גיוון אימג'ינג והקפסולה מסובסדים באירופה

דיון מתוך פורום  גסטרואנטרולוגיה - תמיכה

01/12/2003 | 14:56 | מאת: ED

http://www.aonline.co.il/site/news/showReport.jhtml?ElementId=syt20031201_01&origin=ibo&opt=nyStocks תמיד מחמם לי את הלב לראות שאחרים נהנים מהמצאות ישראליות....

01/12/2003 | 16:04 | מאת: אייל הותיק

הלוקה באחוזי כשל גבוהים במיוחד שלה בהשקעה במניה שלה בנאסד"ק שכמעט שהכפילה את עצמה מתחילת השנה. למי שמתפלא על הפרדוקס- שוק ההון מורכב מספוקלציות עתידיות של הגדלת נפח מסחר ולאוו דווקא על עובדות קשיחות של הצלחה רפואית אובייקטיבית. למי שתוהה למניית גיוון יש פוטנציאל צמיחה גבוה יחסית עקב פנייתה לשווקי פונים אמידים. http://finance.iol.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=3&id=472903

01/12/2003 | 16:15 | מאת: תומר

אם כל הכבוד אל תפזר כספים וזה שהרווחת במניות לא אומר שאתה צריך לתת אותו לאחרים סתם כך. אם מאתיים מיליון אנשים בעולם זכאים לבדיקה הזו בחינם,למה לך ולי לא ? זה הכל עניין של טעות כאן ואני אומר לך שאתה צריך להבין שעובדים עליך וכספך גם הקים את גיוון אימגין וגם שירתך למולדת בוודאי בצה"ל ושל משפחתך. תתעורר. ספר יותר על הבדיקה ופעולתה להבראה מהחולי. אני אומר שכמה שיותר מהר יתנו את הבדיקה ככה יותר מהר נתגבר על המחלה,מחלות. זה כל כך חלמאי שלכולם נותנים ולנו לא וזה מראה שאנחנו חיים בטפשות לא רק בעניין הזה. בשביל מה הקידמה אם מחבלים בה בירוקרטים. תכתבו לשרים לפני שנצטרך תביעה וועדות חקירה. כל טוב.

01/12/2003 | 16:05 | מאת: תומר

01/12/2003 | 16:39 | מאת: אייל הותיק

אני מבין שאתה מצוי במבוי סתום מבחינה מסוימת, מבחינת חוסר היכולת לשפר את מצבך הרפואי באופן משמעותי, דבר שרבים מאוד כאן יכולים לחוש לגביו זיקה. ברם, נכון להיום: לא רק שאין לי כוונה מיוחדת לדחוף את האינטרס המסחרי של גיוון אימאג' - אלא שניסיוני האישי כמו של רבים וטובים שעברו את הבדיקה מראה שהיא נכשלת בשיעורים גבוהים ועולים להיות אינדקטיבית. הפירמה אמנם מצטיינת בשווק לאוכלוסיות אירופאיות אמידות בריבונויות אשר מן הסתם תודעת הסוציאל-חברתי הן מסלעי הקיום שלהם. - (בניגוד גמור למגמת ה"ייעול וההפרטה" הקניבלית שמתחוללת כאן כבר שני עשורים ויותר בממשלות "שמאל" ו"ימין" הניאו-ליברליות.) מאידך, כמו רבות מפירמות ותאגידים מעודדי צריכה אחרים (בתחום התרופות הגינאריות ומחוצה לו) מידת הקורלציה בין אותה יכולת שיווקית לבין - יעילותן האובייקטיבית לשיפור איכות החיים של הצרכן עומדת בספק גדול מאוד.

02/12/2003 | 16:48 | מאת: תומר