תגובה לחן

דיון מתוך פורום  כירורגיה פלסטית אסתטית

16/11/2005 | 11:42 | מאת: דנה

לחן, נדהמתי לקרוא את דברייך. אני מטופלת של ד"ר שפלן מזה כשנה ואני רוצה לציין כי היחס לו זכיתי מצוות המרפאה, מהאחיות אשר עובדות עם ד"ר שפלן ומד"ר שפלן עצמו היה מדהים!!! מהרגע בו נכנסתי למרפאה ועד היום, כאשר אני מגיעה לביקורות היחס הוא חם, אוהד, נעים ומרגיע והתחושה במרפאתו היא כמו בבית. עצם היותי מטופלת שלו היא זכות גדולה ואין מילים בפי להודות לו על התוצאות הנפלאות של הניתוח אותו עברתי. הצוות שעובד עם ד"ר שפלן, למיטב ידיעתי מלווה אותו מזה מספר שנים וקשה לי אפילו לדמיין מצב כפי שאת מתארת. אולי פשוט הייתה איזושהי אי הבנה וחבל לי בשבילך.

16/11/2005 | 12:18 | מאת: חן

אני מאוד שמחה שאת מרוצה, ואני בטוחה שיש רבים כמוך, כמו גם רבים שמאוכזבים כמוני.... אני רק מקווה שאת אמיתית ולא אחת מפקידותיו שהתקשרה אלי לפתע אתמול לאחר שכתבתי את מה שיש לי לומר... פשוט נראה מוזר שאחרי שביקשתי למסור לד"ר שפלן שיצור איתי קשר בזמנו הפנוי ואפילו לא העזתי לבקש את הנייד שלו,ונאמר לי בתגובה שדברים כאלה לא מעניינים את ד"ר שפלן, זוהי לדעתי חוסר מקצועיות לשמע!!!! איך יכולה פקידה להחליט מה מעניין את ד"ר שפלן ומה לא (לפחות שתשמור משפטים כאלה לעצמה). ברגע שבן זוגי שמע את תגובתה (שאגב מתפקד כמנכ"ל חברה) הוא מיד נזעם ואמר שאם אחת מפקידותיו היתה עונה כך ללקוח, מיד היה מפטרה, ושוב אני מדגישה שעדיין ד"ר שפלן לא יצר עימי קשר, אבל מעניין שלאחר פירסום האזהרה שרשמתי כאן, מיד התקשרה אלי אחת העובדות מהקליניקה שלו לכאורה לברר מה היה- אך במקביל לומר לא לרשום דברים כאלה בפורום, וזוהי אינה דרך לטפל בלקוחה פוטנציאלית. כצרכנית ולקוחה, אולי לא כל כך מבוגרת, ואולי לא בוגרת תואר דוקטורט, לא נראה לי שכך מתייחסים ללקוחות- את לקוח יש לכבד באשר הוא יהיה . בכל אופן אני שמחה שיצאת מרוצה... אני בכל אופן לא

16/11/2005 | 19:29 | מאת: יעל

הגעתי לד"ר שפלן בהמלצה של חברה הגעתי אליו לשחזור שד לא האמנתי שהוא יצליח לרומם את מצב רוחי כמו שעשה הוא ניתח אותי עם עמיתו לעבודה ד"ר גור שניהם היו מקצועיים לחלוטין ונהדרים

מנהל פורום כירורגיה פלסטית אסתטית