סקר שביעות רצון..
דיון מתוך פורום גסטרואנטרולוגיה - תמיכה
אתמול קרה לי דבר מוזר... בערך בשעה שבע צלצל הטלפון, ועל הקו היהת סוקרת חביבה מטעם קופת חולים כללית, שהסבירה לי שהם עורכים סקר שביעות רצון אצל מטופלים ברפואה המקצועית, והאם אני יכולה להקדיש לה כמה דקות מזמני.. היא אמרה "אני רואה שביקרת לאחרונה אצל ד"ר קרת" ואז שאלה שאלות כמו כמה זמן חיכיתי לקביעת התור (זה היה לא רלוונטי כי התור נקבע מראש למעקב אחרי מספר חודשים), כמה הביקור היה לי דחוף, כמה זמן חיכיתי בתור כשהגעתי למרפאה, בסולם של 1-5 איך אני מעריכה את השירות של הצוות המינהלי במרפאה, ואיך את המקצועיות של ד"ר קרת, וכדומה שאלות שבעיקר הצחיקו אותי. בסוף היא גם שאלה אם יש לי הצעות ליעול ושיפור השירות. האמת, באותו רגע ממש לא יכולתי לחשוב על משהו, לפחות לא בהקשר של מרפאת הגסטרו בירושלים, אבל אחר כך הצטערתי שלא הערתי לה כמה הערות על מרפאות מקצועיות אחרות שנתקלתי בהן בשירות.. איך לומר... פחות טוב. מישהו אחר קיבל פעם שיחה כזו?
לפחות פעם בשנה - בדר"כ על רופא משפחה או בעקבות ביקור אצל רופא מומחה.