לימודי רפואה משלימה

(0)
לדרג

מתכוננים לאוקטובר 2006? מספר טיפים חשובים כיצד לבחור מוסד מתאים ללימודי רפואה משלימה - בואו ללמוד כיצד ללמוד

רוצים ללמוד רפואה משלימה? כיצד תדעו שהמכללה בה בחרתם הינה מקצועית? שהמרצים בעלי ניסיון וידע? כיום כאשר הרפואה המשלימה הפכה לחלק מהשירותים של קופות החולים, כאשר חולי סרטן מתבקשים ראשית כל לאזן את גופם תזונתית וכאשר הביקוש ללימודי רפואה עלה בעשור האחרון חשוב לדעת כיצד לבחור מוסד לימודים מתאים ורציני.

אודי דנהירש ודודי נג'מי, בעלי המכללה לרפואה משלימה "סינרגיה" בית הספר לרפואה נטורופתית ובית הספר למקצועות הטיפול במגע, מסבירים כיצד לבחור מקום ללמוד בו:

1. לימודי רפואה משלימה דורשים השקעה, רצון ונתינה ממקום עמוק ונקי. הלימודים כבסיס להצלחתך האישית חייבים להיות במקום אליו את/ה יכול ליחס את אותן תכונות.

2. הסתכלו עמוק לעצמכם ובדקו מה אתם מצפים בסוף הלימודים. בררו מי המורים ובקשו לפגוש אותם מה רמת השכלתם ועד כמה היא רלוונטית לנושאים הנלמדים.

3. וודאו, כי קיימות תוכניות להמשך לימודים באם רלוונטי.

4. בדקו את תוכניות הלימודים השונות, רמתן, מספר שעות הלימוד, תכני הלימוד ובהתאמה את יישומם בפועל בסטאז' או בפעילות יישומית אחרת.

5. שאלו האם המכללה דואגת להשמה של בוגריה והאם מוסדות בשוק רואים בבוגרים אלו כבעלי מקצוע ראויים ונדרשים.

6. בקרו במספר מכללות סמכו על האינטואיציה שלכם ומצאו את האחת שמשדרת הרגשה טובה ואווירת לימודים פורייה ושבבטן אתם מרגישים, כי זה המקום בו אתם רוצים ללמוד.

7. בסופו של תהליך התחילו שוב מבראשית ושאלו את עצמכם: האם אני רוצה לממש את עצמי כאן?

סינרגיה - המכללה לרפואה משלימה

מכללת סינרגיה פועלת בשוק שהוא מן המתפתחים ביותר בישראל. תחום הרפואה המשלימה הנו מגמה ברורה ואינו עוד טרנד חולף. הדבר ניכר מאוד במשאבים שמושקעים בתחום על ידי מוסדות גדולים כגון משרד הבריאות, קופות החולים, בתי החולים, חברות הביטוח וכלל המוסדות האקדמיים בישראל. "סינרגיה", שפועלת בתחום מתפתח ותחרותי זה, מאמינה כי בטווח של חמש שנים יתייצבו בתחום כ- 3 עד 6 גופים שיובילו את השוק.

"סינרגיה" המכללה לרפואה משלימה - מקיימת שני בתי ספר מתמחים ומובילים בתחום. בית ספר לטיפול במקצועות המגע ובית ספר לרפואה נטורופתית. "סינרגיה" הוקמה ב-2002 ופועלת תחת האגודות המקצועיות, הרלוונטיות והמוכרות בתחום.

המסלול של "סינרגיה" מקנה למטפל באופן נרחב את הכלים הנדרשים לצאת לדרכו המקצועית והאישית עם ידע וניסיון נצבר ועם יכולת לתת מענה במישור הפיזי, נפשי ומנטאלי. בין מגמות הלימוד: רפואה נטורופתית, עיסוי שוודי הוליסטי, עיסוי רפואי, טווינה, עיסוי תאילנדי, רפלקסולוגיה, רייקי, ארומתרפיה, תזונה, BT, מסלול ייחודי למטפלים, עיסוי תינוקות ונשים בהריון.

ב"סינרגיה" לומדים סטודנטים במסלולי הכשרה למטפל בכיר-דו שנתי ולמטפל מומחה-תלת שנתי. ניתן ללמוד ב"סינרגיה" גם מסלולים קצרים יותר לתעודת מטפל מוסמך. בשנה זו משיקה מסלול ארבע שנתי ללימודי נטורופתיה.

הסגל האקדמי של "סינרגיה" הוא המובילים בתחום, מעבר לניסיון המקצועי העשיר, בבחירת המרצים ניתן דגש מיוחד על תפיסת העולם הייחודית של כל אחד ואחת מאנשי הצוות.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום