סקר: מתח בעבודה הוא הגורם העיקרי לבעיות נפשיות

(0)
לדרג

סקר שנערך באנגליה, מגלה כי מתח בעבודה ובדידות הם הגורמים העיקריים לבעיות בתחום בריאות הנפש

מאת: סקר שנערך באנגליה, מגלה כי מתח בעבודה ובדידות הם הגורמים העיקריים לבעיות בתחום בריאות הנפש

"Mind", ארגון צדקה בריטי לטובת חולים במחלות הקשורות בבריאות הנפש, ערך סקר בקרב התורמים הקבועים של הארגון במטרה לבדוק מהם הגורמים העיקריים לדעתם לבעיות נפשיות.

במסגרת הפעילות השנתית לגיוס כספים, שלח הארגון שאלונים ל-30,000 תורמים במהלך חודש יולי, מתוכם ענו לשאלון 1,591 תורמים. "רוב התורמים שלנו הם מעל גיל 55 ויש להם פרספקטיבה טובה על החיים", אומרת סו בייקר, דוברת הארגון לחדשות רויטרס, "והתוצאות מראות כי מתח בעבודה הוא בעיה אמיתית ולא רק מחלה 'אופנתית' של שנות ה-90".

מתוצאות הסקר עולה כי 61 אחוזים דירגו מתח בעבודה כסיבה העיקרית והשכיחה ביותר לבעיות בתחום בריאות הנפש, בדידות קיבלה את המקום השני עם 59 אחוזים, השכול דורג במקום השלישי עם 55 אחוזים ואחריו מתח מטראומה שקיבל 52 אחוזים.

עוד מגלה הסקר כי 71 מהנשאלים פונים לרופא המשפחה לעזרה, לפני משפחה או חברים. יותר ממחצית הנשאלים בסקר אמרו כי "לילדים הגדלים בעשור הנוכחי יהיו יותר בעיות נפשיות מאשר שהיו להם (לנשאלים) כשהם היו ילדים".

זהו הסקר הראשון של הארגון בקרב התורמים, ששלושה רבעים מהם חוו בעצמם בעיות נפשיות או שראו מקרוב בעיות נפשיות של אחרים בקרב בני משפחתם.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום