וידאו: ניתוח לריבועים בבטן

(1)
לדרג

למי שחלם על בטן חטובה משובצת ריבועים ולא הצליח להשיג את התוצאה בחדר כושר, יכול לעשות זאת באמצעות ניתוח זעיר פולשני חדש, שמפסל ומחטב את דופן הבטן

מאת: מערכת zap doctors

היום אפשר לבצע ניתוח פלסטי כמעט בכל איבר בגוף: שדיים, אף, אוזניים, זרועות, בטן, ישבן ועוד. לאחרונה הגיע לישראל ניתוח חדש המיועד לגברים והוא: ריבועים בבטן או חיטוב דופן הבטן.

ד"ר טלי פרידמן, מומחית בכירורגיה פלסטית מחדדת כי התפיסה של הדגשת שרירי הבטן אינה חדשה, אולם השיטה בה מבצעים את הריבועים בבטן חדשה. ההליך מתבצע באמצעות מכשיר המבוסס על טכנולוגיית אולטרסאונד, באמצעותו מרככים את שרירי הבטן ואז מפסלים את רקמת השומן מבלי לגעת בשרירים.

ד"ר פרידמן מסבירה כי לא מדובר בניתוח עמוק או מסובך. "זהו ניתוח זעיר פולשני כי הוא משלב המסת שומן ושאיבתו. גם החתכים זעירים ולא עולים על 2 מ"מ. הפעולה אורכת מספר שעות וניתן לבצעה באזור החזה והכתפיים. גם ההחלמה מהירה יחסית, אפשר ללכת הביתה לאחר מספר שעות מתום הניתוח ולאחר שבועיים-ארבעה שבועות ניתן לחזור לפעילות גופנית."

חשוב לציין כי הניתוח לא מיועד לגברים בעלי כרס או לסובלים מעודף משקל משמעותי. במקרים אלה יש להפחית תחילה במשקל ואז ניתן לבצע את הניתוח.

בואו לדבר על זה עם ד"ר טלי פרידמן בפורום מתיחות בטן ושאיבות שומן.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום