שיפור ראייה - בדרך טבעית

(0)
לדרג
תוכן מקודם

המספר במשקפיים אינו מפסיק לעלות? העיניים יבשות וכואבות? רפואת העיניים הקונבנציונלית מטפלת בסימפטומים. שיטת "יהושע מלינסקי - שיפור הראיה בדרך טבעית" פועלת לטיפול הבעיה מהשורש. צרכנות רפואית

מכון רפואי
077-2313180 (מספר מקשר)

בתחומים רבים ברפואה, אומצו זה מכבר שיטות טיפול טבעיות - והפכו לאמצעי טיפול שגרתי. בתחום רפואת העיניים, המהפכה רק החלה לאחרונה. עם זאת, מדובר בעניין של זמן - שיפור בראייה, הסרת משקפיים, טיפול במחלות וברוב בעיות העיניים - את כל אלה, ניתן יהיה להשיג ללא תרופות, ללא עזרי ראייה (עדשות או משקפיים) וללא ניתוחים.

מה המצב כיום, בתחום רפואת העיניים?

למרות ההתקדמות הטכנולוגית והניתוחית למרבה הצער, רפואת העיניים מציעה כיום טיפול מוגבל מאוד - לכל מי שמגיע עם בעיות עיניים כרוניות: קוצר ראייה או רוחק ראייה; או כל בעיה אחרת הפוגעת בתפקוד ו/או באיכות החיים.

שיטת יהושע מלינסקי אותה פיתחתי - היא שיטה חלוצית המיושמת בכל העולם ומניבה הישגים ראויים, המוכיחים כי מדובר בשיטה הבטוחה ביותר להחלמה ממחלות עיניים ו/או לשיפור הראייה.

רפואת העיניים מציעה כיום טיפול מוגבל מאוד. צילום: שאטרסטוק

מהי כוללת שיטת טיפול יהושע מלינסקי?

מדובר בשיטת טיפול טבעית, שבאמצעותה ניתן לטפל בשלל בעיות ראייה.

השיטה מבוססת על שלושה עקרונות מרכזיים.

עקרון ראשון: שילוב אמצעים טבעיים והחלפת הטיפול (ניתוח לייזר, משקפיים, עדשות, תרופות וכו') - בשיטות טיפול טבעיות ופחות פולשניות.

עקרון שני: התמקדות בשורש הבעיה – מהם הגורמים לבעיות הראייה ולא הסימפטום.

עקרון שלישי: טיפול הוליסטי ורב תחומי - תוך מתן דגש על התנהלות יומיומית נכונה, תרגול, אימון של המוח ואימון של העין.

עקרונות אלה מבססים שיטת טיפול רב מערכתית ויסודית, הרותמת את היכולות הטבעיות של הגוף לרפא את עצמו.

האם מחלות עיניים אינן נובעות מבעיה מכנית בעין?

בניגוד למה שמקובל לחשוב - מחלות עיניים והפרעות ראייה אינן רק בעיה מכנית בעין עצמה, אלא גם בעיה של התפקוד המוחי ו/או של שרירי העין. לכן, התמקדות ביכולות המוחיות, טיפול במחשבה וטיפול בטונוס ("מתח השרירים") של העיניים, לצד מתן כלים לשימוש יעיל ונכון בעיניים - הוא טיפול יעיל ומוכח.

טיפול בשיטת מלינסקי כולל רתימת אמצעים מגוונים וכלים יעילים, משיטות טיפול רב תחומיות כגון: NLP, שינוי התנהגותי, יישום שיטות לפיקוח וביקורת על צורכי העיניים והתאמת ההתנהגות והתנאים הסביבתיים לצרכים אלה, תרגול של הראייה, שינוי דפוסי חשיבה שגויים, שינוי הרגלים וקואצ'ינג.

למי מתאימה שיטת הטיפול הטבעית בבעיות ראייה?

השיטה מתאימה למי שסובל מקוצר ראייה או רוחק ראייה ולכל אדם הסובל מבעיות עיניים כרוניות - ומבין שאין כל סיבה להסתפק במה שהרפואה הקונבנציונלית מציעה. ניתן להבין את הדרך בה אפשר להסתייע בשיטת הטיפול הזו - באמצעות ההתייחסות של תחום הרפואה האורתופדית אל שיקום של מתרפאים הסובלים מבעיות אורתופדיות כרוניות.

תכנית הטיפולים של מתרפא הסובל מבעיות שריר ושלד, בעיות ברכיים, בעיות מפרקים וכו' - כוללת בשנים האחרונות, באופן שנחווה טבעי ומתבקש: פיזיותרפיה, דיקור סיני, כירופרקטיקה ועוד מגוון טיפולי רפואה משלימה.

בנוסף, כחלק מהתהליך הטיפולי-שיקומי, משתלבות בתכנית הטיפולים המותאמת אישית גם הנחיות להתנהלות נכונה עם הגוף - לרבות יציבה נכונה, תחזוקה של הגוף, תנועה נכונה, שימוש בכלי מיטה מתאימים וכו'.

מצב זה הוא תולדה של תהליך ארוך, במסגרתו אימצה הרפואה הקונבנציונלית את הרפואה הטבעית- הוליסטית, כחלק אינטגרלי מהטיפול במתרפאים; ואימצה את ההבנה כי שינוי אורח החיים הוא חלק מתבקש מהתמודדות עם בעיות כרוניות.

בעוד מספר שנים, המצב ברפואת עיניים יהיה דומה. מי שיכיל להפנים כבר עכשיו שהתנהלות נכונה, תחזוקה שוטפת, תרגול ואימון של המוח - יעילים יותר בהתמודדות עם בעיות ראייה ועיניים, בהשוואה לטיפולים המוצעים כיום, יוכל ליהנות מטיפול חדשני ויעיל, המתעתד להפוך לטיפול המקובל בעתיד הקרוב.

באילו בעיות ראייה ובעיות עיניים ניתן לטפל כיום בעזרת שיטת יהושע מלינסקי?

בעיות ראייה

בעיות ראייה מרחוק: שיפור עד שני מספרים בשנה בממוצע.

בעיות ראייה מקרוב: שיפור עד מספר אחד בשנה בממוצע.

שורש הבעיה של מרבית בעיות הראייה הוא טונוס שרירים מוגבר של העין ו/או אובדן יכולת הגמישות והשימוש הנכון בעיניים.

מדובר במיומנויות שניתן לרכוש מחדש - וללמד את העין לראות. המצב דומה להסרת חלודה ממוצר שהתבלה; או לתיקון הזום במצלמה - שפועלת על אף שיכולת המיקוד שלה נעלמה (כשהזום נשחק).

הפעלה נכונה של העיניים, תרגול לשימוש נכון והקפדה על הפעלת מערכת הראייה, באופן מתאים ומתבקש (הן לאדם עצמו והן לאורח חייו), ללא מאמץ מיותר - הן המפתח לריפוי והחלמה ראויים של כל המערכות המשפיעות על חדות הראייה ויכולת הראייה.

יובש בעיניים היא בעיה נפוצה שברפואה הקונבנציונלית אין לה פתרון. צילום: שאטרסטוק

יובש בעיניים

מדובר בבעיה נפוצה - שברפואה הקונבנציונלית אין לה פתרון. רופאי העיניים מבשרים למטופלים שעליהם "לחיות עם המצב" ולהתמודד עם פגיעה לא קלה באיכות החיים. אמצעי ההתמודדות היחידים העומדים לרשותם הם מגבוני עיניים וטיפות עיניים סטריליות.

גם כאן - יש הסתייעות באמצעים מלאכותיים והתמודדות עם הסימפטום, במקום התמודדות עם שורש הבעיה, עם בסיס המחלה. זאת, על אף שניתן בהחלט להעלים את הבעיה הכרונית המעיקה.

כאבים ונפיחויות

בעיה נוספת, שכיחה וכרונית, הקשורה לעיניים - היא נפיחות של העפעפיים; צריבה והתעייפות של העיניים לאחר שימוש בהן (קריאה, צפייה במסך וכו'); דלקות עיניים חוזרות ונשנות; וכאבים בעיניים ו\או כאבי ראש וגם מבחינה אסתטית, מראה עייף. שיטת יהושע מלינסקי מציעה פתרון יעיל גם למצבים בלתי רצויים אלה.

עין עצלה ופזילה

שיטת יהושע מלינסקי מרחיבה את חלון ההזדמנויות לטיפול בעין עצלה (עם פזילה/ ללא פזילה). בעוד שהרפואה הקונבנציונלית מאפשרת החלמה ממצב זה רק אם מוענק טיפול עד גיל 12 - בעזרת שיטת הטיפול יהושע מלינסקי, ניתן לטפל בעין עצלה גם בגיל מבוגר.

קרטוקונוס

הקרנית מקבלת צורה של קונוס והדבר מלווה בבעיית ראייה ובכאבי עיניים, כיום הבעיה מטופלת באמצעות עדשות קשיחות בהתאמה אישית שאינן מונעות את הבעיה, או באמצעות פעולה ניתוחית, אין פתרון אמיתי לבעיה. בשיטת מלינסקי אנו מונעים הידרדרות ללא התערבות פולשנית ומסייעים לשיפור המצב.

לסיכום: טיפול הוליסטי ורב מערכתי בבעיות ראייה ובבעיות עיניים הוא קו טיפולי חדש, שהולך ותופס מקום בעולם הרפואה, כטיפול יעיל ומתבקש. הטיפול מתייחס למיומנויות הראייה כאל מיומנויות נרכשות הניתנות לשיפור - ומתמקד בשינוי מחשבתי והתנהגותי, תוך שילוב שיטות טיפול מולטי-דיסציפלינריות. הטיפול יהפוך עם השנים לטיפול מקובל. אם כך, מדוע לחכות עד אז - ולא להתחיל כבר עכשיו לקבל סיוע ולהתמודד עם בעיות ראייה, הפוגמות באיכות החיים ומזיקות לתפקוד?

יהושע מלינסקי הוא מפתח שיטת "יהושע מלינסקי - שיפור הראיה בדרך טבעית"; ומנהל מרפאה לטיפול בבעיות ראייה ועיניים בצפת.

סייעה בהכנת הכתבה: נגוהה שפרלינג, כתבת zap doctors.

    רוצה לדרג?
    זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

    עוד בתחום