הסרת משקפיים בשיטת אינטראלאסיק

(0)
לדרג

טיפול להסרת משקפיים לצמיתות: ניתוח מבוסס על קרן לייזר המלטשת בעדינות ובדייקנות את הקרנית ללא כאבים

מאת: מערכת zap doctors
מהו ניתוח לייזר להסרת משקפיים?

הניתוח מבוסס על קרן לייזר המלטשת בעדינות ובדייקנות את הקרנית מבלי שתחוש בכך. בשלב הראשון הרופא פותח חלון טיפולי בקרנית ובשלב השני מכשיר הלייזר מעצב מחדש את פני הקרנית על פי נתוניך. לאחר מכן הרופא סוגר את החלון הטיפולי. הניתוח נעשה בהרדמה מקומית בעזרת טיפות עיניים, והוא אינו כרוך בכאב. השיפור בראייה מורגש מיד בתום הניתוח.

ניתוחים מתקדמים

המכשור העומד לרשותך הוא המתקדם מסוגו בעולם, והוא מאפשר את המגוון הרחב ביותר של הניתוחים להסרת משקפיים, לשלב הראשון ולשלב השני:

^^אפשרויות לשלב הראשון של הניתוח (פתיחת החלון הטיפולי):^^

אינטראלאסיק - הניתוח הבטוח והמדויק בעולם. הניתוח החדשני נעשה בעזרת לייזר בלבד ובלי סכין כירורגית, מבטיח דיוק ובטיחות מרביים ומאפשר לראשונה לטפל באנשים שקודם לכן נמצאו לא מתאימים לניתוח, ואפילו בבעלי מספרים גבוהים מאוד.

לאסיק - הניתוח המסורתי לתיקון הראייה. בניתוח זה השלב הראשון נעשה באמצעות סכין כירורגית. חדות הראייה מושגת מיד.

לאסק - ניתוח שמתבצע על פני השטח החיצוני של הקרנית (שכבת האפיתל). הוא מתאים לבעלי קרניות דקות יחסית. תוצאות הניתוח מצוינות, אך משך ההחלמה ארוך יחסית.

^^אפשרויות לשלב השני של הניתוח (ליטוש פני הקרנית בהתאם לנתוני המנותח):^^

וייבפרונט - ניתוח בהתאמה אישית לכל מטופל, גם לבעלי קרניות דקות או מצולקות. בווייפרונט פני הקרנית מלוטשים על פי הנתונים האישיים של המטופל. ניתוח זה משפר את חדות הראייה, ולראשונה גם את איכות הראייה.

פרסבילאסיק - טכנולוגיה חדשנית להסרת משקפי הקריאה, המיועדת לבני 40 ומעלה. ניתוח זה מחזיר לשתי העיניים את יכולת הראייה המולטי-פוקאלית לכל המרחקים: לטווח הקרוב לטווח הרחוק ולטווח הביניים.

למי זה מתאים?

הניתוחים מתאימים לבני 18 ומעלה בעלי מספר יציב. אפשר לתקן בהם קוצר ראייה, רוחק ראייה, צילינדר ואפילו זוקן ראייה. לפני הניתוח חשוב לבצע בדיקת התאמה קפדנית. רק 70% מהנבדקים נמצאים מתאימים לניתוח.

לפני שאתה בוחר היכן לבצע את הניתוח עליך לוודא כי:

את הניתוח מבצעים רופאים מומחים בעלי ניסיון רב.
לרשות המנתחים עומדת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר.
רמת השירות והאחריות היא הגבוהה ביותר בתחום.

בואו לדבר על זה בפורום בריאות העין.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום