טבעת (לייטקס) לשיפור המיניות אצל גברים

(0)
לדרג

אופס. מחקר חדש מוצא כי שימוש בטבעת לייטקס עשוי לטפל בבעיית השפיכה המוקדמת, שר הטבעות

מאת: מחקר ניסיוני קטן העושה שימוש בטבעת לייטקס הראה כי ייתכן שהטבעת מונעת את הבעיה, הפוגעת בכ 29% מהגברים הפעילים מינית.

פסיכיאטרים בבית החולים האמרסמית' בלונדון הציגו את התוצאות בכנס רפואי, אמרו שהם מתעתדים להתחיל במחקר הגומי על מנת לאשש את הממצאים.
תוצאות המחקר הניסיוני מבטיחות מאוד. השיפור הממוצע בביצוע היה של 240% אמר ד"ר יאן וייס, מומחה בטיפול זוגי ומיני, בראיון טלפוני. עד כה הטבעת הנסיונית נוסתה רק על שישה גברים, רובם הבחינו בשיפור בתוך שבוע. בהתבסס על התוצאות, וייס ועמיתיו מתכננים מחקר עם קבוצת ביקורת בסתיו הקרוב.
"אני מקווה שנוכל להראות שלא מדובר רק בשינוי משמעותי, אלא שמדובר בתחליף לטיפול הטוב ביותר המוצע כיום שהוא טיפול פסיכו-סקסואלי."
שפיכה מוקדמת היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים. במרבית המקרים זוהי תוצאה של מתח ודאגה. טיפול פסיכו-סקסואלי או תרופתי שפועל על מערכת העצבים הם שיטות הטיפול העיקריות.
במחקר הניסיוני הגברים עברו שעת טיפול בת 45 דקות עם מטפל, והומלץ להם להשתמש בטבעת על בסיס הפין לא יותר משלושים דקות ביום, ולא בשעת יחסי מין. כמו כן נאמר להם לקיים יחסי מין שלוש פעמים בשבוע.
וייס אמר בפגישה השנתית של הפסיכולוגים ברויאל קולג' שהטבעת נועדה להפחתת המתח שנקשר לבעיה, וכמו כן לסייע לגברים בעלי בלוטות רגישות מאוד. וייס ועמיתיו מקווים להציג את הממצאים של המחקר המבוקר שישווה את יעילות הטבעת לטיפול המקובל היום, כבר בשנה הקרובה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום