רפואה אסתטית: מהפך ברבע שעה

(0)
לדרג

אורכם של טיפולים אסתטיים הולך ומתקצר. לפני שאתם מחליטים על שינוי, מומלץ להכיר את החומרים שיוחדרו לעורכם

מאת: מערכת zap doctors

החופש הגדול נגמר, הילדים חוזרים לבית-ספר ולהורים יש זמן לחשוב על עצמם. התקופה הקרובה, לפני החגים, היא הזדמנות לכל אותם אנשים שרוצים לעשות שינוי כלשהו בפנים - להעלים קמטים, לעצב את השפתיים או להרים עפעפיים. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, הרפואה האסתטית מציעה כיום מגוון רחב של טיפולים קצרים עם תוצאות מידיות. הטיפולים מתאימים בעיקר לכל אותם אנשים שרוצים שינוי מהיר או לאלו שפוחדים מניתוח מורכב. הטיפולים מאפשרים חזרה מיידית לשיגרה עם מראה חדש וצעיר, והתוצאות נשמרות בדרך כלל למשך 6-8 חודשים.

שלום לקמטים

^^טיפול להעלמת קמטים^^

טיפול המתבצע במרפאה ואורך כ-10-20 דקות, אינו פולשני ומאפשר חזרה לשגרה באופן מיידי. הטיפול כולל הזרקה ישירה של החומר הנבחר (קבוע או זמני) לאזור הקמט, אותו מבקשים למלא. ככלל - חומרי ההזרקה למילוי קמטים נחלקים לשלוש קבוצות עיקריות: חומרים טבעיים, כמו רדיאנס (סידן המצוי בעצמות) ושומן מהגוף, חומרים ביולוגיים, כמו קולגן וחומרים סינתטיים, כמו סיליקון, שהזרקתם היא פרמננטית ולא זמנית בדומה לאחרים. תהליך מילוי קמטים מתבצע על ידי הזרקה ישירה של החומר הנבחר לאזור אותו מבקשים למלא. בנוסף לאלה, גם הבוטוקס משמש למילוי קמטים, ולמרות שהוא מוכר בעולם כבר משנת 1920, רק מתחילת שנות ה-2000 החלו להתייחס אליו באופן משמעותי ברפואה האסתטית. התוצאות מיידיות, והפנים נראות צעירות ורעננות יותר, כאשר הקמטים בצידי הפה, מעל השפה או באזור הלחיים נעלמים ומוחלקים.

^^העלמת קמטי הבעה^^

קמטים בצידי העיניים, באזור המצח ובין הגבות קשורים לקווי ההבעה של הפנים. טיפול באמצעות הזרקת "בוטוקס" יעלים את הקמטים באזורים הרצויים ויעניק לפנים מראה צעיר ורענן. הבוטוקס הוא חומר שחוסם את האימפולסים המגיעים מהעצב לשרירים הזעירים של הפנים, הקשורים לקווי ההבעה, כך שהם אינם מתכווצים. לאחר הזרקת בוטוקס העור המכסה נותר חלק וללא קמטים. כל שאר שרירי הפנים שלא הוזרק להם בוטוקס מתכווצים ויוצרים הבעת פנים טבעית.

^^מיזותרפיה^^

מיזותרפיה היא שיטת מיקרו-הזרקות תת-עוריות. השיטה מעניקה לעור אפקט ליפטינג (מתיחה), במינון מדולל של חומרים פעילים על שטח טיפול גדול כמו הפנים, כפות הידיים, הצוואר ומחשוף. בניגוד לקרמים ומסכות, שאפשר להחדיר רק עד לשכבה העליונה של העור, שמכונה אפידרמיס, מיקרו-הזרקות מחדירות את החומרים הפעילים לשכבה עמוקה יותר של העור. גם טיפול בודד תורם לשיפור משמעותי ומיידי בחזות העור. במהלך הטיפול, העור מוזן בחומרי אנטי אייג'ינג המורכבים מויטמינים, מינרלים, אנטי-אוקסידנטים ומזרזי זרימת דם. הטיפול מתבצע במרפאה, ללא תופעות לוואי.

"קצר ולעניין"

^^עין שקועה^^

תופעת עיניים שקועות היא בעיה אסתטית ורפואית נפוצה, המתבטאת בצל כהה בעפעפיים התחתונים ומראה עייף, מבוגר וחולני. טיפול הזרקות של חומרים זמניים לאזור העפעפיים התחתונים פותר את הבעיה; במהלך הטיפול מבצעים מילוי השקע שמתחת לעפעפיים ותיקון הפרשי הגובה שבין החלק העליון והתחתון של העפעף. הטיפול מונע את הצורך להסתיר, על בסיס יומיומי, את כהות העפעפיים באיפור כבד.

^^עיצוב שפתיים^^

הטיפולים לעיבוי שפתיים נערכים בטכניקה חדשנית, יעילה ובטוחה, באמצעות הזרקת חומרים הנחלקים לשלוש קבוצות עיקריות: חומרים טבעיים, חומרים ביולוגיים וחומרים סינתטיים. הטיפול נועד להשיג מראה שפתיים מלא וחושני ולתווי הפנים מראה צעיר ורענן. משך הטיפול כ-10-20 דקות, בהתאם לאזור המטופל. אין צורך באשפוז או טיפול רפואי מיוחד ולאחר הטיפול משתחררים הביתה וחוזרים לשגרה באופן מיידי.

^^ניתוח הרמת עפעפיים וגבות^^

ניתוח הרמת עפעפיים הוא אחד הניתוחים הפלסטיים שנכנס לרשימת הניתוחים השכיחים ביותר, המתבצע עם או ללא הרמת גבות. ברוב המקרים מדובר בתופעה הקשורה בגיל, למרות שגם גנטיקה אינה טומנת ידה בצלחת. מומלץ לבצע את הניתוח, על-ידי אוקולופלסטיקאים, בעלי התמחות ענפה ברפואת עיניים ובכירורגיה פלסטית של העפעפיים, בעלי נסיון ניתוחי רב, מיומנות גבוהה וידע מחקרי עשיר.

המידע באדיבות רשת מרפאות פרופורציה.

בואו לדבר על זה בפורום כירורגיה פלסטית ואסתטית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום