אשמח לעזרתך תרופות .
דיון מתוך פורום ייעוץ תרופתי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אשמח לעזרתך אם תרשום כתובת או תצרף לינק. האם אני צריך לדווח למשרד הבריאות על חלוקת תרופות לחוסים ב הוסטל מאוד גדול זה נעשה עי אנשים שאינם רוקחים או אחיות.נעשה עי מדריכים לפי מיטב ידעתי אסור. שנית יש טעויות כנראה גם בקלמרים. וגם בכוונה נותניםמשהו אחר על דעת עצמם. אם תוכל להסביר: 1. האם מותר לחלק תרופה לפה שאין הסמכה אם לקלמר זה נעשה עי אחות? 2. לאחות מותר לחלק לקלמר ואז לתת פומי? נ.ב ראיתי ששמים בכף סירופ ובתוך זה את כל הכדורים והכל דוחפים לחוסה מותר כך?