Psorifix: טיפול טבעי וחדשני לבעיות עור כרוניות

(0)
לדרג
תוכן מקודם

מתמודדים עם פסוריאזיס, סבוריאה, אקזמה או אטופיק דרמטיטיס? אתם בוודאי יודעים עד כמה איכות החיים נפגעת, כתוצאה מתחושת הגירוד, היובש והדימומים. חוששים משימוש בתרופות ובסטרואידים? משחת Psorifix החדשנית היא בדיוק מה שאתם מחפשים

מטפל בקוסמטיקה טבעית
077-2313226 (מספר מקשר)

פסוריאזיס, סבוריאה, אקזמה, אטופיק דרמטיטיס (אסתמה של העור) - הן מחלות עור כרוניות, שמעבר לפגיעה האסתטית, גורמות לגרד ולתחושת אי נוחות: תסמינים שניתנים להקלה בעזרת משחת Psorifix.

מהן מחלות עור אוטואימוניות כרוניות?

מחלות עור אוטואימוניות כרוניות הן מחלות שבהן מתרחשת התחדשות מהירה של תאי העור, כתוצאה מכך שהגוף (מערכת החיסון) תוקף את עצמו. תהליך הבנייה המהיר גורם לפגיעה במערך העור, המובילה להתפתחות דלקות בתאי העור, הגורמות לכך שהעור יהיה חשוף ורגיש יותר לזיהומים (ובכך ליצירת מעין "גלגל חוזר"). כתוצאה ממחלות אלה, נוצרת על העור שכבה קשקשית, יבשה ואדמומית שגורמת לגרד בדרגות שונות ולעיתים אף לדימום ולכאב.

דלקת עור שמופיעה בד"כ בילדות ולעיתים נמשכת כמחלה כרונית גם בבגרות. צילום: שאטרסטוק

מהן מחלות העור האוטואימוניות הכרוניות השכיחות ביותר?

פסוריאזיס - מחלה אוטואימונית כרונית, שבה תאי העור מתחלפים בקצב מוגבר. המחלה מופיעה באזורים שונים ומתבטאת בעור קשקשי בגוון אדום-סגול.

סבוריאה - דלקת עור כרונית, הנגרמת על ידי פעילות יתר של בלוטות החלב שבדרמיס (שכבת העור העליונה). המחלה מופיעה בעיקר בפנים ובראש, אך עלולה להופיע גם בכתפיים, בגב העליון, בבתי השחי, בעפעפיים ובמפשעה. סבוריאה מתבטאת בעור אדמומי, מכוסה קשקשת, מתקלף וצורב.

אטופיק דרמטיטיס (אסתמה של העור) - דלקת עור שמופיעה בד"כ בילדות ולעיתים נמשכת כמחלה כרונית גם בבגרות. המחלה מופיעה לרוב בקפלי הברכיים, בחלק הפנימי של הזרועות, בפנים, בירכיים ובגב. אטופיק דרמטיטיס מתבטאת בעור יבש, מגורה ומגרד.

אקזמה - אלרגיה בעור שמופיעה בילדות ברוב המקרים. המחלה מופיעה באזורי גוף שונים ומתבטאת בעור אדום, יבש ומגרד שעלול להוביל לדימומים ו/או לשלפוחיות.

פיתוח מהפכני להקלה על תסמיני המחלה

מכיוון שמדובר במחלות אוטואימוניות, אין להן - נכון להיום - טיפול מוחלט. משחת Psorifix היא פרי פיתוח חדשני, המסייעת להשבת האיזון הטבעי של העור ולהקלה משמעותית על התסמינים הנלווים, כגון: גרד ואדמומיות. המשחה מכילה קומפלקס ייחודי של מרכיבים טבעיים ועוצמתיים, בעלי סגולות טיפול והקלה על בעיות עור, כגון: פסוריאזיס, סבוריאה, אטופיק דרמטיטיס, אקזמה ואסתמה של העור.

מאזנת את העור ומקלה על התסמינים השונים כבר לאחר מספר ימים. צילום: שאטרסטוק

מהו ייחודה של משחת Psorifix?

הפיתוח הטכנולוגי המתקדם של פורמולת Psorifix הוא תוצאה של מחקר מעמיק. הפורמולה מבוססת על רכיבים טבעיים, אנטי דלקתיים ונטולי סטרואידים, אנזימים גולמיים וחיידקים טובים, שמטרתם לסייע בהקלה על תסמיני הגרד, הקשקשת והאדמומיות לאורך זמן ולמנוע את הישנותם על גבי העור.

נוסחת הפורמולה החדשנית מאזנת את העור ומקלה על התסמינים השונים כבר לאחר מספר ימים של שימוש קבוע. ייחודה טמון בכך שמעבר להקלה נקודתית, היא מסייעת גם במניעת חזרה של הסימפטומים השונים. בכך, הפורמולה החדשנית משפרת את איכות חייהם של הסובלים ממחלות עור אלה.

מה כוללת Psorifix?

משחת Psorifix מכילה מרכיבים טבעיים, כגון: שמן שקדים, תמצית זרעי רימון, דבש, שמנים אתריים וחמאת שיאה - מרכיבים בעלי תכונות הקלה וריפוי ידועות, יעילות ובטוחות.

פרופוליס מרוכז - האנטיביוטיקה של הטבע! הפרופוליס מופק באמצעות דבורים ומורכב משרף עצים, מדונג ומהרוק של הדבורים, האוספות את הצוף. פרופוליס ידוע כבעל תכונות המסייעות לאיזון ולריפוי עור מודלק, תוך הגנה מפני חיידקים ומזהמים.

שמן עלי זית - השמן המופק מעלי עץ הזית נחשב כבר אלפי שנים כמרפא ומרגיע. בתרבויות העתיקות הפיקו מעלי עץ הזית תמציות רפואיות, תה צמחים ואבקה מרוכזת, המכילה תרכובות ביו-אקטיביות, בעלות תכונות נוגדות חמצון.

תמצית זרעי רימון - שמן זרעי הרימון הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות, המסייעות בהרגעת עור מגורה ואדמומי, מרפאות פצעים מודלקים ומשחזרות את ההרכב המקורי של העור, כך שהוא שב להיות בעל מרקם חלק, רך ונעים.

שמן הדס אתרי - בתקופה היוונית העתיקה, שימש שמן ההדס כמתנה, המסמלת כבוד והערכה. עם השנים, התגלו גם סגולותיו המרפאות ותכונותיו האנטי דלקתיות, המסייעות לטיפול במחלות עור כרוניות ולהקלה על מצבי מתח ולחצים נפשיים. כבר מהעת העתיקה, שימש שמן הדס אתרי לצורך ריפוי.

חמאת שיאה - חמאה גולמית וטבעית עשירה בלחות, המלחחת את העור היבש, המגרד והמודלק - ומעניקה לו תחושת רכות נעימה, באופן מיידי.

דבש - מחקרים רבים הוכיחו כי מריחת דבש על עור נגוע בפסוריאזיס, אקזמה, סבוריאה ובעיות עור נוספות, מסייעת להשגת עור בריא יותר. הדבש חודר אל קפלי העור השונים ומרווה אותם בהיגרוסקופיים (מרכיבים סופגי לחות, המסייעים בלכידת הלחות הטבעית בתוך העור).

שמן שקדים - ידוע כבעל תכונות המסייעות להקלה על דלקות, גרד ואדמומיות הנלוות לבעיות עור.

מהן התוצאות הצפויות בעקבות השימוש במשחת ה-Psorifix?

כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר, יש למרוח משחת Psorifix על העור הנגוע משך כ-15 דקות.

ההקלה על תחושת הגרד, האדמומיות והכאב, מורגשת בצורה משמעותית כבר מהשימוש הראשון, באופן מיידי.

לאחר מכן, כדי לשמר את התוצאה ולהשיג הקלה לטווח ארוך, מומלץ למרוח את המשחה פעמיים ביום, באופן קבוע.

סייעה בהכנת הכתבה: יערית טרבלסי, כתבת zap doctors.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום