איפור שיוצא איתך קבוע

(2)
לדרג

שפתיים צרות, עיניים לא סימטריות או גבות חסרות נוכחות? איפור קבוע יכול לשפר את המצב פלאים, באמצעות טכניקות חדישות שמבטיחות מראה טבעי ולא מוגזם

שירותי אסתטיקה רפואית
077-7018818

העין האנושית מזהה פנים יפות באמצעות מספר גורמים: פרופורציות שיוצרות הרמוניה, צבע וסימטריה. בעזרת איפור קבוע ומדויק, ניתן להפוך פנים להרמוניות ולרעננות יותר. "כדי לצייר על הפנים איפור קבוע נדרשת יד מיומנת ביותר ודרוש גם ידע באסתטיקה", מסבירה אושרה רמתי, מנהלת קליניקת "אור קוסמדיקס". "תוצאות האיפור הקבוע מפתיעות לטובה, והופכות פנים עייפות, דהויות וחסרות הרמוניה לפנים יפות שהאיפור מחמיא להן".

מאיזה גיל כדאי להתחיל?

הליך האיפור הקבוע מומלץ לנשים בוגרות מגיל 20 ומעלה. האיפור הקבוע יעיל במיוחד לפנים מזדקנות, וכן לתיקוני אנטי אייג'ינג כגון שפתיים צרות ונפולות. "גם גברים יכולים ליהנות מתהליך של איפור קבוע", מסבירה רמתי, "אך נדרשת תשומת לב רבה ויד מקצועית שתבצע את ההליך באופן טבעי ועדין ביותר, כך שלא יהיה מורגש". ההליך עצמו אינו כואב ומלווה בחומר מאלחש, וניתן לחזור עליו אחת לתקופה כדי לחזק את צבעי האיפור, על פי רצונה וטעמה האישי של הלקוחה.

להרים גבה

אחת הפרוצדורות המבוקשות ביותר באיפור קבוע היא מילוי גבות. "ידוע שגבות מהוות את המסגרת לפנים, ולכן גבות מלאות ומעוצבות יוצרות תחושה של הרמוניה ואחידות אסתטית בפנים", מסבירה רמתי. "'שיטת השערות' היא הטכניקה המתקדמת לאיפור קבוע בגבות. זוהי טכניקה חדשה שבה משלבים בין שני פיגמנטים שונים, בהיר לצד כהה, תוך התאמה מושלמת לאופי, צבע וצורת השערה. איפור קבוע בגבות בשיטה זו הוא פתרון מצוין לנשים עם גבות חסרות, גבות דקות או גבות בהירות גוון ובלתי נראות".

באמצעות שיטה זו ניתן להבליט גבות דלילות באמצעות יצירת שערות טבעיות באותם כיווני צמיחה של הגבות, ובכך מראה הגבה מתמלא באופן טבעי ועדין. בנוסף, שיטה זו מאפשרת לשפר את מראה הגבה, ודרכה ניתן לאזן, להרים, לתקן ולהוסיף לה חלקים. "התוצאה הנראית לעין היא מושלמת", מסכמת רמתי, "גבות מלאות וטבעיות, יחד עם מראה רענן וצעיר יותר".

אני רואה לך בעיניים

גם איפור קבוע בעיניים יכול לתקן את הפרופורציות בפנים ולהפוך אותן להרמוניות ויפות יותר. כך, למשל, כדי לטשטש דומיננטיות של אף רחב ניתן ליצור עיניים גדולות יותר ומודגשות. איפור קבוע בעיניים מאפשר גם תיקוני א-סימטריה בעיניים, באמצעות הדגשת העיניים על ידי הצללה ויצירת קו איליינר.

"עבור נשים שמעדיפות מראה מודגש, ניתן ליצור קו אייליינר מעל העפעף העליון, לצבוע בין הריסים או למשוח קו מתחת לעפעף התחתון", מבארת רמתי. "עבור אלה המעדיפות את המראה הטבעי אפשר להעמיק את גוון העין באמצעות יצירת קו דק בין הריסים, מה שיספק גם מראה ריסים צפוף, מלא וטבעי".

עוד איבר פופולרי בתחום האיפור הקבוע הוא השפתיים. האיפור הקבוע יכול לתקן את היחס בין חלקי הפנים על ידי יצירת שפתיים מודגשות, תוך כדי מתן תשומת לב לרוחב, לצבע ולעובי השפה. האיפור מאפשר תחימה, "קונטור", להדגשת צורת השפה, או לחלופין את מילוי השפתיים בצבע למראה מלא וחיוני יותר.

לצייר על הגוף: אז איך זה בעצם עובד

השיטה הוותיקה לאיפור קבוע היא שיטת המילוי והצבע. בשיטה זו ממלאים את האזור שמאפרים בצבע, והתוצאה הנראית לעין היא מלאכותית, מצוירת מדי ולא מספיק אסתטית. כיום, הטכניקות המתקדמות החדשות והמומלצות ביותר לאיפור קבוע הן טכניקת התלת ממד ושיטת השערות. טכניקת התלת ממד עובדת על החדרה של פיגמנטים שונים של צבע לעור, שמטרתם לתקן א-סימטריה, להדגיש תווים קיימים, או לטשטש פגמים. "הסוד להצלחת ההליך אינו נשען רק על הטכניקה החדשנית", טוענת רמתי, "אלא בעיקר על בחירת הצבעים והתאמתם לגוון הטבעי של עור הפנים, לגוון שיער הגבות ולגוון השפתיים הטבעי".

להתאפר בלי להסתכן

מה עוד צריך לדעת לפני שמחליטים על איפור קבוע? ישנם כמה אמצעי זהירות שצריך לנקוט. כך, למשל, מי שסובל מהרפס ועתיד לעשות איפור קבוע, חייב לקחת מראש טיפול מונע למחלה. גם חולי סוכרת, חולי עור ונוטלי מדללי דם נדרשים לקבל אישור רפואי מהרופא המטפל טרם ההליך. כמו כן, לא מומלץ לבצע איפור קבוע על מי שטרם סיים תהליך גדילה אלא אם מדובר על תיקון פרא-רפואי כגון טשטוש צלקת או שפה שסועה. למי שיש רגישות באזור העין, מומלץ לא לעבור הליך של איפור קבוע באזור זה. לנשים בהריון ולסובלים מהמופיליה או מבעיות קרישת דם אחרות אסור לעשות איפור קבוע.

"באופן כללי, לפני שעושים איפור קבוע, חשוב לעדכן את הקוסמטיקאית בנוגע למצב הרפואי", מסבירה רמתי. "בנוסף, חשוב לבצע פגישה מקדימה להליך האיפור הקבוע, כדי לבדוק שלמטופל אין רגישות לפיגמנט או לציוד שבו משתמשים בהליך".

בואו לדבר על זה בפורום חדשנות בקוסמטיקה ובאסתטיקה רפואית.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום