זמן אופטימלי לנטילת 4 תרופות
דיון מתוך פורום ייעוץ תרופתי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מטופל עם 3 תרופות מירשם - אבודרט לערמונית מוגדלת, טריטייס (רמיפריל) ללחץ דם וסימבסטטין לכולסטרול. 1) האם אפשר ליטול את 3 התרופות באותו זמן, או כל אחת בזמן אחר ובאיזה הפרש זמן בין התרופות? 2) מתי עדיף ליטול את התרופות (ביחד או כל אחת לחוד) במשך היום - בוקר, צהריים, ערב, לפני השינה? 3) כמה זמן לפני או אחרי ארוחה? 4) לעיתים אני סובל מצרבת ולוקח GAVISCON. כמה זמן לפני או אחרי נטילת שלושת התרופות הנ"ל רצוי לקחת תרופה זו? תודה רבה
תודה. מה לגבי שאלה מס. 4?