שילוב תרופות דיכאון עמיד עם ocd

דיון מתוך פורום  ייעוץ תרופתי

27/03/2024 | 16:21 | מאת: חבר

אני מאובחנת עם דיכאון עמיד וocd חמור מחשבות אובדניות עם נסיון אובדני. ניסו שילובים של תרופות עכשיו באשפוז האחרון החליפו לי את הפבוקסיל 300 לפאקסט 50 ואת סרוקוול 500 xr לאריפלי 10 הגוף שלי התחיל לרעוד ויש לי דופק 120 לוקחת דרלין הזעות יתר בעיה של ויסות חום הגוף חם מדיי קרר מדיי.אז הוחלט שזה לא טוב שינו את האריפליי לרקסולטי 2מג ואת הפאקסט מחליפים לאנאפרניל 200מג. בנוסף נותנים ווליום וטרזודיל 100 ואמרו אם זה לא יעזור יתנו בהמשך ליתיום. אני מפחדת מתופעות הלוואי של השילוב החדש האם אנאפרניל ורקסולטי זה שילוב טוב ומה התופעות שיכולות להיות? ליתיום? תופעות לוואי והאם משתלב עם אנאפרניל ורקסולטי יש לציין בעיה בתת בלוטת התריס לוקחת כדור יותירוקס 50.

השילוב מקובל, אבחל יש לעקוב אחרי תופעות לוואי של רקסולטי תחת השילוב. בנוסף השילוב עלול להגביר את הסיכון לפרכוסים ולכן יש לעקוב אחרי תופעה זו.

31/03/2024 | 09:38 | מאת: חבר

מה התופעות לוואי של הרקסולטי אתה יכול לפרט שאני צריכה להיזהר? האם יש גם תופעות לוואי לאנאפרניל שצריך להיזהר? האם יש את ההזעת היתר ויסות חום הגוף? ואם כן איך אפשר לטפל בזה בלי להחליף. אנאפרניל ורקסולטי ביחד זה אפשרי? הכדור של בלוטת התריס לא מפריע לאנאפרניל? כרגע לא נותנים ליתיום. תודה

מנהלי פורום ייעוץ תרופתי