדלת טווח הקליטה

בזכות הטכנולוגיות החדשות, הצליחה החברה להגדיל את טווח הקליטה של שידור הרוג'ר ל-100-50 מטר (בהתאם למשדר שבו משתמשים) - טווח גדול משמעותית מהטווח הקיים כיום, במערכות הרוג'ר המשולבות עם מכשירי שמיעה מהדורות הקודמים.

שליטה רחבה במאפייני ההגברה

חידוש משמעותי נוסף שאותו השיקה פונאק בדור החדש של המכשירים, הוא האפליקציה החדשה MyPhonak, המאפשרת שליטה רחבה של המשתמשים, במאפייני ההגברה של המכשירים, לרבות שליטה בסינון הרעש, כיווניות המיקרופונים, מאפייני הצליל עצמו; וכן אפשרות ליצירת תוכניות אישיות לפי רצון המשתמש. בשלב הבא של האפליקציה, שיושק בהמשך, יתאפשר גם כיוון מרחוק של המכשירים ע"י קלינאי התקשורת באמצעות חיבור דרך הרשת.

חיבור לשני מכשירי שמע במקביל

מכשירי השמיעה מהדור החדש של Marvel מסוגלים להתחבר לשני מכשירי שמע Bluetooth פונקציה זו שימושית במיוחד עבור משתמשים שבבעלותם שני טלפונים ניידים, או עבור מי שמשתמש באופן קבוע בטלפון ומכשיר Bluetooth נוסף, כגון מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, טאבלטים ועוד. כמו כן, באמצעות מחבר הטלוויזיה האופציונלי, ניתן להזרים לשני מכשירי השמיעה שמע מהטלוויזיה, לשלוט ביחס בין עוצמת הסיגנל המוזרם לבין צלילי הסביבה, ולקבל שיחות טלפון במהלך הצפייה.

מכשיר השמיעה הראשון בעולם מסוג BTE עם קישוריות אוניברסלית – לכל טלפון סלולרי!

לסדרת מכשירי Marvel החדשה מצטרף מכשיר השמיעה הראשון בעולם מסוג BTE, המקבל ישירות את כל תוכן השמע ממכשירי טלפון מסוג iOS® ו- Android ™. בסדרת מכשירי ה BTE קיים דגם עם סוללות נטענות ודגם עם סוללות רגילות.

 התחשבות בעולמם האקוסטי המיוחד של ילדים. צילום: באדיבות חברת Phonak

מכשירים נטענים

כחלק מדגמי המרוול, מציעה פונאק גם מכשירים נטענים, שאינם דורשים החלפת סוללות. מדובר בסוללות ליתיום יון, טכנולוגיית ההטענה מהירה מאוד, ומאפשרת שימוש רציף משך 24 שעות, לאחר 3 שעות הטענה בלבד!

מכשירי שמיעה ייעודיים לילדים

חידוש משמעותי נוסף שיושק בחודשים הקרובים היא סדרת סקיי מרוול,  מכשירי השמיעה ייעודיים לילדים, עם ליקוי שמיעה קל עד חמור. מכשירים אלה מבוססים על טכנולוגיה ייחודית, שתבטיח לילדים את השמיעה הטובה ביותר, במטרה לתמוך בהתפתחות הדיבור והשפה, וכן לצורך הבנת דיבור אופטימלית, במגוון מצבים המאפיינים את חיי הילדים. מכשירי סקיי של פונאק , המיועדים לילדים, הם היחידים בעלי מערכת הפעלה מיוחדת שתוכננה במיוחד תוך התחשבות בעולמם האקוסטי המיוחד של ילדים. מכשירי השמיעה לילדים ישווקו במגוון רחב של צבעים וגדלים, קלים ופשוטים לתפעול, בעלי נגישות מקסימלית לכל צלילי הדיבור, כולל דגם עם סוללה נטענת עוצמתית המחזיקה יום שלם.

 

מי יכול ליהנות מהשדרוגים?

השדרוגים החדשים הם אמנם חלק מהדור החדש של מכשירי Marvel, אבל באופן תקדימי החליטה החברה לאפשר גם לכל יתר המשתמשים ליהנות מהם ללא תשלום. משתמשים שרכשו מכשירי Marvel החל מחודש נובמבר 2018, יוכלו לקבוע תור לקלינאי התקשורת, והוא יבצע עבורם את שדרוג התוכנה המהיר למכשירים הקיימים.

 

לסיכום: מכשירי השמיעה Marvel מהדור החדש משפרים משמעותית את איכות השמיעה, סינון רעשי הרקע, ולא פחות חשוב - את נוחות השימוש, ובכך גם את איכות חייהם של המשתמשים.

 

רותי שרון היא קלינאית תקשורת ראשית של סונובה ישראל (שטיינר מכשירי שמיעה).

סייעה בהכנת הכתבה: יערית טרבלסי, כתבת zap doctors.

 

 

 

 

    רוצה לדרג?
    זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

    עוד בתחום