הכל אני יכול, בחופש הגדול

(0)
לדרג

בני הנוער בתל-אביב רבתי וחיפה ביצעו בחופש הגדול את מספר הניתוחים הפלסטיים הגדול ביותר - חם....

מאת: מערכת zap doctors
רשת מרפאות "פרופורציה" ערכה סקר בניסיון לנתח את הרגלי הצריכה של בני הנוער בתחום הרפואה האסתטית.

החופש הגדול הסתיים ובני הנוער חוזרים לשגרה. רבים מהם ניצלו את החופשה לעבור ניתוח פלסטי ולשפר את ההופעה.

מהסקר עולה כי חל גידול בשיעור של כ-27% בכמות הניתוחים לעומת קיץ 2004.

מכיוון שעל פי חוק, נער או נערה שגילם פחות מ-18 אינם יכולים לעבור ניתוח ללא חתימת הורים, מגיעים הנערים בלווית הוריהם לביצוע הניתוח. ב-87% מהמקרים, מלווה האם לניתוח וב- 5% מהמקרים האם 'מצטרפת' ומבצעת אף היא ניתוח פלסטי.

הניתוח המבוקש ביותר בקרב בנות הוא הגדלת חזה, לעומת בנים אשר רוצים לשנות דווקא את אפם ולאחר מכן הביקוש הוא לניתוחי אוזניים.

מתברר שיופי קשור גם לעניין גיאוגרפי ולאחרונה ניכר גידול משמעותי של כ- 40% בקרב בני הנוער באשדוד המבקשים לעבור ניתוח פלסטי. בני הנוער בתל אביב רבתי ובחיפה ביצעו את מספר ניתוחים פלסטיים הגדול ביותר .

רוב הנשאלים, השיבו כי בחרו לבצע את הניתוח דווקא בזמן החופש הגדול בכדי שלא להפסיד ימי לימודים ובכדי לא לעורר שאלות על היעדרותם מבית הספר. כ- 25% הוסיפו כי רצו להספיק לעבור את הניתוח ולהיות יפים לפני השנה החדשה.

שירית וינבך, מנהלת שיווק ושירות לקוחות ברשת מרפאות "פרופורציה": "בשנים האחרונות נצפה גידול במספר בני נוער המבקשים לעבור ניתוח פלאסטי. את הגידול ניתן להסביר בכך שהיום יש יותר הבנה ותמיכה מצד ההורים למהלך. בנוסף, כל שנה בתקופת הקיץ ניכרת עליה משמעותית בקרב בני הנוער המבקשים לנצל את חופשת הקיץ לצורך ניתוח פלסטי. מעבר לאפשרות המימון הגמישה שהנהיגה רשת "פרופורציה", מצאו בני הנוער את זמן החופשה כזמן נח לצורך הסתגלות, להחלמה והתאוששות, ללא צורך במתן הסברים על זמן 'העלמות'. בנוסף, זו הזדמנות טובה להתחיל את השנה בצורה נעימה, ברגל ימין ובמראה יפה יותר".

הסקר נערך בקרב בני נוער שעברו ניתוחים פלסטיים בקיץ 2005 ברחבי הארץ.

בואו לדבר על כך בפורום כירורגיה פלסטית

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום