שרשור התארגנות - מחדלי בדיקת הקפסולה

דיון מתוך פורום  גסטרואנטרולוגיה - תמיכה

12/06/2003 | 02:13 | מאת: אייל

יש אכן אמת בדברי רוני כי ראוי לשקול פניה לחברת GIVEN IMAGE אך הדברים צריכים להיעשות בצורה מושכלת. מתוך ניסיוני בעבודתי בעבר כתחקירן ובהמשך ככתב עיתונות למדתי שבמקרים רבים, התארגנות מספר צרכנים בצורה נבונה וממוקדת המבוססת על עובדות מוצלבות ונשנשות אצל מספר נסיינים מול חברה שווקית יכולה להוות גורם קריטי לתגובה חיובית. מאידך יהיה זה משגה לפנות באופן פרטני איש איש לעניינו, אז מובטחת לנו דחיה "מנומסת ואלגנטית" ע"י תאגיד שמעמיד מן הסתם את הרווח כערך עליון. עלינו לנצל את עקב האיכלס של העומד מולנו -GIVEN IMAGE (יצרנית ומשווקת הבדיקה) הוא תאגיד שווקי לכל דבר התלוי בצורה אבסולוטית בחוזק והמשכיות המותג והדימוי שהוא מוכר הנחקק במוחם של ציבור הצרכנים במקרה הנדון המותג הוא- "עליונתה ויעלותה של הקפסולה מעבר לכל בדיקה אחרת למרות מחירה הגבוה" . ברגע שנצליח למנף חשש מבוסס אצל התאגיד, כי עצם האפשרות שפניה שלנו למדיה תקשורתית למשל עלולה להזיק מהותית לכוחו של הדימוי אז סביר בהחלט שנצליח להגיע לתוצאה חיובית עבורנו. שהנ"ל תנהג בהגינות המתבקשת ותעניק פיצוי מסוים אך בהסתייגות לדעתי רק לאלה שפנו אליהם בצורה מאורגנת ומבלי לשאת באחריות לגבי אחרים- הדברים בדוקים. הכח אפקטיבי כל עוד עושים בו שימוש מושכל. העוצמה מצויה בעצם הידיעה של הצד שמנגד על קיומה ולאו דווקא בעצם השימוש בה בפועל.... "מתבונן מהצד" ועוד אחרים שספרו כאן בעבר על "הבחנות משונות" יותר ממוזמנים להכנס אליי לאי-מייל . חשוב מאוד תיאור מפורט יותר של מהות הבדיקה הספציפית ונקודות הכשל כדי שנוכל בהמשך להצליב עובדות לקראת אותה פניה מושכלת ובעיתוי המתאים שאני מתכנן. אני מתחייב לדיסקרטיות מוחלטת בכל מקרה כאן ובכל פורום אחר באינטרנט ומחוצה לו, כך גם אני מצפה להדדיות בנושא. האי מייל robinhood28.walla.co.il עומד לשרותכם-

12/06/2003 | 11:37 | מאת: אייל

12/06/2003 | 12:19 | מאת: רוני

הכתובת של ך של האימייל רובין הוד מאד מתאימה לנושא . בהצלחה!