אנא עזרו לי!!!!!!!!!!
דיון מתוך פורום תמיכה הדדית
שלום, מה דעתכן על הוצאת תלמיד מכיתתו ע"י מורה חדשה לח"מ ובהנחיית המורה לח"מ הוותיקה ל"אבחון קצר" ללא אישור מההורים וללא ידיעת המנהלת וכאשר פניתי לקבל מידע מהמורה הותיקה שהיא הרכזת לחינוך המיוחד ולהסביר לה את החוק שהילד לא עבר ועדת שילוב ואין לה את הזכות להוציאו עם תלמידים אחרים לאבחון ללא ידיעת ההורים התחילה לדחוף האשמות לגבי, ולצעוק עליי כאילו שאני אפריע לה להמשך התפקוד בתחום ובחינוך המיוחד המנהלת שהייתה נוכחת הצטערה על מה שקרה אך עדיין לא קיבלתי שום הצטערות\ התנצלות משתי המורות על מה שקרה לא בע"פ ולא בכתב למרות שהנהלת של מתי"א הצטערה על זה ואמרה שהיא תברר את העניין ושהמורות יבקשו סליחה על העוול שנגרם לילד ( הילדים), אך הן עדיין ממשיכות להתקשר ולצעוק כאילו שאני והבן שלי הם האשמים והם הקורבנות במה שהיה. אני חושבת לפנות להגיש תלונה אך עדיין אני מתלבטת ורוצה ייעוץ בנושא. תודה מראש על התמיכה ענו בהקדם האפשרי
.
שלום לאמא המתוסכלת, אני בהחלט יכולה לתרום את דעתי האישית, אבל לא יהיה מדובר בדעה מקצועית. ולמען הפרוטוקול אוסיף ואכתוב גם, שאני לא לגמרי מתמצאת בנושא של ח"מ ושל התקנות הקשורות אליו. לפי התיאור שלך, השתלשלות העניינים אכן היתה לקויה (אפילו אני יודעת, שלא נהוג לאבחן ילדים ללא אישור מההורים או מאפוטרופוס חוקי אחר), ולא ברור לי איך נוצר מצב שבו הטילו את האשמה עלייך. קצת קשה להאשים מישהו אם עושים משהו ללא ידיעתו... השאלה שלי היא כזו - עד כמה עקרונית לך ההתנצלות (שכנראה גם מגיעה לך לפי ההיגיון הישר)? ועל מה הן צועקות עכשיו? הן הוענשו בדרך כלשהי? כמו שאני רואה את זה, יש כרגע שתי אפשרויות - 1. לא לוותר ולקחת את זה הלאה. היתרון - אולי המקרה יקבל טיפול הולם. החסרון - זה עלול להתנקם בבן שלך (מאחר שיש אנשים שלא מסוגלים להתמודד עם ביקורת, ומפנים את התסכול כלפי מי שאשם בכך לדעתם). 2. לדעת שנעשה כאן עוול, אבל להניח לעניין בשקט ולהמשיך הלאה. היתרון/חסרון הפוכים לאפשרות הקודמת. מאחר שלא הייתי במקומך, אני לא יכולה לומר לך מה נכון/לא נכון לעשות... זו החלטה שלך שמבוססת על מכלול השיקולים של בעד ונגד הגשת תלונה, תוך התחשבות בהשלכות של כל החלטה על הבן שלך. חג שמח, הרה.