מחליקים - הסרת שיער

(0)
לדרג

תמיד תישאר שערה סוררת, תמיד יצוץ פצעון מכאיב.. איך מסירים שיער כדי שלא ישאר שיער?

מאת: ריקי מינצר, מרפאות CARE (כתבה פרסומית)
פצעים ונשיקות

למעלה מ 60% מהנשים סובלות מפצעונים מרגיזים באזור המפשעות, הנובעים מצמיחת שיער "הפוכה". הבעיה, המוכרת בשמה הרפואה "פוליקוליטיס" (דלקת בזקיק השערה), נגרמת אכן משיער שחודר לתוך העור.
דבר אחד בטוח: ברגע שאין שיער - אין פצעונים. מכשירי הלייזר להסרת שיער ב CARE מאפשרים לא רק הסרת שיער יעילה במפשעות, אלא גם העלמת הפצעים בתוך זמן קצר.
וכאמור, אין סכנה מיוחדת דווקא באזור המפשעה, וחוץ מזה, הסכנה היחידה שאנחנו מכירות זה שערה ש"ברחה" מהבגד הים והציצה החוצה. וזה, כידוע לכולנו, מוגדר כאסון אמיתי.
אגב, לא מומלץ לבצע הסרת שיער בלייזר בזמן מחזור. בתקופה זו קיימת רגישות מוגברת לכאב.

רגליים:

תמיד, אבל תמיד תישאר שערה מרגיזה שנגלה אותה דווקא בזמן שאנחנו מורחות קרם הגנה בים. לחתך מהגילוח אנחנו מספקות הסברים תמוהים ("נפלתי במדרגות", "נחתכתי מכוס שנשברה") וכיוצא באלה תירוצים דחוקים שאיש לא מאמין להם.

וכמובן, בל נשכח את המשפט האלמותי "אני מגדלת לשעווה". תחשבו על זה רגע: אתן מגדלות את השיער - רק כדי למרוט אותו, לצפות ברגליים חלקות פחות או יותר (למעט הרגישות בינינו המפתחות סימנים ופצעונים) וחוזר חלילה כעבור 3-5 שבועות.

וכל זה בשנת 2004! בנות, לייזר הוא הפיתרון האידיאלי. במיוחד אצלנו, כשהחורף נמשך חודשים ספורים והקיץ ארוך וחם. כמה אפשר להסתיר את הרגליים?

והעובדות:

סדרת של כ 6-8 טיפולים ברגליים ומפשעות בד"כ מספיקה כדי להביא לתוצאה של רגליים חלקות (למעט שערות בודדות פה ושם)

אין לבצע טיפולים בעור שזוף!

משך הטיפול הוא כשעתיים וחצי לרגליים כולל מפשעות.

הטיפול אינו כרוך בכאב אם מורחים משחת הרדמה ("אמלה").

אז רגע לפני שאתן נוגעות בפינצטה/מכשיר הגילוח/קופסת השעווה/החוט - תרימו טלפון וקבעו פגישת ייעוץ ללא תשלום ביחידה האסתטית של CARE.

יועצים קבועים למדור: ד"ר פטריק בן-מאיר, ד"ר ריטה מרגולין, ד"ר אירה מקסימקין
בואו לשמוע עוד בפורום הסרת שיער

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום