חדשות מהחזית

(0)
לדרג

שתל חדש לשחזור של השד לאחר כריתה, או לתיקון אסימטרייה - בעל פרופיל אנטומי, בצורה טבעית

מאת: BECKER 35 - שתל לשחזור חד שלבי של השד לאחר כריתה, או לתיקון אסימטרייה של השד, בעל פרופיל אנטומי, בצורה הטבעית של השד. השתל משמש כמותחן רקמות ושתל קבוע המאפשר שיחזור שד בניתוח אחד בלבד - חידושים והמצאות
שתלים והיסטוריה

עוד על סרטן השד, ניתוחים, טיפולים, שחזורים וכל מה שחדש בתחום: בערוץ "סרטן השד" בדוקטורס

מה מכיל השתל החדש?

בימים אלה מושק בישראל ובאירופה שתל חדשני המיועד לשיחזורי שד לאחר ניתוחי כריתה.
השתל החדש - BECKER 35 הוא בעל פרופיל אנטומי, (הצורה הטבעית של השד) והוא מיועד לנשים לאחר כריתת שד המעוניינות לעבור שיחזור על ידי שתל, בניתוח אחד.
מעתה תוכלנה נשים אלה לעבור ניתוח אחד בלבד במקום שני ניתוחים - (האחד להכנסת מותחן רקמות והשני לצורך החלפת המותחן בשתל קבוע ) וזאת משום שהשתל החדש משמש גם כמותחן רקמות וגם כשתל קבוע.

השתל מכיל בצורתו הבסיסית 35% ג'ל סיליקון חדיש מסדרת ELITE GEL החדשה של מנטור ברמת קוהסיביות גבוהה (הג'ל אינו מתפזר ואינו נשפך ) וחלל נוסף למילוי מי מלח.
השתל מוחדר כבר בניתוח הכריתה. לאחר הניתוח הרופא מזריק לשתל תמיסת מי מלח וזאת בהתאם להתפתחות הרקמה בצורה מדורגת (אחת למספר שבועות), עד להגעה של נפח מלא ורצוי של השתל.
המילוי נעשה על ידי הרופא בפרוצדורה פשוטה, של הזרקת מי מלח דרך שסתום חיצוני במרפאת הרופא וללא כאבים.

בתום תהליך המילוי, שסתום המילוי נשלף מתוך השתל והשתל הופל להיות שתל קבוע

עם סיום תהליך המילוי ,כאשר הגודל וצורת השד המשוחזר מגיעים למימדים הרצויים, ובהתאמה סימטרית ואסתטית לשד השני, שולף הרופא את השסתום מתוך השתל ובכך מסתיים למעשה תהליך השיחזור והשתל הופך להיות שתל קבוע.

השתל החדש מיוצר על ידי חברת MENTOR האמריקנית ומיובא לישראל על ידי חברת א.מ.י טכנולוגיות רפואיות בע"מ , החברה המובילה בישראל בשיווק מוצרים לשיחזורי שדיים והגדלות חזה.
השתל משלים למעשה את סדרת השתלים ומותחני הרקמות, וכך יכולה למעשה כל אשה המעוניינת בשיחזור שד בעקבות כריתה, או לנשים בעלות שדיים אסימטריות למצוא פתרון הולם לשיחזור השד.

ל-BECKER 35 אישור של משרד הבריאות בישראל וכן אישור ה-C.E.MARK האירופאי, והוא מצוי בסל הבריאות בישראל.

בואו לדבר על כך בפורום סרטן השד

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום