היהפוך עורו? "חידוש הנעורים" מבפנים

(0)
לדרג

טרנד או שיטה אמיתית לניקוי רעלים? שטיפת מעיים עמוקה שאמורה להעלים רעלים מהגוף ולהחזיר את האור...

מאת: מערכת zap doctors
מחיר הרעלים

החיים המודרנים חושפים אותנו לכמות גדולה של רעלים הנובעים ממזון, מים, ואוויר מזוהם כך שגופנו מתקשה לעמוד בעומס, וכך נוצרים מחלות ובעיות רבות שמקורן מעודף רעלים בגוף. רעלים אילו מצטברים ברובם במעי הגס.
תפקידו העיקרי של המעי הגס הוא: לספוג מים ומעט חומרים שהגוף יכול לנצל מתוך פסולת המגיעה אליו מהמעי הדק. המעי הגס הוא צינור שאורכו עד כ-2 מ' מפותל ומבנהו הפנימי כוכים מעוגלים וגליים. יש בו מקומות רבים "אידיאלים" לצבירת רעלים ולאגירת צואה. (העלולה להצטבר עד כ-14 ק"ג פסולת במעי) בנוסף בגלל גמישותו הוא מתנפח והופך למחסן רעלים וגזים, או מאידך מתקטן ונחסם במקומות אחרים. במשך השנים עובר זרם פסולת הרכה דרך המעי, בדומה לסיר שמבשלים בו יום יום ולעולם לא שוטפים אותו באופן סדיר, כך עם הזמן הדופן הפנימי של המעי הגס מצופה בשכבת פסולת מיובשת הפוגעת בגמישותו. פסולת זו מרקיבה ותוססת ומהווה בית גידול נפלא לחיידקים, טפילים ופטריות. "דיירי משנה" אילו והרעלים המצטברים במעי פולטים גזים וחומרים מסוכנים הנספגים חזרה לזרם הדם, כך שהגוף מתחיל להרעיל את עצמו-רעלים אלה המיועדים לצאת מהגוף נקלטים חזרה לתוך זרם הדם ומופצים מחדש לאיברים השונים. תופעות אילו מהוות גורם ראשי להיווצרות בעיות עיכול, בעיות הזדקנות ובעיות רבות אחרות.

כל התיאור (את מי זה לא ממש הגעיל?) הזה בא במטרה להוכיח לנו עד כמה מעינו במצב קשה, כל זאת על מנת להסביר לנו אודות טיפול חדש לחידוש הצנרת הפנימית, כל כמה ימים אנו מתבשרים על רעיונות; שגם אם אינם חדשים (לדוגמא: צום רפואי לניקוי רעלים וכיוצא בזה) הרי שהם עולים כעת על סדר היום עקב פריחת תחום הרפואה המשלימה, כל שיטה זועקת "אני אני אני" - ואנחנו? רק רוצים להרגיש טוב.. אז על מה אנחנו מדברים פה?

איך, למי? ולמה?

מי זקוק?
טיפול הידרו-קולוני מיועד לכל מי שרוצה להרגיש תחושת ניקיון פנימי (כולנו, לא? בעיקר אחרי קריאת התיאור למעלה.. ) ד"ר ראול רודריגז - מומחה ברפואה סינית ומפיץ השיטה בארץ ממליץ במיוחד לסובלים מבעיות עיכול, עצירות, שלשולים, גזים, כאבי בטן, ריח רע מהפה.
הטיפול אמור להוועיל למצבי עייפות, עצבנות, החלשה של מערכת החיסון, כאבי ראש, כאבי גב, כאבי פרקים, בעיות עור, טפילים, קנדידה ובנוסף נימצא כי הוא יכול למנוע את סרטן המעי הגס, מה עוד תרצו?

מה זה עושה ומהי התועלת?
סדרה של טיפולים הידרו-קולוניים מנקה את המעי הגס ביעילות. ברגע שהמעי מתנקה, איברים אחרים בגוף מתחילים להתנקות גם הם וכך המצב הבריאותי הכללי משתפר, המעי מסוגל לקלוט חומרים מזינים מתוך המזון בצורה יעילה יותר, גמישות המעי חוזרת, בעיות עיכול נפתרות, סימפטומים הנובעים מרמת רעילות גבוהה במעי חולפות.

ואם זה לא מספק אתכם - יש הטוענים כי המטופל חווה לאחר הטיפול הרגשת אור פנימי ושמימיות...

איך מתבצע הטיפול?
טיפול הידרו-קולוני הוא שטיפה עדינה של המעי הגס באמצעות מים חמימים, תוספים טבעיים ועיסוי של הבטן המסירים ביעילות את הצטברות שכבות הרעלים המצפים את דפנות המעי. הטיפול אסתטי וצנוע וכל הציוד סטרילי וחד פעמי. הטיפול מתבצע בשכיבה על הגב, הוא עדין ומרגיע ואינו כואב. בזמן הטיפול אין צורך "להתאפק" ואין ריח לא נעים.
טיפול הידרו-קולוני אינו גורם כל נזק, ואינו פוגע בחיידקי המעיים הטובים.

מה ההבדל בין חוקן ביתי לבין טיפול הידרו-קולוני?

חוקן ביתי יעיל לניקוי החלק האחרון של המעי הגס, החלחולת והסיגמויד. המים מגיעים לקטע קצר מהמעי הגס לעומת טיפול הידרו-קולוני, בו המים מחלחלים לכל אורך המעי הגס. שימוש ממושך בחוקנים ביתיים ומשלשלים עלול לפגום בפעילות המעיים ולגרום לדלקות וגירוים.

לסיכום, לא קיים היום תכשיר או טיפול המנקה את המעי הגס באופן יסודי כמו טיפול הידרו-קולוני. הטיפול מרגיע את המעי, מסיר זיהומים מנקודות הרפלקס של המעי הגס וכך מקל על תופעות שלכאורה לא קשורות לעיכול, מסלק ריקבון, חיידקים וטפילים שונים ונותן הרגשת בריאות וחיוניות.

ד"ר ראול רודריגז, M.D בוגר הפקולטה לרפואה בתל אביב התמחה ברפואה סינית ושיאצו בעזרת מלגת מומבשו מאת ממשלת יפן באוסקה במשך כשנתיים.
בהמשך השתלם בסין, טיוואן, הונג קונג, קוריאה, ארה"ב, ואנגליה. ייסד את מכללת "מדיסין" לרפואה משלימה.
כיום בעל מרפאה פרטית לרפואה משלימה בשם "אמא"

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום