שאלה לגבי לקוח

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות - תמיכה

19/05/2007 | 23:04 | מאת: ענת

שלום, הייתי רוצה לקבל עצה מרוקחים מנוסים וותיקים. מה עושים כאשר הלקוח משתולל ולפי כל התקנות אתה לא יכול לספק לו את התרופה מהסיבה שהמרשם לא בתוקף. היא צריכה את התרופה באופן דחוף לאמא שלה וצועקת. איך ניתן להרגיע ומה הן הדרכים האלטרנטיביות שניתן להציע לה? תודה ענת

21/05/2007 | 12:01 | מאת: לא רוקחת

ענת, חשבת ליצור קשר עם הרופא, להסביר לו את הבעיה ולבקש שישלח לך מירשם חדש בפקס, אם אכן זה מוצדק ?

24/05/2007 | 18:20 | מאת: ענת

כן, זה מוצדק מאד, אחרת לא הייתי מפנה את השאלה. אחותי נתקלה בהתנגדות מצד הרוקחים ורציתי לדעת מה הם הנהלים ואיך אפשר לעזור לאחותי לפתור את הבעיה תוך התחשבות בכך שהרוקחים מחויבים לשמור על הנהלים שלהם. הבעיה היא שרופא המשפחה נמצא בחול והמחליף שלו רופא קר מאד הוא לא מוכן לקבל ללא תור בשום פנים ואופן, ולוקח זאת כעלבון אישי - הבקשה לחדש מרשם, והתורים מאד ארוכים. התור הבא הוא רק בעוד חודש ימים. האם יש מקרים מיוחדים בהם הנהלים מאפשרים למנהל בית המרקחת לפנות לקופת חולים שלה או לתת לה תרופות לאותה תקופה שבה רופא המשפחה שלה בחול. אשמח לתשובתכם.