מה חדש בדוקטורס?

(0)
לדרג

פורומים, ערוצים, מדורים ושיתופי פעולה בכל רחבי הארץ - בואו לקרוא ולהכיר

פורום אורתופדיה כללית: טראומה מורכבת, איליזרוב, עיוותי והארכת גפיים שב לפעולה

אנו מברכים את ד"ר ברנשטיין - מומחה לכירורגיה אורתופדית ורופא בכיר במחלקה האורתופדית, מרכז רפואי רבין - קמפוס בילינסון, על שובו לפעילות בפורום אורתופדיה כללית, אנו מקווים כי הפורום ימשיך ויתן מענה מועיל ומסייע לכל הפונים.

לכניסה לפורום

ובפורומים החדשים, היית??

פורום טאי צ'י וצ'י קונג - ברוכים הבאים אל המזרח
הצ'י קונג והטאי צ'י , הן תורות תנועת גוף המפעילות מערכות גוף - נפש של המתאמן בהם. אלו תורות פופולריות בעולם כולו, שעיקרן פותח בסין, בעבר הרחוק.

לשיטות אלו אספקטים לחימתיים ובריאותיים. בפורום זה נעסוק באספקטים הבריאותיים שלהן.

מטרת הצ'י קונג הטיפולי, היא להתאים את התרגילים לצרכיו ויכולתו של המטופל, במטרה לשפר את מצבו ; וכן להציע מגוון רחב של תרגילים חוויתיים לאדם הבריא בכדי לשמור על כושר ורעננות אנרגטית.

אני כאן, בכדי לענות על שאלותיכם בנושא - הקשר שבין הטאי צ'י והצ'י קונג הטיפולי לקשיים פיזיים, נפשיים וחברתיים. עימם אתם או מקורביכם מתמודדים.

כמו כן , הפורום מיועד גם לבריאים שבנינו המעוניינים לשפר את כושרם הפיזי והמנטאלי ולהעצים עצמם אנרגטית בעזרת שיטות אלה .

לכניסה לפורום


שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי להומוסקסואלים, ביסקסואלים, לסביות ומתלבטים - על אף שמאז שנת 1973 הומוסקסואליות אינה נחשבת עוד להפרעה נפשית ע"י האיגוד הפסיכיאטרי האמריקאי, קיימת הסכמה על כך שמדובר במגזר באוכלוסייה החשוף לקשיי התמודדות מיוחדים, אם בגלל יחס החברה ואם בגלל הפנמת היחס הזה ע"י ההומוסקסואלים עצמם. האיגוד הפסיכולוגי האמריקאי אף פרסם קווים מנחים לטיפול פסיכולוגי בהומוסקסואלים ובבי-סקסואלים מתוך ההכרה בחשיבות שיש להכרות של המטפל עם עולמו החברתי-תרבותי של המטופל. ד"ר גידי רובינשטיין, פסיכותראפיסט המתמחה שנים רבות בטיפול במגזר זה באוכלוסייה, ישמח לענות לשאלותיכם בפורום מיוחד שהקדשנו לנושא.

בואו לשאול

מדורים מדורים....

בשבועות האחרונים עלו מספר מדורים חדשים בדוקטורס - כדאי להציץ.

מדור חידושים, תרופות וטיפולים

מדור צרכנות רפואית

מדור חדשות סרטן השד (בשיתוף עמותת "אחת מתשע")

רצועות תוכן חדשות בנושאי בריאות: Doctors.co.il בשיתוף עם חברת Infomotion

רצועת הבריאות המתופעלת על ידי אתר הבריאות Doctors תשדר לנוסעים מידע בתחומים שונים הקשורים לרפואה והמשקים לה. בתחילה ישודרו אייטמים הנוגעים לרפואת נשים, הריון ולידה, תזונה ודיאטה, בריאות הנפש, כירורגיה פלסטית, כושר, ספורט ורפואה הקשורה לגיל הזהב. בעתיד יתווספו אט אט נושאים נוספים תוך חלוקתם על פי אזורים. בעקבות חתימת ההסכם בין מחלקת המדיה של Infomotion שוקלים במערכת האתר לחלק את דיווחי הבריאות לאזורים, כך שישודרו חדשות בריאות מקומיות.

"אנו שמחים לצרף ספק תוכן מוביל בתחומו לתמהיל השידורים של Infomotion", אומר אורי בר, מנהל התוכן והמדיה של החברה. "יצירת לוח שידורים מגוון ככל האפשר במגבלות העומדות לפנינו, עומד בראש סדר העדיפויות של החברה. יחד עם ערוצי טלוויזיה ואתרי אינטרנט מהמובילים בארץ ובעולם אנו יוצרים עבור הנוסע חווית נסיעה שונה בתחבורה הציבורית".

אודות Infomotion
חברת Infomotion מספקת שירותי מידע בתוך אמצעי התחבורה הציבורית. מסכי LCD מותקנים בתוך כלי התחבורה ציבורית, ומציעים לציבור הנוסעים שירותי תוכן, מידע ופרסום. מסכי החברה נפרסים עתה בכל רחבי הארץ באמצעות חברות האוטובוסים השונות. לפרטים: www.infomotion.co.il

בואו לדבר על כך בפורום "אתם ואנחנו" - פורום משוב

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום