צרכנות רפואית - מדור מס' 6

(0)
לדרג

טבליות מיץ חמוציות לטיפול בדלקות, סינרים חד פעמיים, מסג' רב פעמי בהריון ורוחניות מושכלת

טבליות קרנברי מבית "פלוריש-הדס" מוצרים טבעיים למניעת דלקות חוזרות ונישנות בדרכי השתן ולטיפול טבעי בכיב קיבה

קרנברי - פורמולה מתקדמת המשלבת תמצית סטנדרטית מרוכזת של קרנברי בשילוב עם ויטמין C לטיפול ומניעת דלקות בדרכי השתן ולטיפול טיבעי בכיב קיבה מבית "פלוריש הדס" - מוצרים טבעיים

מי לא מכירה את התחושה המוכרת של צריבה? דלקת בדרכי השתן נפוצה מאוד אצל נשים - כמעט כל אשה תלקה בה לפחות (לפחות..) פעם אחת בחייה, אחת העצות שתמיד מקבלים היא "שתי מיץ חמוציות" - למה? מסתבר כי לחיידקים הנבזיים של הדלקת יש יכולת להיצמד לתאים בדרכי השתן, ומשם נםתחת הרעה, למיץ החמוציות ולחמוציות בכלל יש תכונה נוגדת המונעת את ההיצמדות הזו. יכולת זו של החומר הפעיל בחמוציות הוכחה במחקרים על חיידקי E.coli האחראים לכ-85% מדלקות בדרכי השתן.
טבליות הקרנברי יכולות לעזור גם למניעת הצמדות ההליקובקטר פילורי למעיים, שהוא חיידק הגורם ל-80% מדלקות המעיים וכיבי קיבה ( מחלת chron).
כל טבליה מרוכזת ביותר ומכילה 480 מ"ג תמצית קרנברי ו 30 מ"ג ויטמין C, הקרנברי משתלב היטב עם הטיפול האנטיביוטי ואף מגביר את פעילותו.

את טבליות הקרנברי של הדס ניתן להשיג בבתי המרקחת, רשתות הפארם ובתי הטבע.
מחיר מומלץ לצרכן: 87.90 שקלים, ל 60 טבליות.

טבליות קרנברי מבית "הדס"
טבליות קרנברי מבית "הדס"

ליכלכת...

חברת "כמיפל" ערכה מהלך של מיתוג מחדש לסדרת ה"פפיונים" - סינרים חד פעמיים. במסגרת המהלך הוחלפו האריזות ועיצובי הפפיונים.
אין כמו תחושת החלחלה האוחזת את חלק מההורים כשהם מזהים פוטנציאל אסון-מזון העומד להתרחש, מחוץ לבית, באין ברז שטיפה קרוב ראו בגדים להחלפה, האפשרויות להתלכלך כדבעי הן בלתי מוגבלות.. (וסמכו על כל תינוק שיצליח להתלכלך במגוון דרכים ובשלל צורות וצבעים).
הסינרים החד פעמיים באו לענות בדיוק על צורך זה.
הפפיונים עמידים בפני רטיבות, בעלי כיס רחב לקליטת שאריות המזון, מדבקות לסגירה ופתח צוואר גמיש המתאים לכל תינוק. הם מיוצרים מ- 3 שכבות רכות ובעלות כושר ספיגה.
גב הסינר עשוי חומר אטום, העמיד בפני נוזלים לשמירת בגדי התינוק יבשים ונקיים.

הפפיונים מיועדים לילדים, פעוטות ותינוקות - משלב שתיית חלב בבקבוק ועד בכלל.

מחיר מומלץ לצרכן: 9.99 ¤ (20 יח')


סינרים חד פעמיים
סינרים חד פעמיים

הנזיר שיסייע בבחירת קריירה

"קמפוס ברושים"- ביה"ס להסמכות והכשרת מטפלים, המועדון לספורט באוניברסיטת ת"א החליט לבחור בחודש הקרוב בדרך יצירתית וייחודית לקיים ימים פתוחים למעוניינים ולמתלבטים לבחור בלימודי רפואה משלימה.

הקרנת היצירה הקולנועית הדרום קוריאנית: "אביב קיץ סתיו חורף ואביב" על מסלול חייו של נזיר בודהיסטי ותלמידו הצעיר,עם ערך מוסף זן בודהיסטי בשילוב עם הרצאה של יובל אידו טל, מרצה בפילוסופיה מזרחית בודהיסטית ב"קמפוס ברושים" ומחבר הספר: "בודהיזם דרך הבודהה", תיקח את המתעניינים, באי היום הפתוח למסע חוויתי דרך סיפורו של הנזיר הבודהיסטי, על מנת לסייע להם בהתלבטותם בבחירת המסלול המתאים להם ביותר בתחום הרפואה המשלימה.

בסיום ההקרנה וההרצאה יחכו להם המורים המטפלים המוסמכים של קמפוס ברושים שידגימו בפניהם על מיטת הטיפולים את החוויה הפיזית של התנסות בטיפולי מגע ולסיום לאחר מפגש עם סטודנטים, יקנחו בהרצאות מקצועיות בתחומים השונים.
עופר אפל, מנהל תחום רפואה משלימה ב"קמפוס ברושים": " ביה"ס להסמכות והכשרת מטפלים מקנה למטפל באופן נרחב את הכלים הקליניים הנדרשים ועושר פילוסופי , לצאת לדרכו המקצועית והאישית עם ידע וניסיון נצבר שיכול לתת מענה טיפולי ברמה הפיזית, הנפשית, והמנטאלית של המטופל. הדרך המיוחדת מבוססת על העיקרון של להעביר את זה הלאה, מהמורים למטפלים ומהמטפל לאוכלוסיית המטופלים ולכלל החברה.
ל"קמפוס ברושים" חזון ברור לשמור על רמה אקדמית השואפת למצויינות ומובילות בתחומי הלימוד וברמה האישית של המטפלים העתידיים".

הימים הפתוחים יתקיימו ב-9.6.05 וב21.6.05 החל מ-17:30 ב"קמפוס ברושים",ביה"ס להסמכות מטפלים,קריית האוניברסיטה, רמת אביב. טל:6411961-03
-----------------------------------------------------------------
אודות "קמפוס ברושים"- ביה"ס מציע מגוון תכניות בתחומי הרפואה המשלימה ומקדם, באמצעות סגל מרצים בכירים, קלינאים מוכרים בארץ ובעולם, את התפיסה האינטגרטיבית לפיה הרפואה המשלימה פועלת בשילוב ובשיתוף עם הרפואה הקונבנציונאלית.
השאיפה למצויינות ולמובילות בתחום הרפואה המשלימה, המאפיינת את הקמפוס באה לידי ביטוי גם בשיתוף פעולה מקצועי ותכני עם היחידה לרפואה משלימה של המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי (ביה"ח איכילוב), במסגרתה מתקיימת צפייה קלינית והתמחות של הסטודנטים. כמו כן מושם בביה"ס דגש על תחום המחקר ברפואה משלימה.
תוכנית הלימודים הינה היחידה בארץ המוכרת על ידי הפסיפיק קולג' (PCOM) בארה"ב ומאפשרת לימודי המשך לתארים אמריקאיים מתקדמים.


"אביב קיץ סתיו חורף ואביב"
"אביב קיץ סתיו חורף ואביב"

דווקא בהריון, דווקא מסג'...

מרכז "קטנים גדולים" ברעננה, חונך בימים אלו קליניקה ייחודית לנשים, המתמחה ברפואה משלימה לפני ואחרי לידה ותינוקות . הטיפולים ניתנים ע"י מטפלים ותיקים בעליי התמחויות נוספות בתחום הלידה וההורות טיפולי מגע, הומאופטיה ועוד.

"אסור מסג' בהריון!!" את התשובה הנבעתת הזו שומעת כל אשה הרבה המעיזה לתמוה האם תוכל לקבל מסג' מרגיע לגופה הדווי, האמת היא, שמסג' בהריון אכן יכול להיות מסוכן, משום שלחיצות במקומות מסויימים ידועים כמעוררי צירים וכמכווצים את שרירי הרחם - כמו בכל דבר, חובה להיות בטיפול מומחים..

בקליניקה ניתן לקבל טיפולי מגע וטיפולים או פינוקים שהותאמו במיוחד לצרכיה של האישה בהריון, כשיאצו, טווינה, ברימה, סוג'וק (שיטת טיפול קוריאנית), עוצמת הרכות-טיפול באמצעות נענוע בקצב פעימות לב עובר ועוד. כל הטיפולים הותאמו לבעיות הנשיות מחד ולתינוקות מאידך.

ישנן כמה מצוקות אופייניות לנשים בהריון, ורוב התרופות מתהדרות באזהרות מאירות עיניים לגבי נשים בהריון, בקליניקה ניתן יהיה לקבל טיפול הומיאופתי מתמחה, פיתרונות לבעיות גב - לפני ואחרי הלידה.
אם באת עם התינוק אחרי הלידה: תוכלי להשאירו במשחקיה, בהשגחה אישית שיתענג גם הוא על טיפולים שונים, הכל מעיסויים וכלה במשחקים התפתחותיים שונים.

המחירים נעים בין 169 ¤. ל 290 - 390 ¤ לטיפולים מיוחדים, כדאי להזמין תור מראש טל' 09-7409509 . כתובת מרכז "קטנים-גדולים" רח' התעשיה 21 קומה ב' א. תעשייה רעננה (מול קניון רננים, שער העמודים הרומיים)

בואו לדבר על כך בפורומים.

הריון ולידה
רפואה משלימה
פורום גניקולוגיה
פורום נטורופתיה



מסג
מסג' בהריון?

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום