פתיח לפורום נוירולגיה (ילדים ומבוגרים) והתפתחות הילד

(0)
לדרג

הנוירולוגיה היא מדע הרפואה העוסק בהפרעות ומחלות מערכת העצבים. מערכת העצבים מתחלקת לשלושה: מערכת העצבים המרכזית (מוח, מוחון, גזע המוח, חוט השדרה), מערכת העצבים ההיקפית (עצבים היקפיים, חיבור עצב-שריר ושרירים) ומערכת העצבים האוטונומית (עצבוב איברי הגוף הפנימיים ושרירים בלתי רצוניים).

קיימים תסמינים וסימנים שונים ומגוונים שיכולים לרמז ולכוון למחלות של מערכת העצבים. אך לעיתים לא מדובר במחלה, אלא ב"תסמין עונתי חולף" ולא יותר. לכן, קיימת חשיבות עליונה בבדיקה של המטופל עם התלונות הנוירולוגיות והכרת עברו הרפואי לצורך התרשמות והחלטה על המשך בירור וטיפול.

אי לכך, קיימת בניהול של פורום בנושא זה בעייתיות מסוימת. עם זאת, נשמח לענות על כל השאלות העולות בפורום ולעזור "לכוון" בכל תחום מבין התחומים הרבים בנוירולוגיה כמו: כאבי ראש, סחרחורות, אפילפסיה, מחלות כלי דם של המוח, מחלות עצבים היקפיים ושריר, טרשת נפוצה, פרקינסון, שטיון וכו'.

נושא שהמודעות אליו עלתה מאוד בשנים האחרונות הוא הנושא של הפרעת קשב וריכוז במבוגרים. הפרעה זו נחשבה כקיימת אצל ילדים בלבד אך בשנים האחרונות התברר כי הפרעה זו קיימת ובועטת גם במבוגרים, שמתקשים בתחומי חיים שונים כמו לימודים, עבודה, חיי משפחה וחברה. בהחלט ניתן לעזור ללוקים בהפרעה זו על ידי אבחון מלא וטיפול מתאים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום