האינסולין Lispro אושר לשימוש בילדים וצעירים באירופה.

(0)
לדרג

האינסולין Lispro אושר לשימוש בילדים וצעירים באירופה.

חברת Eli Lilly יצרנית האינסולין המהיר Humalog R ובשמו המסחרי Insulin Lispro הודיעה כי השימוש באינסולין זה אושר ע"י הקהילה האירופית לשימושם של ילדים ומתבגרים.

הוועדה האירופית לטיפול בילדים סוכרתיים אישרה את הטיעון שהשימוש במשאבות אינסולין בהזלפה תת עורית ורציפה של האינסולין מניבה תוצאות עדיפות של אחוזי Hba1c ביחס לטיפול תרופתי אחר. אינסולין ה- Humalog אושר לשימוש בקהילה האירופית מאז אפריל 1996, ולמשאבות אינסולין רציפות לשימוש תת עורי אושר השימוש באפריל 1988, ועתה לאחר אישור הקהילה האירופית אינסולין ה- Lispro הוא היחיד המאושר גם לשימוש במשאבות האינסולין ע"י צעירים ומתבגרים.
התוצאות המעידות על השיפור באיזון מהשימוש באינסולין המהיר התקבלו מסדרת ניסויים קליניים שדגמו קבוצה של 61 ילדים בגילאים 2 - 11 וקבוצה נוספת של 481 מתבגרים בגילאים 9 - 19 . התוצאות הראו שיפור של ממש בהתאם לכללים המקובלים של אחוזי ה- Hba1c.
בקהילייה האירופית מצויים בהתאם להערכה כ- 1.4 מיליון סוכרתיים מסוג 1.
האינסולין המהיר מגיב מיידית תוך כ- 10 דקות ולכן אגרסיביות האינסולין גורמת לחשש מוגבר להתרחשויות היפואים. השימוש באינסולין המהיר מוביל בסופו של דבר להזרקות מרובות ובמינונים קטנים, בדומה לביצועי משאבת האינסולין . פעילות זאת מחייבת אולי יותר שיקול דעת, ועל רקע זה יש להבין אולי את החשש לגבי השימוש באינסולין המהיר לילדים ומתבגרים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום